Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Elf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Elf »

Kaio schreef: Mag ik weer eens niet zien in mijn land
SENSUUR!!!! :boo:

Net wat goud ( apoquel)  opgehaald voor Maci, hopelijk werkt het in ieder geval half zo goed als dat het kost  :biggrin2:
Maar goed hoop er de cirkel van krabben en nieuwe huidonstekingen onder controle te krijgen.
Mag ik vragen waar jij dat 'ophaalt'? Ik heb er bij mijn dierenarts om gevraagd maar daar wordt nogal moeilijk over gedaan...
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Mieke L. schreef: Zoonlief whatsapt me net 20 keer. Hij heeft zijn rijbewijs gehaald!!!!! Hij heeft niet gezegd dat hij moest afrijden (was 3e keer) dus het is een grote verrassing  :circle: :drive1:
Wat goed zeg, gefeliciteerd!
Dus voortaan word jij overal naar toe gereden? :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Elf schreef: Mag ik vragen waar jij dat 'ophaalt'? Ik heb er bij mijn dierenarts om gevraagd maar daar wordt nogal moeilijk over gedaan...
Ik heb het via de dermatoloog Dr. Vroom. Maci is daar al vorig jaar geweest en dus patient en ik heb met haar dan hierover overlegd.
Volgens mij is het niet bij de DA's verkrijgbaar.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Radja schreef:
Gefeliciteerd!! Vanaf vandaag ben jij/zijn jullie de auto kwijt ::) ;)
We hebben ( nog) geen auto hij is de eerste met een rijbewijs in dit huis  :biggrin2: :biggrin2:
Maxi's 3-tal schreef: Wat goed zeg, gefeliciteerd!
Dus voortaan word jij overal naar toe gereden? :biggrin2:
ha ha ja dat is wel de bedoeling  :biggrin2:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Mieke L. schreef: We hebben ( nog) geen auto hij is de eerste met een rijbewijs in dit huis  :biggrin2: :biggrin2:
ha ha ja dat is wel de bedoeling  :biggrin2:
Gefeliciteerd  :groupwave2:
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Mieke L. schreef: Zoonlief whatsapt me net 20 keer. Hij heeft zijn rijbewijs gehaald!!!!! Hij heeft niet gezegd dat hij moest afrijden (was 3e keer) dus het is een grote verrassing  :circle: :drive1:
Dat was dus met recht een verrassing!! Gefeliciteerd!

Heb ein-de-lijk vakantie, dringt nog niet echt door ::)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Feli Mieke!
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Thanks allemaal! Misschien kan ik jou over 18 jaar ook wel feliciteren Koek  :biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ah ja, dat zie ik wel zitten.
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Gisteren hadden we een chinese soep met vermicelli, een gekke groente, sugarsnap, peper, gember, knoflook en runderbouillon. Ik vond het lekker, maar ons paardje werd helemaal wild van de geur. Normaal komt ze nimmer als je wat eet, maar op de geur van de soep werd ze helemaal ik duw jouw met mijn kilo's weg bij tafel (zat op stoel met wieltjes) en ga je kom soep lekker leegdrinken. Ik ben nu zo benieuwd welk ingrediënt haar zo deed veranderen, ik neig naar de gember.

Deze week al super hard en veel gewerkt. Nu even een korte pauze voordat ik mij op nieuwe stapels werk stort.

Mieke gefeliciteerd met zoonlief zijn papiertje (al hoewel is tegenwoordig een pasje).
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Gefeliciteerd met je taxi-chauffeur Mieke!  :biggrin2:

Vanmorgen naar de neurochirurg waar bleek dat de operatie die Eddie zou moeten ondergaan een groot risico inhoudt. Hij moet namelijk via de voorkant van de hals opereren en daarbij langs de grote ader die naar de hersenen loopt. De vernauwing zit daar zo dichtbij dat er een reële kans bestaat dat die geraakt wordt met een hoge dwarslaesie of zelfs overlijden tot gevolg (woorden van de chirurg), opereren via de achterzijde heeft weinig zin omdat hij er dan niet goed bij kan. De chirurg gaat daarom toch eerst proberen om via de pijnpoli de beknelde zenuw lam te spuiten in de hoop dat dat de pijn wegneemt en Eddie dan zijn arm en nek weer normaal kan gebruiken. Mocht de injectie niet helpen of niet lang genoeg, dan zit er toch niets anders op dan opereren of chronisch neuropathische pijn hebben. Hij moet ook terug naar de neuroloog voor onderzoek naar carpaal tunnelsyndroom aan beide handen, dat zou ook nog een deel van de klachten kunnen veroorzaken. Wij gaan ervan uit dat de injectie helpt en Eddie ziet zich dan zo weer werken! That's the spirit. :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Pauline schreef: Gefeliciteerd met je taxi-chauffeur Mieke!  :biggrin2:

Vanmorgen naar de neurochirurg waar bleek dat de operatie die Eddie zou moeten ondergaan een groot risico inhoudt. Hij moet namelijk via de voorkant van de hals opereren en daarbij langs de grote ader die naar de hersenen loopt. De vernauwing zit daar zo dichtbij dat er een reële kans bestaat dat die geraakt wordt met een hoge dwarslaesie of zelfs overlijden tot gevolg (woorden van de chirurg), opereren via de achterzijde heeft weinig zin omdat hij er dan niet goed bij kan. De chirurg gaat daarom toch eerst proberen om via de pijnpoli de beknelde zenuw lam te spuiten in de hoop dat dat de pijn wegneemt en Eddie dan zijn arm en nek weer normaal kan gebruiken. Mocht de injectie niet helpen of niet lang genoeg, dan zit er toch niets anders op dan opereren of chronisch neuropathische pijn hebben. Hij moet ook terug naar de neuroloog voor onderzoek naar carpaal tunnelsyndroom aan beide handen, dat zou ook nog een deel van de klachten kunnen veroorzaken. Wij gaan ervan uit dat de injectie helpt en Eddie ziet zich dan zo weer werken! That's the spirit. :biggrin2:

Ow bah!
Ik hoop zo dat het lam spuiten gaat helpen!!!
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Pauline schreef: Gefeliciteerd met je taxi-chauffeur Mieke!  :biggrin2:

Neuropathische pijn is vreselijk.. :(
Zo te lezen heeft ML in 2008 exact dezelfde operatie ondergaan, ook via voorzijde. Hij had een heel hoge vernauwing aan de binnenzijde van het wervelkanaal, had ernstige uitvalverschijnselen in zijn arm. Hij is in Zwolle succesvol geopereerd, daarbij zijn  2 wervels aan elkaar gezet maar hij heeft sindsdien nergens meer last van, nou ja, nergens: hij kan niet langdurig zijn hoofd naar achteren buigen.. Waar zijn jullie geweest als ik vragen mag?
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Bij dr. Köchling in Enschede. Eddie heeft links een hernia op L3 en op dezelfde wervel aan de rechterkant een ernstige vernauwing i.v.m. slijtage.

Er is ook duidelijk aangegeven dat, als spuiten niet helpt, hij geopereerd kan worden. De pijn is echt afschuwelijk. Neurologe wil hem aan de lyrica hebben, maar Eddie verdraagt heel slecht lyrica. Hij slikt nu oxycodon, dat helpt redelijk en de bijwerkingen kan hij handelen.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Wat een narigheid Plien  :(

Gesloten