heeft hij niet gezegd. Inmiddels is er al 15 kg af, hoofdzakelijk vocht, wat ik hem ook gezegd heb (dat het vocht was)........ Ik moet mijn rugspieren sterker maken door zwemmen, hometrainer kon ik volgens hem ook wel........... al zijn we over dat laatste niet eens......... Mijn ha gaat nu contact opnemen met hem.............cairodyn schreef: Hoeveel moet je nog afvallen dan voor ze je willen opereren? Heel veel sterkte
nou lekker dan........ vrijdag weer naar de neuroloog nav MRI en foto
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: nou lekker dan........ vrijdag weer naar de neuroloog nav MRI en foto
Is een ligfiets niet minder intensief? Of aangepast roeiapparaat? Ik heb toen met mijn enkel aangepast roeien gedaan was top voor mijn armen, bovenkant rug, mijn goede been en conditie. Hoop dat je snel zo veel lichter bent dat ze kunnen opereren zodat je daarna sneller en meer kunt afvallen en toch steeds fitter wordt.
vanmiddag weer naar de neurochirurg geweest. Hij wil nu wel opereren, dat is zijn voorstel ieg aan de orthopedisch chirurg waar ik nu naartoe moet. Krijg nog een oproep, de beste man is op vakantie. Deze operatie doet de neurochirurg altijd samen met de orthopedisch chirurg.......... wordt toch wel spannend allemaal, maar zo kan het ook niet verder..........
Kan me voorstellen dat t spannend is maar als ik t goed begrijp is er geen andere optie.
Sterkte er mee!
Sterkte er mee!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Klinkt alsof je genoeg bent afgevallen, goed hoor 
Tja, het doel van afvallen is helaas niet leuk, ik val ook liever af voor een nieuw badpak dan voor een operatie..
Heel veel sterkte met wachten weer!
Tja, het doel van afvallen is helaas niet leuk, ik val ook liever af voor een nieuw badpak dan voor een operatie..
Heel veel sterkte met wachten weer!
Ja, een operatie is wel spannend ja.... Maar goed, dit is inderdaad ook niks. Ben benieuwd wanneer het plaats gaat vinden!Dian schreef: vanmiddag weer naar de neurochirurg geweest. Hij wil nu wel opereren, dat is zijn voorstel ieg aan de orthopedisch chirurg waar ik nu naartoe moet. Krijg nog een oproep, de beste man is op vakantie. Deze operatie doet de neurochirurg altijd samen met de orthopedisch chirurg.......... wordt toch wel spannend allemaal, maar zo kan het ook niet verder..........
Nou fijn dat ze je nu wel willen opereren. Hoop echt dat je van de pijn afkomt!
Fijn dat je nu kennelijk genoeg bent afgevallen om de operatie door te laten gaan.
Hopelijk gaat het allemaal snel nu en hoef je niet meer lang te wachten. Je kunt het maar achter je hebben!
Sterkte en ik ga duimen dat het allemaal goed verloopt!
Hopelijk gaat het allemaal snel nu en hoef je niet meer lang te wachten. Je kunt het maar achter je hebben!
Sterkte en ik ga duimen dat het allemaal goed verloopt!
Spannend!
Wanneer hoor je meer?
Wanneer hoor je meer?
11 september heb ik een afspraak bij de orthopedisch chirurg. Kijken wat hij er van zegt. Hij is 1 van de 2 die mij zullen opereren. De neurochirurg doet dat niet alleen.Borke schreef: Spannend!
Wanneer hoor je meer?
Wat duurt het toch telkens weer lang... 
de beste man is nog met vakantie en ja, hij is de enige met wie de neurochirurg samen de operatie uitvoert. Nu vind ik het nog redelijk snel vind ik. Het duurt nog 3,5 week, waarvan hij er zeker minimaal nog 1 van vakantie heeft. Als ik niet zelf had gebeld had ik zelfs kunnen wachten tot sint juttemis........ Als je ergens maar eerst een poot aan de trapper hebt, dan gaat het meestal wel vlugger. De verwijsbrief van de neurochirurg was al wel ingescandBorke schreef: Wat duurt het toch telkens weer lang...![]()
-
cj
Dian, wat een ellende. Maar hoe doe je het nu dan met de honden?
Saskia
Saskia
Mijn vader komt regelmatig en die laat ze dan uit. Verder heb ik een scootmobiel, ding gaat niet hard, maar dat geeft niet. En ik loop korte stukjes, moet wel in beweging blijven. Ze komen nog niets te kort 
-
cj
Gelukkig!!!
Saskia
Saskia