Mieke L. schreef:
Nee dat is het erge het is zo onbelangrijk maar ik merk dat ik heel fel op reageer en dat wil ik niet! Ik kan er zelfs bijna ruzie met Rudi over krijgen
Oww echt joh! Hier doet meneer dat ook, maar da's juist omdat hij zo vind dat het per see zo moet blijven zoals dat het was vroegah is alles beter en als iemand het niet leuk vind gaat ie maar terug naar zijn eigen land.
Oh My Gog! Gisteravond kruip ik in bed en nog geen 20 seconden later loopt er een JOEKEL van een spin over mijn dekbed, over mijn benen heen. PANIEK!
Mijn redder in nood heeft hem gevangen en buiten gegooid en ik heb vervolgens zo ongeveer geen oog meer dichtgedaan. Ik had mijn spinnenangst redelijk onder controle, een spin (een echte, zo'n dikke zwarte) op de muur leverde geen blinde paniek meer op. Maar zo'n joekel op mijn bed, echt dat kan niet
Drukke dag gehad. Werken snel door naar de da die uitliep toen de bolide gehaald met nieuw meubilair voor Bronwyn en daarna nog tabak zoeken. Nu uitgeput. Weekend dus bijkomen.
Vestje voor Fenna (van Kim) is bijna klaar. Morgen nog een paar knoopjes (voor de sier) en wat drukkers eraan en dan kan hij verstuurd worden. Nu maar hopen dat ie nog past.....