Dat is iets waar ik nog aan moet wennen. Met deze kun je bellen! Gek hè?BusKay schreef: @ Kim, Gewoon aan je nieuwe maatje denken. Dan gaat alles over....![]()
@ Ronald, Kun je er ook mee bellen??? ??? ??? Veel plezier ermee..
Ik heb een hekel aan dit soort apparaten en heb er dan ook geen... vrouwtje wel..
Vanuit mijn vaktechnische en persoonlijke nieuwsgierigheid vind ik dit gewoon leuk om te doen. Maar ik vind het niet leuk om 500-600-700 of meer euri's neer te tellen om een mobieltje te kopen
Deze is heel wat betaalbaarder en werd geleverd inclusief 32 GB SD-kaartje, hoesje, een extra beschermfolie (er zit er standaard al een op) en een doorzichtige achterkant als alternatief voor de niet-transparante achterkant. Alleen een hoesje kon er niet af. En dat zou nu juist zo handig zijn. Het nadeel van deze telefoon is namelijk dat het in NL geen gangbare telefoon is en er dus geen accessoires zoals tasjes/etui's voor te krijgen zijn. Of je moet naar zo'n algemeen ding toe.
Dus dat is de volgende speurtocht.
Oh ja... en waar die telefoons allemaal niet tegenkunnen is dat je ze niet kunt buigen. Tot nu toe al twee telefoons op die manier "kwijtgeraakt". Het wordt tijd dat ik er beter op let