En ik was nou juistbenieuwd welke pasta je ging gebruiken.Ruisje schreef: Ga ik vanaf volgende week proberen.Ik heb het eerder geprobeerd, maar dat was geen succes. Ik heb nu zo'n vingertandenpoetsertje meegenomen. Wel doe ik het zonder pasta, gewoon water moet het gaan doen.
Lily gaat donderdag onder het mes
Moderator: Lizzy
Re: Lily gaat donderdag onder het mes
Hahaha. Als het met water te stroef gaat of dat ze teveel tegen gaat stribbelen, wil ik het met wat kokosolie doen. Dat vindt ze wel lekker.Hope schreef: En ik was nou juistbenieuwd welke pasta je ging gebruiken.
Lizzy, nog even voor de duidelijkheid.Lizzy schreef: Ik zou zelf niet beide tegelijkertijd geven.
Ik denk dat ik eerst chlorella zou doen en dan met 1 tablet per dag beginnen. Na 2 dagen ophogen naar 2 tabletten. Na 3 dagen ophogen naar 3 tabletten. En dan weer een dag of 3 later ophogen naar 4 tabletten. Net zo lang totdat je er een stuk of 8 geeft. Liefst geef je die over de dag verspreid. Dat zou ik 2 weken geven. En dan zou ik stoppen, 2 weken wachten en dan groene klei gaan geven. Ik zou daar een halve theelepel van door het eten doen. Twee weken lang. En dan weer stoppen.
- 2 dagen 1 tablet
- dan 3 dagen 2 tabletten
- dan 3 dagen 3 tabletten
- dan 3 dagen 4 tabletten
- enzovoort tot 8 tabletten per dag en die hoeveelheid 14 dagen geven.
Klopt dat zo?
Grappig. Mij vertelde ze dat je beter per week kan opbouwen. Dus week 1, 1 tablet. Week 2, 2. Week 3, 4. Week 5, 8.
Zodat het lichaam langer de tijd krijgt om te zuiveren.
Zodat het lichaam langer de tijd krijgt om te zuiveren.
Succes voor lilly 
Lily gaat donderdag onder het mes
Lily had voor 4 dagen antibiotica meegekregen -- tot en met zondag. Maandag ben ik begonnen met de chlorella, 1 tablet door het eten. Sergi is solidair en doet mee. 
Vandaag was dus dag 3 van 1 tablet per dag. Ze heeft zo te zien nergens last van, alleen stinken haar oortjes sinds vandaag. Heeft ze een hele frisse adem, meuren nu haar oren...
Ik heb er Puur Oor ingedaan, maar kan dat stinken door de chlorella komen ??? Ontgiftingsverschijnselen?
En dan mijn vervolgvraag; morgen beginnen met 2 tabletjes, of nog even doorgaan met 1?
Vandaag was dus dag 3 van 1 tablet per dag. Ze heeft zo te zien nergens last van, alleen stinken haar oortjes sinds vandaag. Heeft ze een hele frisse adem, meuren nu haar oren...
En dan mijn vervolgvraag; morgen beginnen met 2 tabletjes, of nog even doorgaan met 1?
Dit is prima zo hoor. En als je merkt dat ze last heeft, ga je gewoon minder snel opvoeren. En dat zuiveren doet ze toch wel hoor. Alleen 14 dagen lang een lekkere hoge dosis geven: dat zuivert pas echt! Die oren kan zeker van de chorella komen. En ik zou zelf vandaag gewoon 2 tabletten geven vandaag. En dat kun je dan een paar dagen langer geven als je denkt dat dat een goed idee is.Ruisje schreef: Lizzy, nog even voor de duidelijkheid.![]()
- 2 dagen 1 tablet
- dan 3 dagen 2 tabletten
- dan 3 dagen 3 tabletten
- dan 3 dagen 4 tabletten
- enzovoort tot 8 tabletten per dag en die hoeveelheid 14 dagen geven.
Klopt dat zo?
Sorry dat ik nu pas reageer, heb 'm niet eerder gezien dit topic.
Je bent nog ruimschoots op tijd, de avond is nog jong en anders had ik heel hard geroepen vanuit Limboland.Lizzy schreef: Dit is prima zo hoor. En als je merkt dat ze last heeft, ga je gewoon minder snel opvoeren. En dat zuiveren doet ze toch wel hoor. Alleen 14 dagen lang een lekkere hoge dosis geven: dat zuivert pas echt! Die oren kan zeker van de chorella komen. En ik zou zelf vandaag gewoon 2 tabletten geven vandaag. En dat kun je dan een paar dagen langer geven als je denkt dat dat een goed idee is.
Sorry dat ik nu pas reageer, heb 'm niet eerder gezien dit topic.
Ik geef haar vanavond tabletje 2! Goed te weten dat de oortjes waarschijnlijk hierdoor veroorzaakt worden! Dankjewel!!