Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Het weer
nevele donker en regen nu maar nog geen "noodweer"
Hier is het 'vies' zwoel warm.
Het is hier niet te doen zo benauwd, gatver
-
fransbulletje
Gelukkig de laatste hete dag voorlopig , ben er wel klaar mee.
Van mij mag de herfst komen!
+1. Al vrees ik dat ik dan weer ga mopperen dat het zo nat is overalfransbulletje schreef: Gelukkig de laatste hete dag voorlopig , ben er wel klaar mee.
Het regent, het regent, de pannetjes worden nat.
Ik weet het niet, knmi waarschuwd voor limburg, brabant en gelderland vanaf 16 uur maar eh de plaatjes van buienradar geven daar juist het minst aan, of hebben ze in nederland de provincies geschuffeld en ben ik nog niet op de hoogte ? ???
Die dikke bui slaat zo rechtsaf 
Hier is code geel/oranje afgekondigd. Ik ben benieuwd. Als jullie niets meer van me horen, stuur een rubberboot. 
- Angelique
- 5-sterren

Als je op de europese kaart kijkt aie je er nog een stukje achteraan komen en die gaat limburg wel aantippen.Kaio schreef: Ik weet het niet, knmi waarschuwd voor limburg, brabant en gelderland vanaf 16 uur maar eh de plaatjes van buienradar geven daar juist het minst aan, of hebben ze in nederland de provincies geschuffeld en ben ik nog niet op de hoogte ? ???
Ok en die gaat dus voor code oranje zorgenAngelique schreef: Als je op de europese kaart kijkt aie je er nog een stukje achteraan komen en die gaat limburg wel aantippen.
Maar in ieder geval genoeg dat Maci weer op schoot mag
Heeft de afslag gemist zag vast niks meer met al die regeneelke schreef: Die dikke bui slaat zo rechtsaf![]()
- Angelique
- 5-sterren

Ondertussen is het hier ook getverdemmeseklef en benauwd geworden.
Goh, bij jullie ook al?Angelique schreef: Ondertussen is het hier ook getverdemmeseklef en benauwd geworden.
Wij staan op de veluwe op de camping. Vannacht was iedereen wakker in afwachting van wat het zou worden. Het was zo'n noodweer, de caravan trilde helemaal. We hebben het wel droog en heel gehouden. Ben benieuwd wat de komende nacht wordt
. Heb niet veel geslapen iig.