Lol bedankt [emoji16]koekje schreef:
Aai voor Hanna!
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vera is al een half uur een balletje aan het apporteren. Ze brengt het balletje, ik gooi het weg en zeg 'apport!' en ze komt het weer brengen 8)
koekje schreef: Vera is al een half uur een balletje aan het apporteren. Ze brengt het balletje, ik gooi het weg en zeg 'apport!' en ze komt het weer brengen 8)
bewijs!
Ja, ze is er nu weer mee klaar.
Zo dat is echt goed,geslaagd. Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag.Ronald schreef:![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Leuk hè kinderen!koekje schreef: Vera is al een half uur een balletje aan het apporteren. Ze brengt het balletje, ik gooi het weg en zeg 'apport!' en ze komt het weer brengen 8)
Zenk joe... Mede namens Tjerk!kira schreef: Zo dat is echt goed,geslaagd. Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Dagje alleen. De meneer is de hele dag weg, van vroeg tot laat. Al lekker naar het bos geweest en wasjes draaien enzo. En zo stofzuigen want het halve bos ligt hier.
Vanmiddag naar een verjaardag.
Trots op de guppenduppen want er liepen 2 honden los bij het huis in het bos, die blaffend kwamen aanstormen. Ik had de flex op standje lang, maar ze kozen er braaf voor om dicht bij mij te blijven en (na wat aanmoedigen) door te lopen. Knap hoor want die honden kwamen wel tot een meter afstand. Denk dat ze per ongeluk losliepen want dat is normaal nooit.
Vanmiddag naar een verjaardag.
Trots op de guppenduppen want er liepen 2 honden los bij het huis in het bos, die blaffend kwamen aanstormen. Ik had de flex op standje lang, maar ze kozen er braaf voor om dicht bij mij te blijven en (na wat aanmoedigen) door te lopen. Knap hoor want die honden kwamen wel tot een meter afstand. Denk dat ze per ongeluk losliepen want dat is normaal nooit.
Ik was net even heerlijk in mn favoriete supermarkt. Ene paadje in, andere paadje in. De spruit vond het ook leuk. Totdat mijn zen werd verstoord door de omroeper; dat de winkel zo ging sluiten en of we allemaal wilden ophoepelen.

Zo, wat een verschil! Wat ziet Tjerk er goed uit!!!
Gisteren en vandaag op zoek naar een vakantiehuisje aan de Zeeuwse kust, een leuke gevonden en gemaild over beschikbaarheid en prijs. Hij was nog vrij, huursom last minute en in het laagseizoen: 925 euri's
Dat ding mag wel gouden kranen hebben 
Gisteren en vandaag op zoek naar een vakantiehuisje aan de Zeeuwse kust, een leuke gevonden en gemaild over beschikbaarheid en prijs. Hij was nog vrij, huursom last minute en in het laagseizoen: 925 euri's
Gisterenavond met mijn zus naar Paul de Leeuw geweest: zingen zolang het duurt.
Wat was dat leuk! Erg gelachen en mooie liedjes gehoord!
Vandaag nog niet veel gedaan. Schandelijk lang uitgeslapen en heb pas net het ontbijt achter de kiezen. Vanmiddag even naar de molen en het water voor nog meer cultuur.
Wat was dat leuk! Erg gelachen en mooie liedjes gehoord!
Vandaag nog niet veel gedaan. Schandelijk lang uitgeslapen en heb pas net het ontbijt achter de kiezen. Vanmiddag even naar de molen en het water voor nog meer cultuur.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag weer een stuk beter gelukkig dus achterstallig werk gaan doen zoals het caviapaleis schoonmaken, kattenbakken enz.
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Ik heb vandaag wasdag. En ik zou heel graag de was lekker burgerlijk aan de droogmolen willen laten wapperen, maar er heeft een bepaald iemand de koektrommel op het putje geparkeerd 4 dagen geleden en is toen met busje gaan arbeiden, met ook de sleutel van de koektrommel, om ergens vannacht of morgenochtend pas weer thuis te komen 
- Angelique
- 5-sterren

Mannenkoekje schreef: Ik heb vandaag wasdag. En ik zou heel graag de was lekker burgerlijk aan de droogmolen willen laten wapperen, maar er heeft een bepaald iemand de koektrommel op het putje geparkeerd 4 dagen geleden en is toen met busje gaan arbeiden, met ook de sleutel van de koektrommel, om ergens vannacht of morgenochtend pas weer thuis te komen![]()
Ff blokkie om geweest. Genoten van het prachtige Groninger platteland en via Lauwersoog weer richting huis.