Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
[ramptoerist]Krijgen we een foto van het armpje?/[ramptoerist]
Nope want ik kan nog steeds niet mobiel mn foto's uploaden.
- Pauline
- 5-sterren

Denk het ook, maar mocht dat in de toekomst niet voldoende werken zal het, denk ik, toch een epipen worden.eelke schreef: Hij deed er helemaal niet moeilijk over eigenlijk. Ik zat meer aan een zalfje te denken. Volgens mij kun je er ook gewoon zelf kopen? Deze pilletjes werken ook tegen hooikoorts bv, en hooikoorts tabletten zijn ook weer vrij verkrijgbaar.
Is gewoon anti-histamine dacht ik? En histamine maak je aan bij een allergische reactie. Maakt volgens mij niet zo veel uit welke.
- Pauline
- 5-sterren

Half af! 8)Pauline schreef: Zo de laatste mouw voor het vestje voor Fenna van Kim opgezet. Nu eerst dit afmaken voordat ik weer mag gaan mozaïeken.....![]()
Brrr jaa daar had ik ook al over gelezen. Nou ja, zo'n vaart zal het niet lopen, de afgelopen 27 jaar niet gestoken, dus de komende 27 jaar ook niet, toch!Pauline schreef: Denk het ook, maar mocht dat in de toekomst niet voldoende werken zal het, denk ik, toch een epipen worden.
He bah wat zonde van je kuikens Hannabelgje.
Ik ben laatst ook gestoken door een wesp. Wat zitten er dit jaar ook veel, en zo agressief ook! Beterschap Eelke!
Ik ben laatst ook gestoken door een wesp. Wat zitten er dit jaar ook veel, en zo agressief ook! Beterschap Eelke!
Ja hij was echt boos! Ik stond gewoon, met een biertje in mijn hand, nota bene naast het rokende schaaltje koffie (wat echt leek te helpen, want als ie op was dan kwamen er ineens veel meer, nu maar sporadisch een en dan was ie snel weer weg) en ineens voel ik prik! Had hem niet eens gezien. Dus ik deed ook niet boos en ik onthield hem ook geen voedsel
oneerlijk beest.
Heb er uit wraak daarna nog een paar vermoord
Heb er uit wraak daarna nog een paar vermoord
-
Martine-Tom
Vandaag de twee woefjes van Nynke op visite, leuk! Ze ravotten de hele dag, en nog leuker dat ze Tom ook echt erbij betrekken 
Het was even een uitdaging om met drie honden door de regen te lopen die daar alle drie het nut niet zo van inzien
verder alleen maar leuk!!
Het was even een uitdaging om met drie honden door de regen te lopen die daar alle drie het nut niet zo van inzien
SpannendPauline schreef: Half af! 8)
-
Martine-Tom
Als je nou drie honden in huis hebt, en ineens valt het op dat het oorverdovend stil in huis is...das nie goe he? 
Ze hadden een plas in de tuin ontdekt en stonden daar met zn drieen in te graven
Ze hadden een plas in de tuin ontdekt en stonden daar met zn drieen in te graven
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ja, klopt. Ik heb altijd die van de Lidl, die zijn lekker goedkoop en werken prima. Heb er ook altijd een bij me, in de tas of portemonnee.eelke schreef: Hij deed er helemaal niet moeilijk over eigenlijk. Ik zat meer aan een zalfje te denken. Volgens mij kun je er ook gewoon zelf kopen? Deze pilletjes werken ook tegen hooikoorts bv, en hooikoorts tabletten zijn ook weer vrij verkrijgbaar.
Is gewoon anti-histamine dacht ik? En histamine maak je aan bij een allergische reactie. Maakt volgens mij niet zo veel uit welke.
Meteen slikken werkt het beste.
Sterkte Eelke, ik weet hoe je je voelt.
Als het erg pijnlijk is kun je er ook lidocaïne zalf op smeren, dat verdooft. Vrij verkrijgbaar bij de apotheek.
- Pauline
- 5-sterren

Voorpand links af, voorpand rechts af, achterpand af, mouwen af. Nu maar eens een stopnaald kopen, want de naalden die ik op voorraad heb.... daar gaat die draad nooit doorheen. En tja.... alle onderdelen moeten wel aan elkaar genaaid worden om ooit een echt vest te worden. 
Vandaag maar niet op de motor weggeweest. Ik heb nog wel even getwijfeld, zelfs tig keer op buienradar en zo gekeken, maar elke keer dat ik aanstalten wilde maken, kwam er ineens zo'n emmer met water uit de hemel vallen...
Nu maar wachten tot het weekend...
Nu maar wachten tot het weekend...
Net vier rollen kvv opgehaald. Mensen uit de buurt hebben een herplaatste boxer. Opgevoed met kvv, maar hij gaat nu aan de brokken en gekookte kipfilet. Hij vindt kvv niet lekker. Stiekum een keer een kwarteltje meenemen of zo.Ik kon praten als brugman, helaas. Verder gaat ie het er heel goed krijgen en Lodi is helemaal weg van de boxerdame.
Een oude vriendin gebeld die ernstig ziek is. Goed gesprek gehad en hal en half wat afgesproken voor een ontmoeting later deze week. Ze was ook mijn accordeonlerares dus misschien kunnen we nog een keer samen muziek maken voor ze weer naar huis in Canada vertrekt...