Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kim_S schreef: Mooi Plien!

Wij hebben weer 3 ponytjes ipv 1  :D
1 was uit logeren, en ik kreeg er gewoon 2 terug vandaag  :)
De nieuwe is wel een bitch zeg, de kleinste van het stel, maar ze bijt letterlijk flink van zich af  :o :biggrin2:
Alweer wat anders...je brengt er 1, krijgt er 2 terug. Len die mensen eens €1000,- uit  :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Angelique schreef: Alweer wat anders...je brengt er 1, krijgt er 2 terug. Len die mensen eens €1000,- uit  :biggrin2:
Is goed!

Iemand 1000 eurie te leen voor mij?  ::)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Mooi Plien!

eelke schreef: Getverdegetver. Er is hier in de buurt Brand bij een afvalverwerkingsbedrijf en dat stinkt. Advies voor omwonenden is ramen en deuren sluiten...maar ja, met dit weer....
Hier roken we niets.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kim_S schreef: Is goed!

Iemand 1000 eurie te leen voor mij?  ::)
Geef gewoon een tegoedbon  :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Beginnen ze hier achterom gewoon om half 6 met uitgraven tbv de bouw  :o
Loeit Kaio ons een keer niet wakker ....
Nouja verslapen kunnen we ons inieder geval niet, en als ze er zo'n vaart achter zetten zijn ze vast ook weer snel klaar  :biggrin2:

Mooi pauline!

Leuk 3 paardjes kim, voor hoelang mogen deze blijven?
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Als het goed is blijven ze tot ze omvallen  :biggrin2:
Hoop dat dat nog jaaaaren duurt! Veel geluk hebben we niet gehad met de pony's de afgelopen jaren  :-\
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik ben begonnen met 11 kuikens een paar weken geleden. Vorige werk waren het er nog 10 en nu zijn er helemaal geen kuikens meer. [emoji22] Ik hoop dat de kat van de buren ze lekker vond.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Euh, foto's Kim??!!  ::)

Ik ben sielug. Ik heb een meloen onder mijn bovenarm hangen aan vocht, echt super charmant. Toch maar naar de huisarts geweest want vuurrood en warm en jeuken. Allergische reactie op de wespensteek, pilletjes gehad. Hij adviseerde deze steeds bij me te hebben want iedere keer wordt een reactie steeds heftiger. Heb ik dat  >:( Nu maar weer met een koelelement op de bank. Hopelijk wordt het snel dunner want ik kan zo echt geen tshirt aan, en het wordt koeler vanaf morgen :P

He Hanna wat naar! Liepen ze los?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

De kuikens liepen met hun mama's in mijn tuin. Daar is veel beschutting van planten, maar niet genoeg blijkbaar. Misschien had ik toch beter de Barnevelder haan kunnen houden......
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

hannabelgje schreef: Ik ben begonnen met 11 kuikens een paar weken geleden. Vorige werk waren het er nog 10 en nu zijn er helemaal geen kuikens meer. [emoji22] Ik hoop dat de kat van de buren ze lekker vond.
Nou lekker dan  :-X
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef: Euh, foto's Kim??!!  ::)

Ik ben sielug. Ik heb een meloen onder mijn bovenarm hangen aan vocht, echt super charmant. Toch maar naar de huisarts geweest want vuurrood en warm en jeuken. Allergische reactie op de wespensteek, pilletjes gehad. Hij adviseerde deze steeds bij me te hebben want iedere keer wordt een reactie steeds heftiger. Heb ik dat  >:( Nu maar weer met een koelelement op de bank. Hopelijk wordt het snel dunner want ik kan zo echt geen tshirt aan, en het wordt koeler vanaf morgen :P

He Hanna wat naar! Liepen ze los?
Dat is wel een heftige reactie ja. Was dit je eerste wespensteek?
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Zo de laatste mouw voor het vestje voor Fenna van Kim opgezet. Nu eerst dit afmaken voordat ik weer mag gaan mozaïeken.....  :biggrin2:

Vanochtend heerlijk gewandeld met de jongens, het bos was zo sereen en prachtig. Joep heeft zowaar op zijn Joeps 45 minuten meegelopen en genoten. Vorige week was er een schoolklas in "ons" bos te logeren en die riepen zo mooi over Joep: "Mevrouw.... dat hondje danst de hele weg!" Een totaal andere kijk als mening volwassene die Joep maar zielig vindt..... :-[
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Angelique schreef: Dat is wel een heftige reactie ja. Was dit je eerste wespensteek?
Ja, blijkbaar. Kon het me niet voorstellen, maar ook niet herinneren dat ik ooit gestoken ben. Mijn moeder kon zich dat ook niet herinneren.
Allergisch dus  >:(

Reageer soms ook zo op muggen maar dat had er niet echt wat mee te maken volgens de huisarts. Allergisch voor wespen is natuurlijk ook wel een beetje eng.
Heb een legging stuk geknipt en dan kan ik met zalf en gaas, of met een koelelement, gewoon rondlopen terwijl ik mijn handen vrij heb en zonder dat de zalf overal aan komt.
Hoop wel dat het morgen een stuk minder is want dan moet ik werken, maar zonder koelelement wordt het zo heet en pijnlijk... maar op het werk gaat dat niet.
Anneloog
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anneloog »

eelke schreef: Ja, blijkbaar. Kon het me niet voorstellen, maar ook niet herinneren dat ik ooit gestoken ben. Mijn moeder kon zich dat ook niet herinneren.
Allergisch dus  >:(

Reageer soms ook zo op muggen maar dat had er niet echt wat mee te maken volgens de huisarts. Allergisch voor wespen is natuurlijk ook wel een beetje eng.
Heb een legging stuk geknipt en dan kan ik met zalf en gaas, of met een koelelement, gewoon rondlopen terwijl ik mijn handen vrij heb en zonder dat de zalf overal aan komt.
Hoop wel dat het morgen een stuk minder is want dan moet ik werken, maar zonder koelelement wordt het zo heet en pijnlijk... maar op het werk gaat dat niet.
Ik reageer ook allergisch op wespen steken eigenlijk op alle steek beesten maar net niet heftig genoeg om pilletjes te krijgen van de HA ik word gewoon weg gestuurd met advies azijn kompressen op de beet te leggen. En dat terwijl mijn hand tot aan mijn elleboog een grote dikke worst was puur van 1 steekje op de rug van mijn hand :(  Moet zeggen de Azijn kompressen verzachten wel  maar heb nog al een gevoelige huid dus kon dit helaas niet lang verdragen en ben toen voor de koude natte  lappen gegaan en na een week was het toen over.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hij deed er helemaal niet moeilijk over eigenlijk. Ik zat meer aan een zalfje te denken. Volgens mij kun je er ook gewoon zelf kopen? Deze pilletjes werken ook tegen hooikoorts bv, en hooikoorts tabletten zijn ook weer vrij verkrijgbaar.

Is gewoon anti-histamine dacht ik? En histamine maak je aan bij een allergische reactie. Maakt volgens mij niet zo veel uit welke.

Gesloten