Ivm vakantie en niet vaak lezend in dit topic misschien wat aan de late kant, maar wilde je toch condoleren met het verlies van je moeder, en je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.Anthraciet schreef: Vandaag is mijn moeder overleden, dus ik ga a.s. vrijdag niet rijden voor kipkarkas![]()
Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Gelderland
-
Anthraciet
- 5-sterren

Dank je welExtreme schreef: Ivm vakantie en niet vaak lezend in dit topic misschien wat aan de late kant, maar wilde je toch condoleren met het verlies van je moeder, en je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.
@allen: jullie ook allemaal bedankt voor de lieve woorden!
-
Lobbes2009
- 3-sterren

Ooo Ingrid gecondoleerd en heel veel sterkte 
-
Lobbes2009
- 3-sterren

Omdat mijn vriezer bijna leeg is en er helaas weinig tot geen lijntjes zijn wil ik graag bij Lupa gaan bestellen.
Zijn er hier nog mensen die mee willen bestellen??
Laat het me dan aub even weten via pb uiterlijk voor zondag 23 aug. Als we samen kunnen bestellen wil ik graag volgende week bestellen zodat het volgende week of de week erop geleverd kan worden.
Zijn er hier nog mensen die mee willen bestellen??
Laat het me dan aub even weten via pb uiterlijk voor zondag 23 aug. Als we samen kunnen bestellen wil ik graag volgende week bestellen zodat het volgende week of de week erop geleverd kan worden.
is er iemand die 10 kg bot kan missen? liefst eend of kip
en die bereikbaar met ov woont
en die bereikbaar met ov woont
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Je mag wat kip van vandaag overnemen. . Maar is maar 2kg ofzo wat ik kan missen. .
dank je maar dat is te weinig om zover voor te reizen.Fenixjuh schreef: Je mag wat kip van vandaag overnemen. . Maar is maar 2kg ofzo wat ik kan missen. .
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Als je even in de rubriek kijkt, daar bied Floris24 vlees aan wat hij aan huis bezorgt in het Noorden/Oostensignmodel schreef: dank je maar dat is te weinig om zover voor te reizen.
dank je, maar vind m best prijzig*Monique schreef: Als je even in de rubriek kijkt, daar bied Floris24 vlees aan wat hij aan huis bezorgt in het Noorden/Oosten
ik mag nog tussendoor met daantje meedoen.
is er iemand die ook mee besteld en mijn 10 kg kip bij een station wilt afleveren?
is opgelostsignmodel schreef: dank je, maar vind m best prijzig
ik mag nog tussendoor met daantje meedoen.
is er iemand die ook mee besteld en mijn 10 kg kip bij een station wilt afleveren?
Hoi! Ik ben nieuw, hier op Barfplaats.
Ik ben Zoë, ik woon samen met mijn vriend in Wijchen en over 2 weken komt Renner bij ons wonen
. Hij is een Barbado da Tarceira pup van dan 8,5 week oud.
Ik ben Zoë, ik woon samen met mijn vriend in Wijchen en over 2 weken komt Renner bij ons wonen
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Welkom op BP [emoji106]
- Lothlórien
- 3-sterren

Welkom mede-Wijchenaar 
-
Shanti en co
- 5-sterren

Welkom! 
Iemand hier een tip voor een dierenarts die pro- of in ieder geval niet tegen vers voeden is? We wonen in Wijchen.