Was je zomaar al thuis danKim_S schreef: Goh, bij jullie ook al?![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Het weer
Hier regent het nu. Gewoon, een lekker verfrissende bui.
Als ik het kaartje zo zie, dan gaat er nog wel wat spannenders komen. Maar voor nu is het heerlijk met de ramen open.
Als ik het kaartje zo zie, dan gaat er nog wel wat spannenders komen. Maar voor nu is het heerlijk met de ramen open.
Had een thuiswerkdag 8)Angelique schreef: Was je zomaar al thuis dan![]()
Zeg het maar eerlijk, je wilde gewoon ponyknuffelenKim_S schreef: Had een thuiswerkdag 8)
Zeist/Utrecht: Gister zo heftig, dat ik wakker werd van een trillend bed...
Vandaag weer enorme buien en onweer (rond 17 uur).
Nu wel lekker buiten, dat was het eerder vandaag echt niet
Paarden staan inmiddels op stal en in de paddock, de wei is veranderd in een zwembad
Vandaag weer enorme buien en onweer (rond 17 uur).
Nu wel lekker buiten, dat was het eerder vandaag echt niet
Paarden staan inmiddels op stal en in de paddock, de wei is veranderd in een zwembad
Volgens buienradar is de luchtvochtigheid hier 91%
dat we niet verzuipen joh!
Het valt hier wel mee met de buien . Vanmorgen naar het bos , en wel regen . Maar het was te warm om een regenjas aan te hebben , dan maar nat
Tegen de avond wel een paar flinke buien met wat gedonder , maar nu al een tijd droog
Tegen de avond wel een paar flinke buien met wat gedonder , maar nu al een tijd droog
- Angelique
- 5-sterren

Beetje wind, 5 druppels regen (letterlijk) en dat was het voorlopig wel zo te zien. Wel lekker van temperatuur nu buiten.
5 druppies regen gehad en nu een lekker windje. Hoezo code oranje/geel? Of het moet nog komen vannacht.
Het regent nu 
Alle plannen in de war. Dus nu kan ik niet met maci weg, want die vindt al het water leuk behalve dat wat uit de lucht komt. Echt een pokkehekel heeft ie eraan
Alle plannen in de war. Dus nu kan ik niet met maci weg, want die vindt al het water leuk behalve dat wat uit de lucht komt. Echt een pokkehekel heeft ie eraan
Gisteren een paar buien gehad met best wat water. Nu bewolkt maar droog.
Rubberboot en noodrantsoenen weer opgeborgen. Code oranje/geel en 5 druppels regen gehad. Nu wat miezerig maar ik denk dat we de boot vandaag niet nodig zullen hebben.
Het is heerlijk afgekoeld in Rotjeknor
Heb eindelijk weer energie om wat in de tuin te doen 
Zooooo dit is lekker weer zeg! 16.5 graad en zon!
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Dit weer vind ik ook wel lekker
Warm genoeg om zonder jas naar buiten te gaan, niet zo warm dat je niks meer wil doen..
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
Warm genoeg om zonder jas naar buiten te gaan, niet zo warm dat je niks meer wil doen..
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk