Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Paddenstoelen lasagne. Was wel lekker.
WITTE tagliatelle met spekjes, cantarellen, GELE courgette in kruidenroomsaus met pitjes.
Rijst met groentes. Uit de vriesurt.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Kip uit de slowcooker met een salade van ijsbergsla, komkommer, tomaat, olijven en zongedroogde tomaten.
Rodecurryroerbakgroente met mie en een paar garnalen.
Barbecue met een luxe vleespakketje hiervandaan: http://mastohereford.nl/ Mooi bedrijf met lieve mensen en een mooie kudde. En het vlees is echt top. 
Morgen een restje met wat patatjes, als experiment van zoete aardappel. 8)
Morgen een restje met wat patatjes, als experiment van zoete aardappel. 8)
- Angelique
- 5-sterren

Pasta (rood/groen gestreept
) met brocoli, champignons enz.
Eergister friet, met mini loempia's en bitterballen.
Gister pizza en vandaag aten we bij mijn schoonmoeder. Gebakken aardappelen met Antilliaanse saus (oh zo lekker, dan prop ik me helemaal vol
) kipspiesjes, komkommer met dressing, pasteitjes met draadjesvlees en andere met kaas en vanalles waar ik de naam niet van ken
Kortom, morgen maar op dieet geloof ik
Gister pizza en vandaag aten we bij mijn schoonmoeder. Gebakken aardappelen met Antilliaanse saus (oh zo lekker, dan prop ik me helemaal vol
Kortom, morgen maar op dieet geloof ik
Niets, ben helemaal niet lekker 
Ja, dit zijn belangrijke details hekoekje schreef: WITTE tagliatelle met spekjes, cantarellen, GELE courgette in kruidenroomsaus met pitjes.
Ik had aardappeltjes in de oven (met veel knoflook, tijm, rozemarijn en olijfolie), broccoli (ernaast gekieperd) met geraspte kaas erover heen. Ik had 's middags nog bieten laten ontploffen in de oven, die er ook bij geserveerd. Met een vega-hap. Was lekker.
Heb nog een hoop tomaten en uien daar ga ik iets heel lekkers mee in elkaar flanzen.
Straks eens zien, wat er nog aan blikjes en potjes staat.
Straks eens zien, wat er nog aan blikjes en potjes staat.
- Angelique
- 5-sterren

Ik heb laatst ook van die bietjes gemaakt en ik vond het ook verbazend lekker. En daarna heb ik hier geen verse biet meer in de winkels gezienLizzy schreef: Ja, dit zijn belangrijke details he
Ik had aardappeltjes in de oven (met veel knoflook, tijm, rozemarijn en olijfolie), broccoli (ernaast gekieperd) met geraspte kaas erover heen. Ik had 's middags nog bieten laten ontploffen in de oven, die er ook bij geserveerd. Met een vega-hap. Was lekker.
- Charlie Angel
- Moderator
Ik ga vanmiddag gezellig bij broer en familie aan de high tea. 
Broer en schoonzus vieren hun verjaardag, Charlie gaat ook mee, maar die zal weinig high tea-en.
Broer en schoonzus vieren hun verjaardag, Charlie gaat ook mee, maar die zal weinig high tea-en.
- Angelique
- 5-sterren

Die gaat low teaen....vangt de kruimels onder de tafel opMaxi's 3-tal schreef: Ik ga vanmiddag gezellig bij broer en familie aan de high tea.
Broer en schoonzus vieren hun verjaardag, Charlie gaat ook mee, maar die zal weinig high tea-en.![]()
Wij hebben vanavond buurtbbq.