Gelukkig. Hier is het nu ook droog.Angelique schreef: Dat was hier een dag eerder algoed, nu is het zo goed als droog.
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Het weer
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik stuur nu droge lucht vanuit het zuid-westen
Zelfs zon hier nu!
Hier regent het weer.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Noem me maar een idioot, maar ik heb de houtkachel aangemaakt. [emoji15]
Zat hier met dooie vingers en ijsvoeten.
Zat hier met dooie vingers en ijsvoeten.
Nou, hier zijn de dikke sokken ook weer aan gegaan en vest aangetrokken. Gevoelstemperatuur is gewoon erg laag in huis........
Thermostaat zegt dat het nog 23 graden is in huis maar ik zat met ijskoude voeten en kippenvel op mijn armen.
Gelukkig vandaag wel droge periodes gehad waardoor ik droog naar mijn werk kon maar humeur wordt met dit trieste weer er niet beter op
Thermostaat zegt dat het nog 23 graden is in huis maar ik zat met ijskoude voeten en kippenvel op mijn armen.
Gelukkig vandaag wel droge periodes gehad waardoor ik droog naar mijn werk kon maar humeur wordt met dit trieste weer er niet beter op
- Angelique
- 5-sterren

Ach, zolang ze nog niet naar de slaapkamer vluchten om daar te gaan pissen, zou ik niet klagen-Saskia- schreef:Ik heb al drie dagen een hond in weigering. Kom welgeteld 2 meter ver. Duwen, trekken, smeken, paaien, niks helpt. Het regent, Wodka staakt. Punt.
![]()
Vandaag zowaar zonnig 
Hier ook. Heerlijk motorrijweer 8)dinky89 schreef: Vandaag zowaar zonnig![]()
Was ook heerlijk fietsweer, vanavond nog even 20 km gefietst door het Groningse land :-)
Bij thuiskomst een enorm dikke BMW motor voor de deur, wat een lelijk lomp ding.
Bij thuiskomst een enorm dikke BMW motor voor de deur, wat een lelijk lomp ding.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Er komt vocht aan vanuit het zuiden, dus u is gewaarschuwd. Hier regent het al. Snel door BBQ dan maar.
Flinke buien incl onweer , en om te ploffen
Hier korte dikke bui tot nu toe, wordt inmiddels weer lichter.
Toen ik tegen half 6 bij stoplicht stond gesprek met stel. Ik zei dat het rare luchten waren en er raar weer op komst was, te zien aan de luchten.
Kreeg ik de vraag dat het toch pas vanavond zou regenen? Geantwoord dat ik dat niet wist, alleen dat ik donderluchten zag. Ze zei dat ze dan eventueel maar moesten schuilen. Uiteindelijk barstte het noodweer dus om half 7 los, inclusief beste hagelstenen.
Toen ik tegen half 6 bij stoplicht stond gesprek met stel. Ik zei dat het rare luchten waren en er raar weer op komst was, te zien aan de luchten.
Kreeg ik de vraag dat het toch pas vanavond zou regenen? Geantwoord dat ik dat niet wist, alleen dat ik donderluchten zag. Ze zei dat ze dan eventueel maar moesten schuilen. Uiteindelijk barstte het noodweer dus om half 7 los, inclusief beste hagelstenen.
- Angelique
- 5-sterren

De hemelpoorten hebben zich geopend