Dr. Ian Billinghurst onder de loep
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Re: Dr. Ian Billinghurst onder de loep
Was inderdaad algemeen hoor.
Grtz
Paul
Grtz
Paul
Als je wilt weten hoe oud kvv is dan is dit wel leuk artikel: http://www.voerwijzer.com/de-oudste-kvv-merken ;-)
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Leuke link Dinky,
Zelf wil ik heel veel van die voeren geen KVV noemen maar gemalen orgaanvlees...dat is het grote verschil.
Een goede KVV bestaat uit minimaal 40% spiervlees en niet alleen uit orgaanvlees. Veel fabrikanten noemen hart spiervlees omdat het een spier is maar hart is gewoon orgaanvlees.
Grtz
Paul
Zelf wil ik heel veel van die voeren geen KVV noemen maar gemalen orgaanvlees...dat is het grote verschil.
Een goede KVV bestaat uit minimaal 40% spiervlees en niet alleen uit orgaanvlees. Veel fabrikanten noemen hart spiervlees omdat het een spier is maar hart is gewoon orgaanvlees.
Grtz
Paul
Ja, je kan natuurlijk discussiëren over wanneer zo'n gemalen prak het predicaat kvv zou mogen dragen ;-)
-
Paul_Barte
- 5-sterren

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 584.0.htmldinky89 schreef: Ja, je kan natuurlijk discussiëren over wanneer zo'n gemalen prak het predicaat kvv zou mogen dragen ;-)
Tja gemalen prak of gewoon Barf?
Grtz
Paul
Wij gingen meer als 30 jaar geleden al eendagskuikens kopen voor de katten. Het idee bestaat al labg.
-
frodo quin
- 5-sterren

Het is goed dat je zo veel vragen hebt, en ze ook stelt. Als je slaafs meningen gaat volgen zonder zelf na te denken ben je in mijn ogen niet goed bezig. Je bent nu bezig met je in rauw voer te verdiepen en zelf een mening te vormen, die je gaandeweg waarschijnlijk nog wel een paar keer zal aanpassen.abmiS schreef:
Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, en bij nader inziens heb ik misschien ook weer eens wat te snel gepost en gevraagd.
Ik zelf kan er juist helemaal niet tegen als mensen maar gewoon lopen gillen en roepen zonder zelf onderzoek te doen, je kunt het altijd nog vragen als de informatie niet voor handen is ( en die is bijna altijd gewoon op internet te vinden).
-
BusKay
Als je hierover iets wil weten kan ik je dit boek aanraden:abmiS schreef: Lijkt me ook super interessant om te zien hoe ze dat in den beginne deden, toen de hond langzaam aan werd gedomesticeerd en hoe dat in de loop der jaren is veranderd. Kan me voorstellen dat bepaalde volkeren of juist jaartallen hele grote verschillen zullen laten zien.
Ik zou denken dat in het allerbegin de honden niet werden gevoerd maar zelf restjes zochten, wanneer zou zoiets zijn begonnen? dat de mens bewust elke dag voedingsmiddelen/eten aan een hond begon te geven ...
De natuurlijke voeding van de wolf - Mogens Eliasen
of
Rauwe voeding voor honden - Mogens Eliasen
Haha ja die mening deel ik wel met je hoor, maar ik zit zo boordevol vragen, dat ik vaak het gevoel heb vervelend te zijn.frodo quin schreef: Het is goed dat je zo veel vragen hebt, en ze ook stelt. Als je slaafs meningen gaat volgen zonder zelf na te denken ben je in mijn ogen niet goed bezig. Je bent nu bezig met je in rauw voer te verdiepen en zelf een mening te vormen, die je gaandeweg waarschijnlijk nog wel een paar keer zal aanpassen.
Nee dat vind ik dus ook ! al betrap ik mezelf er regelmatig op hoor, dat ik er echt even bij stil moet staan of het nu mijn mening is of die van een ander, en waarom dan precies.
Hah oo laat dat waarschijnlijk maar weg hoor haha ik ben zo wispelturig als het weer, ik weet zeker dat ik nog vaak van mening zal veranderen of mijn "methode" zal aanpassen, verbreden of veranderen.
Ik ben vaak meningloos of ik heb juist teveel meningen ? als er een verschil in zit..
Nouja veel dingen klinken me vaak plausibel of logisch in de oren vooral als mensen het in context zetten hah dat maakt het ook wel weer lastig hoor.
Ach zo zit overal wel iets in en pluk je her en der wat vandaan en maak je er je eigen manier van, zo gaat het eigenlijk met alles in het leven nietwaar
O gut en mn boekenkasten zijn al zooo vol haha !BusKay schreef: Als je hierover iets wil weten kan ik je dit boek aanraden:
De natuurlijke voeding van de wolf - Mogens Eliasen
of
Rauwe voeding voor honden - Mogens Eliasen
Maar voor zulk soort leesvoer is er altijd een plekje, ik zal marktplaats eens in de gaten houden haah bedankt!