Anne

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Anne

Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Anne in Duitsland schreef: Jahoor, hebbemnog. :biggrin2: Hebbe? ;D
Graag! ;D
Komen we nog ergens in de buurt binnenkort?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ruisje schreef: Graag! ;D
Komen we nog ergens in de buurt binnenkort?
Ik moet komende zondag overstappen in Venlo, maar ja, dan heb ik hem nog niet bij me. :P Jij moet zeker ook niet binnenkort naar Eindhoven en omstreken?
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Anne in Duitsland schreef: Ik moet komende zondag overstappen in Venlo, maar ja, dan heb ik hem nog niet bij me. :P Jij moet zeker ook niet binnenkort naar Eindhoven en omstreken?
Nee, ik kom helemaal niet meer in die buurt de laatste tijd. :-\ Maar voor wanneer moet ie weg zijn, dan ga ik wat verzinnen in de buurt. ;)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ruisje schreef: Nee, ik kom helemaal niet meer in die buurt de laatste tijd. :-\ Maar voor wanneer moet ie weg zijn, dan ga ik wat verzinnen in de buurt. ;)
Vóór 1 november. :biggrin2: Tegen die tijd kom ik nog wel een paar keer op station Venlo, dus ik meld me wel even ruim van tevoren en dan kunnen we misschien daar iets afspreken!
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Anne in Duitsland schreef: Vóór 1 november. :biggrin2: Tegen die tijd kom ik nog wel een paar keer op station Venlo, dus ik meld me wel even ruim van tevoren en dan kunnen we misschien daar iets afspreken!
Helemaal prima!!

Plaats reactie