Mijn keuze zou het trouwens niet zijn ik zou laten bezorgen of het ergens dichterbij vandaan halen dan maar iets duurder....
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Als je KVV met het OV gaat halen zou ik van te voren even navragen of het echt allemaal diepgevroren is voordat je de trein onderlekt met vleesvocht 
Mijn keuze zou het trouwens niet zijn ik zou laten bezorgen of het ergens dichterbij vandaan halen dan maar iets duurder....
o iee yuk hahaha dat is wel verstandig ja ! xD ik wil niet als meurende geurbom in de trein zitten 
Ja nouja kijk ik doe het juist om geld uit te sparen eigenlijk en ik heb dus weekend vrij ov anders word het allemaal zo duur !
Als het bevroren is stinkt het toch niet of wel
Kijk als het alleen onhandig is dan maakt het me niet uit maar als het ook slecht is voor de kvv dan dan nee dat moet niet dus ja ik twijfel want ik wil niet zestien kilo kvv kopen dat half ontdooit of ehm ja; nouja hoe doe je dat dan als je het met de auto ophaalt en je moet bv drie uur rijden kan dat wel zonder koelbox sorry ik kan geen leestekens meer gebruiken mn toetsenbord heeft kuren
Ja nouja kijk ik doe het juist om geld uit te sparen eigenlijk en ik heb dus weekend vrij ov anders word het allemaal zo duur !
Kijk als het alleen onhandig is dan maakt het me niet uit maar als het ook slecht is voor de kvv dan dan nee dat moet niet dus ja ik twijfel want ik wil niet zestien kilo kvv kopen dat half ontdooit of ehm ja; nouja hoe doe je dat dan als je het met de auto ophaalt en je moet bv drie uur rijden kan dat wel zonder koelbox sorry ik kan geen leestekens meer gebruiken mn toetsenbord heeft kuren
ps hoe kan er nu vleesvocht uitgaan eigenlijk het is toch verpakt in plastic of zit dat niet goed dicht
- Angelique
- 5-sterren

Sommige kvv's hebben verpakkingen waar geen druppel uitkomt, anderen zijn minder "waterdicht".abmiS schreef: ps hoe kan er nu vleesvocht uitgaan eigenlijk het is toch verpakt in plastic of zit dat niet goed dicht
Is dat spul niet dichterbij te krijgen dan? 2,5 uur in de trein zitten, hoeft geen drama te zijn als je ook een koeltas zou gebruiken, maar ideaal is het natuurlijk niet. In de auto kan ik zelf redelijkerwijs de temperatuur regelen en een grootverpakking ontdooid minder snel dat b.v. 16 afzonderlijke rolletjes of pakjes. Lekt er dooivocht in mijn auto, niet fijn, maar ben wel zelf de enige die er last van heeft.
Zoveel webshops die thuisbezorgen, zal bij jou in de buurt toch niet anders zijn neem ik aan?
Is er in de buurt niet iemand waar je mee samen kan bestellen?abmiS schreef: o iee yuk hahaha dat is wel verstandig ja ! xD ik wil niet als meurende geurbom in de trein zitten
Kijk als het alleen onhandig is dan maakt het me niet uit maar als het ook slecht is voor de kvv dan dan nee dat moet niet dus ja ik twijfel want ik wil niet zestien kilo kvv kopen dat half ontdooit of ehm ja; nouja hoe doe je dat dan als je het met de auto ophaalt en je moet bv drie uur rijden kan dat wel zonder koelbox sorry ik kan geen leestekens meer gebruiken mn toetsenbord heeft kuren![]()
Op die manier heb ik tenminste wel eens andere merken kvv kunnen proberen ;-)
Vind 2/2,5 uur met de trein met huidige temperaturen best wel erg lang. Mocht je het toch willen doen dan zou ik zorgen voor koeltas met goed bevroren koelblok/koelelement.
Ik zal eens vragen aan herby hoe het zit met hun verpakking.Angelique schreef: Sommige kvv's hebben verpakkingen waar geen druppel uitkomt, anderen zijn minder "waterdicht".
Is dat spul niet dichterbij te krijgen dan? 2,5 uur in de trein zitten, hoeft geen drama te zijn als je ook een koeltas zou gebruiken, maar ideaal is het natuurlijk niet. In de auto kan ik zelf redelijkerwijs de temperatuur regelen en een grootverpakking ontdooid minder snel dat b.v. 16 afzonderlijke rolletjes of pakjes. Lekt er dooivocht in mijn auto, niet fijn, maar ben wel zelf de enige die er last van heeft.
Zoveel webshops die thuisbezorgen, zal bij jou in de buurt toch niet anders zijn neem ik aan?
Ik heb ook eigenlijk niet echt een andere keuze, ik heb geen rijbewijs en ik bespaar toch echt liever op verzendkosten dan op kwaliteit
Nee helaas niet, anders zou ik wel kiezen voor een optie dichterbij hah.
Nouja een koeltas zou kunnen maar dat maakt het wel weer extra lastig en nog zwaarder natuurlijk ! ik neem toch aan dat als het stijf bevroren is het niet zo snel ontdooit ? ik wil niet eigenwijs zijn hoor maar hier in de buurt word alleen smuldier en rodi en dinabarf verkocht ..
Laatst gewijzigd door abmiS op ma 24 aug 2015, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Angelique
- 5-sterren

Maar die trein is ook niet gratis neem ik aan?abmiS schreef: Ik zal eens vragen aan herby hoe het zit met hun verpakking.
Ik heb ook eigenlijk niet echt een andere keuze, ik heb geen rijbewijs en ik bespaar toch echt liever op verzendkosten dan op kwaliteit
Nee helaas niet, anders zou ik wel kiezen voor een optie dichterbij hah.
Nouja een koeltas zou kunnen maar dat maakt het wel weer extra lastig en nog zwaarder natuurlijk ! ik neem toch aan dat als het stijf bevroren is het niet zo snel ontdooit ? ik wil niet eigenwijs zijn hoor maar hier in de buurt word alleen smuldier en rodi en dinabarf verkocht ..
Waar is "hier"?
Gratis weekend ov en DrentheAngelique schreef: Maar die trein is ook niet gratis neem ik aan?
Waar is "hier"?
Sorry voor het voorpiepen
Joh, in Drenthe is toch ook best wat te regelen qua KVV? ???
Verzamelgroep Drenthe al geprobeerd?
Sinds wanneer piep JIJ vooreelke schreef: Gratis weekend ov en Drenthe
Sorry voor het voorpiepen![]()
Sinds ik zo'n snel neefje heb 8)Kim_S schreef: Sinds wanneer piep JIJ voor
![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Die piept toch altijd naKim_S schreef: Sinds wanneer piep JIJ voor
![]()
![]()
Piepjong zekereelke schreef: Sinds ik zo'n snel neefje heb 8)
Ja, en laaaaaang erna ookAngelique schreef: Die piept toch altijd na![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Ach ja, Valthervoer bezorgt in heel NL, dus ook wel in DrentheKim_S schreef: Joh, in Drenthe is toch ook best wat te regelen qua KVV? ???
Goh, dapper hoorAngelique schreef: Ach ja, Valthervoer bezorgt in heel NL, dus ook wel in Drenthe![]()