Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Mocht 7,5 kilo te veel zijn dan wil wel met jullie delen@ Nynke en Aquillo.
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

Neally schreef: Mocht 7,5 kilo te veel zijn dan wil wel met jullie delen@ Nynke en Aquillo.
kan altijd, kijk even wat je zelf ook zou willen hebben maar nog te veel vind. misschien kunnen we die ook delen
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Voor mij is 5 kilo eendennekken prima, dus we kunnen de doos best door 3 delen Neally en Aquillo.

Jantina, als jij het mee zou willen nemen/op zou willen halen, dan wil ik het graag bij je ophalen, kan ik ook eindelijk eens naar je paardjes kijken  ::) ::) en dan neem ik een paar teentjes knoflook voor je mee als ik eraan denk  :P ::)
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Jeeej!  :D
Moeten jullie wel zelf even contact leggen met TiPo denk ik?
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Jantina schreef: Jeeej! :D
Ik heb de doos al besteld in het topic (geloof ik, zal even controleren) en Tipo weet ervan :) :) :)
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Bericht door TomsBorders »

ok, het wordt wat onoverzichtelijk.

Wie wilt/gaat wat bij wie bestellen?
Van Aurora Borealis vind ik de hoeveelheden erg veel voor mijn niet zo grote vriezer maar als iemand rundvlees bestellingen gaat doen dan wil ik wel een kilo of 2 à 3 hebben.
Daarnaast weet ik nog niet helemaal hoe het dan in Den Haag gaat komen.

Van Floris24 wil ik graag parelhoen bestellen en eventueel mag iemand 2 kg van mij overnemen maar als ik goed prop moet 5 op een bepaalde manier wel kwijt kunnen, hoop ik... Snacks hoef ik in principe niet omdat ik zelf een beetje aan het oefenen ben met drogen, binnenkort gaat dat wat beter denk ik haha.
In Zoetermeer kan ik het nog wel ophalen, dat is nog te fietsen of anders met de Greenwheels.
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

even voor de duidelijkheid.

De bestellingen die bij Aurora Borealis gedaan worden.. kunnen zoals TIPO eerder aangaf al meegenomen worden naar Langerak.
Ik heb nu begrepen dat Jantina ook wat gaat bestellen en de bestelling naar Nynke kan brengen.
Voor mij en Neally wordt het dus de zaak dat het verder vervoert wordt. Allebei wonen we ergens anders.
Aangezien ik nog meer wil bestellen is het dus de vraag of Jantina meer kan mee nemen naar Nynke.
Vanuit het huis van Nynke ga ik nu met Neally bespreken hoe we het verder gaan vervoeren.

Dus Tom
Laten we dan even kijken of er nog meer mensen rund willen hebben.. zodat we die ook in behapbare hoeveelheden kunnen meenemen.
Een doos eendennekken van 15 kg worden nu door mij Nynke en Neally gedeeld in ieder 5 kg.

Ook denk ik dat het fair is dat we de vervoerskosten vanaf Tipo ook nog verrekenen.. en het stuk vanaf Rotterdam naar Den Haag ook..

Zelf wil ik nog bestellen een doos runderpens en een doos lamsklokhuis (klokhuis ga ik drogen want heb er geen plek voor in de vriezer). Ook beide artikelen wil ik best delen hoor.
Jacqueline&Rica
4-sterren
4-sterren

Bericht door Jacqueline&Rica »

TomsBorders schreef: ok, het wordt wat onoverzichtelijk.

Wie wilt/gaat wat bij wie bestellen?
Van Aurora Borealis vind ik de hoeveelheden erg veel voor mijn niet zo grote vriezer maar als iemand rundvlees bestellingen gaat doen dan wil ik wel een kilo of 2 à 3 hebben.
Daarnaast weet ik nog niet helemaal hoe het dan in Den Haag gaat komen.

Van Floris24 wil ik graag parelhoen bestellen en eventueel mag iemand 2 kg van mij overnemen maar als ik goed prop moet 5 op een bepaalde manier wel kwijt kunnen, hoop ik... Snacks hoef ik in principe niet omdat ik zelf een beetje aan het oefenen ben met drogen, binnenkort gaat dat wat beter denk ik haha.
In Zoetermeer kan ik het nog wel ophalen, dat is nog te fietsen of anders met de Greenwheels.
Ik ga kippenpoten bestellen bij floris. dus je kan met mij mee bestellen. En ik wil wel 2 kilo parelhoen van je overnemen :)
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Jacqueline&Rica schreef: Ik ga kippenpoten bestellen bij floris. dus je kan met mij mee bestellen. En ik wil wel 2 kilo parelhoen van je overnemen :)
ok, klinkt als een goed plan in ieder geval :) volgens mij waren er ook wat mensen die gedroogd spul van Floris willen voor de regio Den Haag.
Neem jij het op in de bestelling of moet ik het apart neerzetten?
Jacqueline&Rica
4-sterren
4-sterren

TomsBorders schreef: ok, klinkt als een goed plan in ieder geval :) volgens mij waren er ook wat mensen die gedroogd spul van Floris willen voor de regio Den Haag.
Neem jij het op in de bestelling of moet ik het apart neerzetten?
Ik wil het wel voor je mee bestellen, alleen weet ik niet of ik er eigenlijk 2 kilo vanaf ga krijgen als het bevroren is...
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

Jantina schreef: Jeeej! :D
Jantina,

Zou jij dan vanaf Tipo ook nog een doos runderpens en een doos lamspluk voor mij mee kunnen nemen.. die mogen dan met Nynke mee alwaar alles opgehaald word.
ik stuur je ook nog even pb.
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

Nynke schreef: Ik heb de doos al besteld in het topic (geloof ik, zal even controleren) en Tipo weet ervan :) :) :)
Ja ik zag het.. dus dan betaal ik jou voor de eendennek. mag je in PB even doorgeven waar ik het heen kan storten
en zou je dan voor mij ook nog vanaf Jantina doosje runderpens en doos lamspluk meekunnen nemen. Rest wordt dan bij jou opgehaald. door mij of door Neally.. We moeten het pak nekken toch even doorzagen denk ik...
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Jacqueline&Rica schreef: Ik wil het wel voor je mee bestellen, alleen weet ik niet of ik er eigenlijk 2 kilo vanaf ga krijgen als het bevroren is...
vorige keer is dat goed gelukt, even uurtje laten staan en dan de buitenste parelhoenen eraf halen.

ik kijk nog even of er meer interesse is voor wat kg's rund.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Aquillo schreef: Ja ik zag het.. dus dan betaal ik jou voor de eendennek. mag je in PB even doorgeven waar ik het heen kan storten
en zou je dan voor mij ook nog vanaf Jantina doosje runderpens en doos lamspluk meekunnen nemen. Rest wordt dan bij jou opgehaald. door mij of door Neally.. We moeten het pak nekken toch even doorzagen denk ik...
Als de nekken bevroren zijn wordt dat inderdaad een uitdaging :biggrin2: :biggrin2: En de rest neem ik mee voor je :)
Jacqueline&Rica
4-sterren
4-sterren

TomsBorders schreef: vorige keer is dat goed gelukt, even uurtje laten staan en dan de buitenste parelhoenen eraf halen.

ik kijk nog even of er meer interesse is voor wat kg's rund.
is goed ik heb in ieder geval mee besteld voor je

Plaats reactie