Welke bank...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Welke bank...
zat bij de ing...en ben 3 jr geleden overgegaan naar de Rabobank... wegens omstandigheden wil ik daar weg...
wil mn zakelijke rekening en gewone en die van mike allemaal bij 1 bank...
welke bank hebben jullie....
wil mn zakelijke rekening en gewone en die van mike allemaal bij 1 bank...
welke bank hebben jullie....
Re: Welke bank...
Hier rabo dus daar heb je niets aan ;-)
-
Lil
hier na ruzie met abn en sns helaas ing. Was tevreden over postbank, maar die bestaat niet meer dus nu maar ing.
Dus aan mij heb je ook niets. Ik vind het gewoon zeeeeer vervelende instanties, stuk voor stuk.
Dus aan mij heb je ook niets. Ik vind het gewoon zeeeeer vervelende instanties, stuk voor stuk.
.
Laatst gewijzigd door petralita op ma 19 okt 2015, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier ook ing, nooit problemen.
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Zakelijk voor de hondenclub ABN, en privé ING. Met beide eigenlijk weinig gedoe, zakelijk was ABN destijds toen de club officieel werd het goedkoopst.
- Angelique
- 5-sterren

Ing, niet ontevrden over, ook niet tevreden, maar voldoet. Maakt denk ik niet uit waar je voor kiest, het kost allemaal geld en het is allemaal ruk.
-
Paul_Barte
- 5-sterren

+1Angelique schreef: Ing, niet ontevrden over, ook niet tevreden, maar voldoet. Maakt denk ik niet uit waar je voor kiest, het kost allemaal geld en het is allemaal ruk.
Grtz
Paul
ING en Triodos. Over beide tevreden maar ik wil liever 100% naar Triodos.
Zijn het niet gewoon allemaal boeven? 
Wat doet een bank? Bankpasjes uitgeven, j geld bewaren en geld daarvoor vragen, wat post sturen. Zoiets?of zijn somige echt goedkoper?
Wat doet een bank? Bankpasjes uitgeven, j geld bewaren en geld daarvoor vragen, wat post sturen. Zoiets?of zijn somige echt goedkoper?
abn amro en rabo, maakt niet veel uit in mijn ervaring.
Niet goed en niet slecht.
Niet goed en niet slecht.
-
judith1967
- 5-sterren

Ing!
Het zijn allemaal boevenKaio schreef: Zijn het niet gewoon allemaal boeven?
Hier ING (voorheen NMB) en ING (voorheen Postgiro). Grootste voordeel vind ik het telebankieren van de ING. Bij meerdere andere banken heb je een reader en de pas nodig en kun je daarmee rekeningen (laten) plunderen. Bij de ING zijn die zaken gescheiden.
Daarnaast hebben de kinderen ook ING en als ze weer eens een keer ergens staan "Oeps!", dan kan ik geld overmaken en is het direct beschikbaar (als er geen storing is).
Daarvoor ook nog wel een rekening gehad bij de ABN-AMRO en bij de RABO, maar daar heb ik na wat vervelende ervaringen afscheid van genomen. De ING is niet ideaal, maar ik ben het nu eenmaal gewend... En ik weet door welke hond/kat ik gebeten wordt. Bij een nieuwe bank is dat altijd maar weer afwachten.
- Angelique
- 5-sterren

Kan me zelfs niet meer heugen dat ik post had van de ING.Kaio schreef: Zijn het niet gewoon allemaal boeven?
Maar even...aan alle inggangers...jullie zeggen toch ook wel...ieeee..eeennnnn....geeee. Laatst een gesprek achter mij bij de kapper dat het was van, ja kan niet pinnen, want er is storing bij de ing (als in ping) dus pas na enige lange momenten van ??? ??? En dat de ander het over de rabo had, dacht ik owwwwww iiii....eeeennnn...geeeee
Meneer Aa Bee En en Ie En Gee. Ik rabo. Vera heeft nog geen eigen rekening.