Das alleen de eerste keer leukAngelique schreef: Nee, dat vind je zelf veel te leuk![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Ach, ik vond het wel in de trand van....hier ga je niet overspannen van wordenKim_S schreef: Das alleen de eerste keer leuk![]()
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Moet je doen! Leuk!Pauline schreef: Leuk!!!
Volgend jaar zijn wij 25 jaar getrouwd en dan wil ik in mijn trouwjurk uit eten. Helaas ben ik 3 cupmaten gegroeid sinds die tijd, dus of het lukken gaat.... De rest is geen punt.![]()
Wij kwamen tot de conclusie dat het zo zonde was dat onze mooie jurken in de kast hangen en daar blijft het bij. Dus bedacht om ze met ons allen eens aan te doen en dan een high tea, moeten we alleen nog vervoer regelen, op de fiets de stad in is ook zo raar!
Lindt - Cote d'Or : 1 - 0
- Angelique
- 5-sterren

Dat is net zoiets als. Mercedes - kia : 1-0koekje schreef: Lindt - Cote d'Or : 1 - 0
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Dan vul je toch gewoon 10 keer een 0 in bij het telefoonnummer. Ze stuurt een antwoord per email.abmiS schreef: Alleen heb ik momenteel even geen telefoonnummer dus dat gaat niet.
Ik heb vanaf vandaag 2 Jelle's.
Een voor in de makkelijke moestuin, hij staat me digitaal en op papier bij
.
En een voor in de sportschool, die gaat me de komende 6 maanden afbeulen om me weer in conditie te brengen.
Ik moet zeggen, een derde Jelle als luxe Butler zou ook best mogen, maar voorlopig stel ik me wel met deze twee tevreden. Het prijsverschil tussen de twee is ook wel aanzienlijk, maar ja, het resultaat is dan ook veelbelovend. Al zeggen beide dat ik vooral zelf goed mijn best moet doen.
Een voor in de makkelijke moestuin, hij staat me digitaal en op papier bij
En een voor in de sportschool, die gaat me de komende 6 maanden afbeulen om me weer in conditie te brengen.
Ik moet zeggen, een derde Jelle als luxe Butler zou ook best mogen, maar voorlopig stel ik me wel met deze twee tevreden. Het prijsverschil tussen de twee is ook wel aanzienlijk, maar ja, het resultaat is dan ook veelbelovend. Al zeggen beide dat ik vooral zelf goed mijn best moet doen.
Als je wilt, heb ik hier ook nog wel een Jelle rondhupsen, hoor... 
Wil hij onze Butler worden???????????Ronald schreef: Als je wilt, heb ik hier ook nog wel een Jelle rondhupsen, hoor...![]()
We zijn weer terug naar 2 hondjes
toch wel handiger hoor.
We hebben er wel een neefje voor terug gekregen
We hebben er wel een neefje voor terug gekregen
Gefeliciteerd tante Eelke en ome J! 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gefeliciteerd!eelke schreef: We zijn weer terug naar 2 hondjestoch wel handiger hoor.
We hebben er wel een neefje voor terug gekregen![]()
Gefeliciteerd Eelke!
- Angelique
- 5-sterren

Owww, nou snap ik ,m paskoekje schreef: Gefeliciteerd tante Eelke en ome J!![]()
Een heus E-momentje
Gefeliciteerd tante Eelke!
Dank u! Er zit duidelijk nieuw bloed bij, want hij was een maand te vroeg hehe.