OT: kom al de hele dag niet aan werken toe omdat Vaya behoefte heeft aan liefde. Struint luid snorrend over m'n toetsenbord heen en weer en eist voor ieder kopje een aai over d'r bol terug. En dat zijn er nogal wat. Gek beest.
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ieuw Ronald, dat wil je ook niet zien in je achteruitkijkspiegel. 
OT: kom al de hele dag niet aan werken toe omdat Vaya behoefte heeft aan liefde. Struint luid snorrend over m'n toetsenbord heen en weer en eist voor ieder kopje een aai over d'r bol terug. En dat zijn er nogal wat. Gek beest.
- Angelique
- 5-sterren

Pens in de vries gestopt, handschoen gescheurd...bwhhhhhh prakje gemalen voor wat bejaarden en nu zit de ring voorop de vleesmolen muurtjesvast. Die ligt nu ff in de week om de meeste prut eruit te krijgen en dan straks maar even op zoek naar een bankschroef.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Druk aan t organiseren voor de vriendinnen trouwjurkendag [emoji2] met z'n allen ons weer ins in de mooie dure jurk hijsen en een high tea doen in september... Nu nog ff zorgen dat ik er weer in pas, in 8 jaar tijd ben ik wel wat kilootjes zwaarder geworden....
- Angelique
- 5-sterren

Dit waren lapjes
- Pauline
- 5-sterren

Leuk!!!constance.blokzijl schreef: Druk aan t organiseren voor de vriendinnen trouwjurkendag [emoji2] met z'n allen ons weer ins in de mooie dure jurk hijsen en een high tea doen in september... Nu nog ff zorgen dat ik er weer in pas, in 8 jaar tijd ben ik wel wat kilootjes zwaarder geworden....
Volgend jaar zijn wij 25 jaar getrouwd en dan wil ik in mijn trouwjurk uit eten. Helaas ben ik 3 cupmaten gegroeid sinds die tijd, dus of het lukken gaat.... De rest is geen punt.
Iemand heeft mijn kussen kapot gemaakt. Mijn fijne kussen die ik al heb sinds ik een klein meisje was.
Ik zie misschien toch wel het nut van P+ in

Ik zie misschien toch wel het nut van P+ in
Alvast gefeliciteerdPauline schreef: Leuk!!!
Volgend jaar zijn wij 25 jaar getrouwd en dan wil ik in mijn trouwjurk uit eten. Helaas ben ik 3 cupmaten gegroeid sinds die tijd, dus of het lukken gaat.... De rest is geen punt.![]()
En wat een mooi doel zég.
Ah als het alleen die cupmaten zijn.. daar heeft vast menigeen geen probleem mee haha ! maar vaak komt zoiets niet alleen he
Het gaat je vast lukken
--
Weet iemand het mailadres van Tannetje koning ?
Als ik contact wil opnemen via de website is het een vereiste om je telefoonnummer in te voeren.
Alleen heb ik momenteel even geen telefoonnummer dus dat gaat niet.
Morgen voorlopig de laatste keer naar de schaapjes met Dyang mehhh jammer
Op deze site staat er onderin een mailadres.abmiS schreef: Alvast gefeliciteerd![]()
En wat een mooi doel zég.
Ah als het alleen die cupmaten zijn.. daar heeft vast menigeen geen probleem mee haha ! maar vaak komt zoiets niet alleen hebleh.
Het gaat je vast lukkenen zo niet... dan heb je een prachtig excuus om een heeule mooie nieuwe te kopen.
--
Weet iemand het mailadres van Tannetje koning ?
Als ik contact wil opnemen via de website is het een vereiste om je telefoonnummer in te voeren.
Alleen heb ik momenteel even geen telefoonnummer dus dat gaat niet.
Morgen voorlopig de laatste keer naar de schaapjes met Dyang mehhh jammer
http://www.centrumoase.nl/pages/3/contact/
Mini's 3-tal schreef: Op deze site staat er onderin een mailadres.
http://www.centrumoase.nl/pages/3/contact/
arghh af en toe ben ik ook echt een dwaas hoor
- Angelique
- 5-sterren

Voor het eerst ook eens het gras gemaaid. Was best leuk 
Ja, op de trekker?
Kheb hier ook nog gras als je je verveeltAngelique schreef: Voor het eerst ook eens het gras gemaaid. Was best leuk![]()
- Angelique
- 5-sterren

Trekker is weer zo,n groot woord, maar wel op de zitmaaier (anders is het gewoon mannenwerkkoekje schreef: Ja, op de trekker?
- Angelique
- 5-sterren

Nee, dat vind je zelf veel te leukKim_S schreef: Kheb hier ook nog gras als je je verveelt![]()