Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat heerlijk he, als ze dan ineens gaan zwemmen.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik had even wat bij te kijken, leuke foto's weer! 

Onze dame na drie weken vakantie bij de oppas. Het was heeeeeel zwaar.

Onze dame na drie weken vakantie bij de oppas. Het was heeeeeel zwaar.

Het was de kat hoor baas! Echt, ik was het niet! Ik kom nooit met mijn poten in het zwarte zand!
- Pauline
- 5-sterren

Ja natuurlijk was het de kat!!!
Onze zonnestralen, allebei lopend, in de zonnestralen:

Wat een prachtig sfeerplaatje Pauline!
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Mooie foto Pauline....om in te lijsten 
Grtz
Paul
Grtz
Paul
- Pauline
- 5-sterren

Ja het was ontzettend mooi, maar je snapt wel dat mijn geluk er vooral uit bestaat dat die ouwe rakker gewoon lopend meegaat.dinky89 schreef: Wat een prachtig sfeerplaatje Pauline!
Helaas met mijn mobiel gemaakt Paul...., dus resolutie niet genoeg om af te drukken. Anders had ik dat zeker gedaan. Toch altijd een gemiste kans..., schiet je een mooie foto is het niet met je fototoestel.Paul_Barte schreef: Mooie foto Pauline....om in te lijsten
Grtz
Paul
Ja, dat snap ik zeker na het lange traject dat jullie door zijn gegaan 
Wat betreft inlijsten is het ook maar net hoe groot je de foto af wilt laten drukken.
Ik heb jaren geleden met mijn toenmalige telefoon een foto gemaakt van mijn oma's en opa en op normaal fotoformaat af laten drukken. Kwaliteit vond ik toen erg meevallen (en dat was met 1,3 mp cameraatje, meeste telefoons van tegenwoordig maken ze met meer megapixels).
Als je weet hoeveel megapixels je camera op de telefoon heeft kan je op deze pagina zien op welk formaat het goed af te drukken is: http://blog.phonehouse.nl/lifestyle/smartphone-camera
Wat betreft inlijsten is het ook maar net hoe groot je de foto af wilt laten drukken.
Ik heb jaren geleden met mijn toenmalige telefoon een foto gemaakt van mijn oma's en opa en op normaal fotoformaat af laten drukken. Kwaliteit vond ik toen erg meevallen (en dat was met 1,3 mp cameraatje, meeste telefoons van tegenwoordig maken ze met meer megapixels).
Als je weet hoeveel megapixels je camera op de telefoon heeft kan je op deze pagina zien op welk formaat het goed af te drukken is: http://blog.phonehouse.nl/lifestyle/smartphone-camera
- Pauline
- 5-sterren

Ik heb 13 megapixels volgens mij, best wel veel. Ik ga het eens even bekijken!dinky89 schreef: Ja, dat snap ik zeker na het lange traject dat jullie door zijn gegaan
Pfff daar moet je van uitrusten hoor-Annemarie- schreef: Ik had even wat bij te kijken, leuke foto's weer!
Onze dame na drie weken vakantie bij de oppas. Het was heeeeeel zwaar.![]()
![]()
En ze had het koud zo te zien
- -Annemarie-
- 5-sterren

Spaanse hond hè, die kan altijd wel voor de kachel liggen.- pien - schreef: Pfff daar moet je van uitrusten hoor
En ze had het koud zo te zien![]()
![]()
En op het vakantie adres zijn er geen speeltjes, logisch want veel honden dus dat is al snel mot. Eenmaal thuis pakt ze als eerste een bal en sleept die vervolgens een dag of twee mee.
Het is ook haar favoriete plek, zelfs vandaag begon ze elke keer voor de Aga (die overigens best laag staat) maar ging dan toch ergens anders liggen. Getver wat was het warm.
Bij 12 mp zegt dat diagram 24x37 als maximale afdrukformaat ;-)Pauline schreef: Ik heb 13 megapixels volgens mij, best wel veel. Ik ga het eens even bekijken!![]()
Ik heb een grote foto van zeker 1 bij 1 m boven mijn bed hangen. Ook vanaf mijn mobiel en het ziet er toch heel mooi uit. Is ook een wat mistig plaatje dus hoeft ook niet superscherp te zijn.Pauline schreef: Ja het was ontzettend mooi, maar je snapt wel dat mijn geluk er vooral uit bestaat dat die ouwe rakker gewoon lopend meegaat.
Helaas met mijn mobiel gemaakt Paul...., dus resolutie niet genoeg om af te drukken. Anders had ik dat zeker gedaan. Toch altijd een gemiste kans..., schiet je een mooie foto is het niet met je fototoestel.
Mooi plaatje Pauline! Afdrukken of niet al te groot formaat zou best moeten lukken denk ik.
Oscar kon vanmorgen weer eens los. En daar heeft ie erg van genoten!

Oscar kon vanmorgen weer eens los. En daar heeft ie erg van genoten!

-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat geweldig dat ze allebei lekker meewandelenPauline schreef: Ja natuurlijk was het de kat!!!
![]()