Vera is toch al (bijna?) 1 jaar? Tegenwoordig mag je op je 17e voor rijbewijs dus laten we zeggen over kleine 17 jaarMieke L. schreef: Thanks allemaal! Misschien kan ik jou over 18 jaar ook wel feliciteren Koek![]()
Paulien, voor jou een
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Vera is toch al (bijna?) 1 jaar? Tegenwoordig mag je op je 17e voor rijbewijs dus laten we zeggen over kleine 17 jaarMieke L. schreef: Thanks allemaal! Misschien kan ik jou over 18 jaar ook wel feliciteren Koek![]()

Overal is natuurlijk en reltopic van te maken-Annemarie- schreef:voor Plien en Eddie.
En Mieke en spruit: gefeliciteerd!Gewoon af en toe een autootje huren, da's goed om de kilometers erin te houden. Even langs een paar bp leden?
Verder heb ik best veel gewerkt deze week, plus twee avonden nog sociale werk-verplichtingen. Dat is voor een kluizenaar best heftig.
Het was heel gezellig hoor, maar ik ben wel kapot nu. We waren ook om de beurt de avonden weg, morgen maar weer eens samen eten.
Nu lekker ontspannen bijlezen hier.
Is er niet ergens een rel-topic? Heb ik echt even behoefte aan.
Oh, dacht dat ik in het voorbijgaan een stofzuiger topic zag. Ook altijd leuk.
Oh ik ben wel in hoor! Vluchtelingen? Zwarte piet? Geld naar Griekenland?Angelique schreef: Overal is natuurlijk en reltopic van te maken![]()
Voetbal? 8)eelke schreef: Oh ik ben wel in hoor! Vluchtelingen? Zwarte piet? Geld naar Griekenland?

Da's wel heel zwaar op de hand hoor.eelke schreef: Oh ik ben wel in hoor! Vluchtelingen? Zwarte piet? Geld naar Griekenland?
Euuhhhmmm....-Annemarie- schreef: Da's wel heel zwaar op de hand hoor.Anders iets hond-gerelateerd? Doet het ook altijd goed.
![]()
Wel in het juiste topic dan he!*milyck* schreef: Voetbal? 8)![]()
Angelique schreef: Overal is natuurlijk en reltopic van te maken![]()
Angelique schreef: Overal is natuurlijk en reltopic van te maken![]()

En gaan lekker zitten kirren in de modhoekMaxi's 3-tal schreef:![]()
En dan nemen wij modjes wel even een avondje vrijaf en lezen alleen maar stiekum mee met een bak popcorn op schoot. 8)
Oh ja, natuurlijk! Dat vergat ik er helemaal bij te zetten.Angelique schreef: En gaan lekker zitten kirren in de modhoek![]()
Angelique schreef: En gaan lekker zitten kirren in de modhoek![]()
Maxi's 3-tal schreef: Oh ja, natuurlijk! Dat vergat ik er helemaal bij te zetten.![]()
Voor een rel moet je met wat beters komen hoor!eelke schreef:
Ik heb net alle 26 liedjes van onze nieuwe deurbel geluisterd. Het was leuk.