Philips airfryer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Philips airfryer

keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ik wil hem nooit meer kwijt. Heb net een leuk boekje gekocht met heule veule tips en receptjes dus ik kan voorlopig vooruit. Slavinkjes en braadworstjes komen er zo veel lekkerder uit dan uit de pan.
marina
4-sterren
4-sterren

Bericht door marina »

Hier heeft de neppe ook een vaste plek op het aanrecht veroverd. Nog steeds super blij mee!
san :)
4-sterren
4-sterren

Bericht door san :) »

Ik heb idd ook de princess. Gekocht nav de tip hier

Sent from my iPhone using Tapatalk
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik zie nog steeds het voordeel niet tov een gewone oven eigenlijk. [emoji15]
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

hannabelgje schreef: Ik zie nog steeds het voordeel niet tov een gewone oven eigenlijk. [emoji15]
Dat mijn appelflapje in totaal in 10 min klaar was, terwijl ik normaal mijn oven zeker eerst 30-45 min moet voorverwarmen :)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Hmmm mijn oven is in 4 minuten voorverwarmd. Is bij mij dan dus geen voordeel.
cj

Bericht door cj »

Snap ik hoor. Ik heb 'm ook, voor mij is het dat alles zo klaar is, vlees veel sappiger, krokant aan de buitenkant mals van binnen. Frites vind ik heerlijk, zelfgemaakt met 2 theelepels olijfolie. Meer doe ik er nog niet in.
Mand in de afwasmachine, klaar.
Heb wel veel ruimte in de keuken anders zou ik het niet gedaan hebben. Een gewone friteuse heb ik al jaren niet meer. Vind ik vies.
Saskia
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik heb er friet uit gegeten maar vond dat enorm tegenvallen en erg lang duren. Waren toch echte ovenfrietjes.
Lil

Bericht door Lil »

hannabelgje schreef: Ik zie nog steeds het voordeel niet tov een gewone oven eigenlijk. [emoji15]
Als je een goede hebt waarschijnlijk niet veel. Hier geen oven alleen combi magnetron. Laag wattage dus kan niet warm genoeg en het duurt lang daardoor en verbruikt veel energie dan. Dan is de friet in 15 minuten klaar echt 3x sneller deed mijn oven 45 minuten over.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

hannabelgje schreef: Ik heb er friet uit gegeten maar vond dat enorm tegenvallen en erg lang duren. Waren toch echte ovenfrietjes.
Welke airfryer heb jij dan? Bij mij duren zelfgemaakte frietjes 28 minuten en voorgebakken- / ovenfrietjes maar 16 minuten en dan zijn ze héérlijk!
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ik zie, nu na een paar weken, zeker de voordelen. Mijn oven doet er erg lang over om voor te verwarmen, of ik hem nu voor 4 of voor 12 (afbak)broodjes ga gebruiken. Nu meneer weer weg is hoef ik geen 12 broodjes te bakken en dan doe ik er 4 in de AF. Veel sneller. Kippenpoten, rundervinken, braadworstjes, alles komt er veel lekkerder uit dan in de pan. En als ik dan zie hoeveel vet er onder in de pan ligt, dat is best veel. Ik ga deze week muffins en cake bakken. Ik heb ondertussen het AF boekje binnen en daar staan zoveel leuke tips en receptjes in dat ik voorlopig nog niet uit geprobeerd ben. Gisteren bitterballen, weliswaar ovenbitterballen, maar echt super! Vorige week normale, zelfgemaakte kroketten erin gehad. ietsie bleekjes maar lekker krokant.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Doranto schreef: Welke airfryer heb jij dan? Bij mij duren zelfgemaakte frietjes 28 minuten en voorgebakken- / ovenfrietjes maar 16 minuten en dan zijn ze héérlijk!
Ik heb er geen. Ik heb het bij iemand anders gegeten. Ik heb ook een combi magnetron met heteluchtoven en daar ben ik heel tevreden over. Mijn oude sharp combi was veel beter maar deze gaat ook best wel. Hij is in 4 minuten voorverwarmd en dat is best snel.
Lil

Bericht door Lil »

hannabelgje schreef: Ik heb er geen. Ik heb het bij iemand anders gegeten. Ik heb ook een combi magnetron met heteluchtoven en daar ben ik heel tevreden over. Mijn oude sharp combi was veel beter maar deze gaat ook best wel. Hij is in 4 minuten voorverwarmd en dat is best snel.
Was dat geen actifry? Dat duurt heel lang en vind ik ook alles behalve lekker. Airfryer is echt anders.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Afbeelding

Zoiets.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Da's niet de XL, dat schijnt voor friet wel te schelen.

Heb de meneer om oven-bitterballen gestuurd. Ben benieuwd.

Plaats reactie