Welke bank...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
lianneke
- 5-sterren

Re: Welke bank...
Nu heb ik ABN maar wil naar Triodos.
Overstappen lijkt me nog steeds gedoe.
Overstappen lijkt me nog steeds gedoe.
Al die banken waar jullie ruzie mee gehad hebben had ik ook.
Nu al geruime tijd 'ie en gee' en 'aa es en'.
Eerst was ik bij de postbank/ING nu sinds enige jaren bij de ASN bank, zeer tevreden mee.
- Pauline
- 5-sterren

ABN-Amro, geen problemen.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
ASN en dan twee prive rekeningen waarvan ik er 1 voor mijn zakelijke spul gebruik 
Heel tevreden en rente op mijn betaalrekening

Heel tevreden en rente op mijn betaalrekening
ÁSN Vanwege investeringen die ze niet maken.
Van alle boeven vind ik Triodos toch echt wel de minst grote boef.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Rabobank
- Inge en Bono
- 5-sterren

Uhw zijn er mensen die ing zeggen bij iii eeennn gggeee? Das stom! Je zegt toch ook geen abn bij aaa beee ennn? Pffff! Ik zou trouwens denken dat ze mij roepen danAngelique schreef: Kan me zelfs niet meer heugen dat ik post had van de ING.
Maar even...aan alle inggangers...jullie zeggen toch ook wel...ieeee..eeennnnn....geeee. Laatst een gesprek achter mij bij de kapper dat het was van, ja kan niet pinnen, want er is storing bij de ing (als in ping) dus pas na enige lange momenten van ??? ??? En dat de ander het over de rabo had, dacht ik owwwwww iiii....eeeennnn...geeeeegruwel...ing ping
![]()
Meneer en ik zitten bij de iii eeennn gggeee
Dat komt door de historie. De ingers, zijn (meestal) de grotere NMB/INGbank klanten. De ieeeee ennnnn geeee klanten zijn vaker de postbank klanten. In grote lijnen dan heAngelique schreef: Kan me zelfs niet meer heugen dat ik post had van de ING.
Maar even...aan alle inggangers...jullie zeggen toch ook wel...ieeee..eeennnnn....geeee. Laatst een gesprek achter mij bij de kapper dat het was van, ja kan niet pinnen, want er is storing bij de ing (als in ping) dus pas na enige lange momenten van ??? ??? En dat de ander het over de rabo had, dacht ik owwwwww iiii....eeeennnn...geeeeegruwel...ing ping
![]()
Ik bankier bij mijn werkgever en ik kan jullie in ieder geval 1 ding verzekeren: we doen wel iets meer dan bankpasjes uitgeven en het geld bewaren
Bankieren wordt pas echt leuk als je bij Van Lanschot naar binnen mag. Die komen naar je thuis met een bloemetje enzo... Helaas zijn wij zelf simpele Rabo bankers. En komen we niet verder dan Evi van Van Lanschot. Maar ik moet zeggen dat we van huis uit en niet bewust Rabo bankers zijn. En dat ik eigenlijk twijfel tussen regiobank en asn om over te stappen. (ASN is belastingtechnisch ook gunstig voor je spaargeld)
-
Sylvi@
- 4-sterren

- Contacteer:
Zakelijk nu bij Knab, dat scheelt echt heel veel met de Rabo (omdat ik met iDeal werk).
Prive ASN, Rabo en Knab, was een actie dat je nog lagere rente kreeg op je hypotheek als je prive een Knab rekening nam, dus dat hebben we gedaan.
En Knab heeft hoge rente
Prive ASN, Rabo en Knab, was een actie dat je nog lagere rente kreeg op je hypotheek als je prive een Knab rekening nam, dus dat hebben we gedaan.
En Knab heeft hoge rente
Gezamelijk bij ING, mijn rekening uit ideele overwegingen bij Triodos
Hier ABNAmro en Aa es en en het blijft in mijn ogen een noodzakelijk kwaad. Ik heb niets met geld of geldzaken, maar toch moet je je ermee bezig houden.
En iedeedee, boeven zijn het allemaal
Wie weet ooit helemaal over naar Aa es en vanwege het idealistische oogpunt en rente op betaalrekening.
En iedeedee, boeven zijn het allemaal
ING en ABN-AMRO. Met de ING niets dan problemen (continu inloggegevens voor internetbankieren geblokkeerd, terwijl ik niets fout doe; ondersteuning bij dit probleem is waardeloos), ING is daarom binnenkort history. ABN-AMRO geen problemen.