Mijn duimen staan op de turbostand! Heel veel succes morgen Hannahannabelgje schreef: Morgenmiddag heb ik een belangrijk sollicitatiegesprek. Iemand nog een paar duimen over?
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Zekers!
Ik ben bloedsjaggerijnig. Van 14.00 tot 21.30 aan een stuk gewerkt, en er was iemand met me mee om ingewerkt te worden, dus ook echt van 14.00 tot 21.30 in gesprek geweest. Man man, wat wordt ik daar moe van
Was leuk hoor, maar als ik dan thuis kom doen mn oren tuuuut en staan mijn hersenen nog op standje hyperactief.
Ik ben bloedsjaggerijnig. Van 14.00 tot 21.30 aan een stuk gewerkt, en er was iemand met me mee om ingewerkt te worden, dus ook echt van 14.00 tot 21.30 in gesprek geweest. Man man, wat wordt ik daar moe van
Was leuk hoor, maar als ik dan thuis kom doen mn oren tuuuut en staan mijn hersenen nog op standje hyperactief.
Ik duim Hanna!!!
Pfff, gewerkt van 7.30 tot nu, en ik ben nog niet klaar
Morgen is er weer een dag. Nu maar hopen dat al dat werken ook nog wat oplevert aan het eind van het jaar
Pfff, gewerkt van 7.30 tot nu, en ik ben nog niet klaar
Morgen is er weer een dag. Nu maar hopen dat al dat werken ook nog wat oplevert aan het eind van het jaar
- Inge en Bono
- 5-sterren

Potverdrie Kim, dat zijn werkdagen... 
Ik duim mee Hanna
Gefeliciteerd met Tjerk, Ronald!
Ik duim mee Hanna
Gefeliciteerd met Tjerk, Ronald!
En ik ben alweer op, zo weer achter het kleptoppie en dan weer de hort op.
Gelukkig vind ik het werk zelf wel heel erg leuk. Dat scheelt
Gelukkig vind ik het werk zelf wel heel erg leuk. Dat scheelt
- Angelique
- 5-sterren

Dat is ook wel een moeten, anders hield je dat niet vol.Kim_S schreef: En ik ben alweer op, zo weer achter het kleptoppie en dan weer de hort op.
Gelukkig vind ik het werk zelf wel heel erg leuk. Dat scheelt![]()
Workaholic
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ziektedagje inlassen.... Sinds gisteravond al dikke verkering met de wc, vanmorgen moest de auto naar de garage voor een beurt, hondjes mee, kan ik lopend naar huis, ook leuk voor de hondjes, 4 km dwars door de stad, beetje van park naar park want dat kan prima. Maar jongens, jongens wat zweten! Broek, shirt en zomerjas zeiknat van het zweet... Dus nu thuis, schone, maar vooral droge kleren aan en de bank is vandaag van mij.! Tot ik weer een date heb met m'n nieuwe vriend...
Duimen hier voor je Hannah.
Supergaaf gespeurd met mijn kleine beer. Geen idee of we daadwerkelijk het spoor liepen of dat ze verwaaiing rook en ze heeft afgesneden. Terwijl de spoorloper via de porto meldde, dan ben je niet goed gegaan, wel vreemd want de verbinding wordt beter kon ik zeggen ik zie je nu 200 meter voor mij. Kleine beer ziet niet veel meer en zeker niet als haar neus aanstaat dus ze vervolgde haar pad, de speurloper is rennend vaart gaan maken.
Supergaaf gespeurd met mijn kleine beer. Geen idee of we daadwerkelijk het spoor liepen of dat ze verwaaiing rook en ze heeft afgesneden. Terwijl de spoorloper via de porto meldde, dan ben je niet goed gegaan, wel vreemd want de verbinding wordt beter kon ik zeggen ik zie je nu 200 meter voor mij. Kleine beer ziet niet veel meer en zeker niet als haar neus aanstaat dus ze vervolgde haar pad, de speurloper is rennend vaart gaan maken.
NAT. 5 km fietsen en het goot. Bah. Dan heb je vakantie!
Ik duim mee Hanna !!!! 
En ik lig alweer in bed 8)Angelique schreef: Dat is ook wel een moeten, anders hield je dat niet vol.
Workaholic![]()
#loooovemyjob
kira schreef: We lappen haar gewoon weer op hoor Ronald. Krijgen we een foto van Tjerk te zien?
Zo filmpjes gemaakt, stroopwafels gescoord en zo lekker eten koken. Gebakje voor morgen besteld bij de bakker.

Ik heb net de uitslag van bloedonderzoek naar b12 en alles eromheen. Helemaal goed. Dus op naar de fysio met mijn kuitkrampen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanaf afgelopen nacht half drie ziek op de bank gelegen afgewisseld met veel bezoekjes aan het toilet. [emoji37] De katten vinden het reuze gezellig in elk geval.
Nu moed aan het verzamelen om mijn moeders kat te gaan voeren en daarna moet ook Zoë nog uitgelaten.
Nu moed aan het verzamelen om mijn moeders kat te gaan voeren en daarna moet ook Zoë nog uitgelaten.

Aai voor Hanna!