Die hebben geen bordje ' hier waak ik' nodig bij de voordeurKarenH schreef: Ja, ik was daar zondag.
We werden hartelijk onthaald door moeder en zus.
![]()
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Topic: foto van de dag 2.0
-
TomsBorders
- 5-sterren

Rhytm ziet er eigenlijk zo komisch uit daar, of is dat omdat ik haar al langer dan vandaag ken?
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Haha, Rhythm kan er ook heel lief uitzien hoor.joel schreef: Die hebben geen bordje ' hier waak ik' nodig bij de voordeur![]()
Hi there! by Pr1mo Fotografie, on Flickr- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Heerlijk gewandeld 

Otje en Pluk op ontdekkingstocht. Ik had de deur boven even open gelaten, dus ze gingen eens even rondneuzen. En ons vertellen dat ze zin hebben in ontbijt!

Haha, zie um toch liever zo bij de deurKarenH schreef: Haha, Rhythm kan er ook heel lief uitzien hoor.
Hi there! by Pr1mo Fotografie, on Flickr
Leuk weer een kattenfoto Kaela!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Dat deden ze vast heel stilletjes.Kaela schreef: Otje en Pluk op ontdekkingstocht. Ik had de deur boven even open gelaten, dus ze gingen eens even rondneuzen. En ons vertellen dat ze zin hebben in ontbijt!
Deze vleermuis zat een paar dagen geleden bij de ingang van onze kelder, gewoon midden op dag. We zien hier 's avonds regelmatig vleermuizen maar ik vond het toch wel leuk om hem zo van dichtbij te kunnen zien. Hij vond het namelijk geen probleem toen ik op 1,5m afstand ging liggen om een foto te maken.

Oooh leuk die vleermuis!
Hier zitten er ook veel maar ik weet nooit waar ze overdag uithangen.
Hier zitten er ook veel maar ik weet nooit waar ze overdag uithangen.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Heerlijk vanmorgen bos en heidewandeling gemaakt, de heide bloeide zo mooi en rook zo lekker zoet! Heerlijk om een dag mee te beginnen! 

Vandaag met krukjes gespeeld met Oscar. Het middenkrukje moet lager en rond, dus het einde ging niet helemaal goed. Maar hij deed zijn best dus toch beloond.
De katten mochten vanmorgen ook eventjes van de zon genieten. Pluk aan een lijntje, want die vreet anders plantjes en dan krijgt ze weer enorme allergische reacties. De dames hebben genoten!

De katten mochten vanmorgen ook eventjes van de zon genieten. Pluk aan een lijntje, want die vreet anders plantjes en dan krijgt ze weer enorme allergische reacties. De dames hebben genoten!

Wat leuk, dat filmpje met de krukjes! Knappe Oscar!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Leuk filmpje met de krukjes!!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Knappe Oscar! 
Ik ben vanochtend ook naar de hei geweest maar niet met onze eigen honden maar met 3 schapendoezen. Al dat haar maakt foto's maken toch wel ingewikkelder maar ook wel erg grappig.

Ik ben vanochtend ook naar de hei geweest maar niet met onze eigen honden maar met 3 schapendoezen. Al dat haar maakt foto's maken toch wel ingewikkelder maar ook wel erg grappig.

-
Paul_Barte
- 5-sterren

Niet van mijn eigen hond maar wel heel leuk!

Zo trots, begin van de zomer moest ze nog niets hebben van water, laat staan dat ze zou gaan zwemmen. En nu sinds een maandje..... Steeds een stukje verder en steeds overtuigender de sprong!
Dit keer een filmpje
(hmmmm... Lukt niet, dan de foto maar
Dit keer een filmpje
(hmmmm... Lukt niet, dan de foto maar
Laatst gewijzigd door joel op zo 30 aug 2015, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.