Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Ik wil ook wel wat bestellen, maar ben het overzicht kwijt, is het misschien mogelijk om een aparte bestel topic te openen (weet nog van een vorige keer dat ik bestelde er klachten waren over het vervuilen van dit topic....
)
-
Martine-Tom
Laat ik me hier ook ff melden, ben van Zeeland naar Rotterdam verkast dus nu hoor ik in dit groepje 
Jouls schreef: Ik wil ook wel wat bestellen, maar ben het overzicht kwijt, is het misschien mogelijk om een aparte bestel topic te openen (weet nog van een vorige keer dat ik bestelde er klachten waren over het vervuilen van dit topic....)
Ik heb pb gestuurdJouls schreef: Ik wil ook wel wat bestellen, maar ben het overzicht kwijt, is het misschien mogelijk om een aparte bestel topic te openen (weet nog van een vorige keer dat ik bestelde er klachten waren over het vervuilen van dit topic....)
-
JoepenLola
- 3-sterren

Floris24,ik heb via TomsBorders 4 zakken hazenoren besteld en heb net het geld naar je overgemaakt(JoepenLola).
-
TomsBorders
- 5-sterren

nog liefhebbers voor het rundvlees van Aurora Borelis in de regio Den Haag.
Ik vind 15 kilo te veel en wil zelf wel 3 kilo maar als meerdere dat zelfde idee hebben komen we misschien wel aan de 15 kg.
Tom
Ik vind 15 kilo te veel en wil zelf wel 3 kilo maar als meerdere dat zelfde idee hebben komen we misschien wel aan de 15 kg.
Tom
Ik heb wel interesse, maar echt niet meer dan 4 kg of zo....dus wie wil!!TomsBorders schreef: nog liefhebbers voor het rundvlees van Aurora Borelis in de regio Den Haag.
Tom
Dank je (wel 3 keerAquillo schreef: Ik heb pb gestuurd
-
TomsBorders
- 5-sterren

nog 8 kilo te gaan!Jouls schreef: Ik heb wel interesse, maar echt niet meer dan 4 kg of zo....dus wie wil!!
Nog 5,5 te gaan! Ik wil er wel 2,5 kilo vanTomsBorders schreef: nog 8 kilo te gaan!
-
TomsBorders
- 5-sterren

ok, heb nog een mogelijke optie voor 3 kilo en nog iemand van wie ik wat moet horen dus ik zal hem maar bestellen lijkt me?
Pluk 2,5
Tomsborders 3
Jouls 4
Aquillo 3 (onder voorbehoud)
nog iemand misschien de rest.
Pluk 2,5
Tomsborders 3
Jouls 4
Aquillo 3 (onder voorbehoud)
nog iemand misschien de rest.
ja ook 3 kgJouls schreef: Ik heb wel interesse, maar echt niet meer dan 4 kg of zo....dus wie wil!!
Edit- Tipo had geen plek meer- dus mijn bestelling vervalt !!!
Heeeej, eindelijk even tijd om over vleesjes na te denken.
Ik heb interesse in producten van aurora:
- 15 kg rundvlees
- 15 kg eendenekken
Ik zou het op 19 sept in de avond op kunnen halen bij Nynke en mee terug kunnen nemen naar Delft.
Als Tipo het mee wil nemen en Nynke het daar op wil halen.
Ik kan ook zeker voor andere meenemen, maar.... heb slechts een mini Daewoo Matiz, dus het moet wel passen
Ik ga NIET voor andere porties maken/vlees verdelen, sorry. Dat weekend worden mijn pups opgehaald en de ervaring is dat het dan al vreselijk druk is....
Heeeej, eindelijk even tijd om over vleesjes na te denken.
- 15 kg rundvlees
- 15 kg eendenekken
Ik zou het op 19 sept in de avond op kunnen halen bij Nynke en mee terug kunnen nemen naar Delft.
Ik kan ook zeker voor andere meenemen, maar.... heb slechts een mini Daewoo Matiz, dus het moet wel passen
Ik ga NIET voor andere porties maken/vlees verdelen, sorry. Dat weekend worden mijn pups opgehaald en de ervaring is dat het dan al vreselijk druk is....
Laatst gewijzigd door miik op za 05 sep 2015, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
je hebt pb.. lieverdmiik schreef: Heeeej, eindelijk even tijd om over vleesjes na te denken.
- 15 kg rundvlees
- 15 kg eendenekken
Edit... Of misschien kan Evenstar mijn bestelling ook meenemen ? Dat is dichterbij...
Edit 2e keer- Tipo heeft geen plek meer, dus mijn bestelling vervalt
Edit 2e keer- Tipo heeft geen plek meer, dus mijn bestelling vervalt
Laatst gewijzigd door miik op za 05 sep 2015, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.