Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
het is jammer dat ik qua barf spullen nog redelijk vol zit, heb alleen wat dingetjes nodig om te drogen.
TomsBorders schreef: ik ga het nog even bedenken, zou wel wat meer parelhoenkarkassen willen, en kan het dan mee naar den haag nemen voor anderen
Tom lijken die spullen van Aurora Borialis niets? die zitten redelijk goed in de prijs..kunnen we met Tipo meebestellen? http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 687.0.htmlTiPo schreef: Ik ga zaterdag 19 sept vlees halen bij Conny http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 687.0.html
Ik kan nog ca 200 kg extra meenemen tegen vervoerskosten van 10 cent/kg. Ik woon in Langerak (omgeving Gorinchem)
mijn vriezer zit erg vol, maar ik zou heel graag voor Yesco een paar kilo eendennekken willen kopen. Wie weet of daar misschien een aanbod voor is ?
Ik zie tegenwoordig door de bomen het bos niet meer

Ik zie tegenwoordig door de bomen het bos niet meer
Ik zie bij de link van Tipo dat Aurora Borealis eendennekken heeft.. ik wil eventueel wel delen maar heb zelf geen auto. ik kan wel met trein naar RotterdamNynke schreef: mijn vriezer zit erg vol, maar ik zou heel graag voor Yesco een paar kilo eendennekken willen kopen. Wie weet of daar misschien een aanbod voor is ?
Ik zie tegenwoordig door de bomen het bos niet meer![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Aquillo op di 01 sep 2015, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
oke, ik zal vanavond even kijken, ga nu omkleden en werken. Waar woon jij dan ??
in den haagNynke schreef: oke, ik zal vanavond even kijken, ga nu omkleden en werken. Waar woon jij dan ??
lamspluk van Aurora borealis is heel goed te drogenJacqueline&Rica schreef: het is jammer dat ik qua barf spullen nog redelijk vol zit, heb alleen wat dingetjes nodig om te drogen.
Misschien heb ik dan ook wat nodig en woon ook in Zoetermeer.Jacqueline&Rica schreef: 12 september komt floris24 weer naar Zuid Holland, ik ga sowieso wel wat bestellen. Zijn er mensen die eventueel mee willen bestellen? Zodat we de bezorgkosten kunnen delen? Ik woon zelf ik Zoetermeer![]()
even de lijst opzoeken.
Tipo woont in Langerak zie ik, da's nog wel te doen, ik zal hem/haar een peebeetje doen. Hoeveel kilo wil jij dan ? Elk de helft doen, dus 7,5 ??Aquillo schreef: Ik zie bij de link van Tipo dat Aurora Borealis eendennekken heeft.. ik wil eventueel wel delen maar heb zelf geen auto. ik kan wel met trein naar Rotterdam
-
TomsBorders
- 5-sterren

ik ga vanavond even alles bekijken
Nienke, ik wil ook wel wat droogspul bestellen. Ik woon weer halverwege jou en Gorinchem... Ik kan het dan allemaal wel weer in Langerak ophalen eventueel?
ja de helft is goed als je meer wilt ook. want ik wil daarnaast ook graag lamspluk gaan bestellen eventueel ook delen.Nynke schreef: Tipo woont in Langerak zie ik, da's nog wel te doen, ik zal hem/haar een peebeetje doen. Hoeveel kilo wil jij dan ? Elk de helft doen, dus 7,5 ??
er is inderdaad interesse om met jou mee te bestellen. samen met NienkeTiPo schreef: Ik ga zaterdag 19 sept vlees halen bij Conny http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 687.0.html
Ik kan nog ca 200 kg extra meenemen tegen vervoerskosten van 10 cent/kg. Ik woon in Langerak (omgeving Gorinchem)
-
JoepenLola
- 3-sterren

Word er gezamelijk besteld in Den Haag,zoja dan bestel ik graag mee.En waar is het dan op te halen?
doel je op spullen van Floris? of die van aurora Borealis? want ik bestel in ieder geval niet Bij Floris.. dan zou je Tom moeten PBenJoepenLola schreef: Word er gezamelijk besteld in Den Haag,zoja dan bestel ik graag mee.En waar is het dan op te halen?