Pff kan me levendig voorstellen hoe het is, wat was ik blij toen het verkocvht was! Toen ontplofte er gelijk een bom. Zo weer alles op zijn plek waar het handig is!!! En niet meer steeds wegzetten etc.
Maar dan voor niks poetsen, pfff ik zou helemaal flippen ja, gelukkig hadden we dat niet, (ja de eerste keer was de oude buurvrouw die niet wist dat het ons huis was, was gewoon "ramptourisme")
Enig idee wat je moet poetsen met 3 newfies? (ondanks dat je het bijhoudt)

Ja toen was ik wel kwaad ja.
Tja ergens doorheenkijken, dat is voor veel mensen blijkbaar moeilijk. Maar aan de andere kant, sommige zien niks in klussen en verbouwen of hebben daar verder het budget niet voor gezien de vraagprijs, anderen vinden het weer geweldig om er iets van zichzelf voor te maken en hebben de middelen.
In huis heb ik destijds ook het een en ander veranderd voor de kijkers. Veel mensen hebben dat gewoon nodig. En nog altijd eerste indruk telt, dus je ontvangshal kan het best maar netjes ed zijn. Zo is dat nu eenmaal. In de woonkamer had ik een aantal assesoires en kussen gekocht bij zo'n zweeds warenhuis. kun je lekker met bepaalde kleuren spelen, die gingen weer in de kast tot de volgende bezichtiging. Hetzelfde in de badkamer, alles matchend van kleurcombinatie en pas na de verkoop zelf in gebruik genomen

Het scheelt gewoon.
Vantevoren hadden we in de gang ook stroken vynyl gelegd over de tgels en cement, sommige muren overbehangen en geverd. Gewoon met minimale kosten het zo goed mogelijk uit laten zien. Kan zeggen dat is niet nodig maar ja ik was het liever wel zo snel mogelijk kwijt, was niks voor mij dat gedoe met poetsen enzo.
Je hebt egienlijk het idee dat het je huis niet meer is
Tuin hebben we alleen een beetje netjes gemaakt. vond ik prima genoeg. De meeste mensen vinden het huis toch vele malen belangrijker, en tja nu heb je toevallig iemand gehad die daar iets van zei, maar sommige hebben overal iets op, maar soms als je zelf hyuizen bezichtigd weet je ook niet 100% wat het is dat ervoor zorgt dat je het gevoel krijgt dat het het niet is dus zeg je maar iets wat je dan een beetje stoort. Mensen die huizen gaan besichtigen weten ook niet altijd wat ze willen en niet willen, hebben wij ook een aantal huizen over gedaan eerlijk gezegd.
Maar goed op zich heb je best veel kijkers!

Goed je hebt maar een koper nodig en niet kijkers, maar tussen veel kijkers is de kans op potentiele koper natuurlijk wel groter, en blijkbaar zijn veel toch geinterreseert