TomsBorders schreef:
ok, heb nog een mogelijke optie voor 3 kilo en nog iemand van wie ik wat moet horen dus ik zal hem maar bestellen lijkt me?
Pluk 2,5
Tomsborders 3
Jouls 4
Aquillo 3 (onder voorbehoud)
nog iemand misschien de rest.
Reken ik juist als er dan nog 2,5 kilo over is..., die zou ik dan wel willen hebben.
Wanneer zou dit geleverd worden (ben even het overzicht kwijt, sorry)
Ina schreef:
Reken ik juist als er dan nog 2,5 kilo over is..., die zou ik dan wel willen hebben.
Wanneer zou dit geleverd worden (ben even het overzicht kwijt, sorry)
Hoi Ina,
er is nog 2,5 kilo over inderdaad en het komt de 18e binnen in Nootdorp en daarvoor bij Tino.
Tja daar hebben we wel een punt Ina!!
Ik kan het vlees eventueel wel ophalen bij Evenstar (als zij dat ok vind natuurlijk) en voor Ina (jij woont toch bij me in de buurt?) en voor mezelf het rundvlees afwegen. De rest moet dan nog wel bij me opgehaald worden, ik heb namelijk geen plaats om het op te slaan....het is maar een idee
Tipo rekent 10 cent de kilogram voor het vervoer en ik weet niet of Eventsar wat rekent. Evenstar woont in Nootdorp in ieder geval.
Daar gaan meerdere Hagenaars weer wat ophalen/portioneren dus het wordt een heus barf feestje...
Ik heb nog geen betaal info gehad van Aurora Borelis maar ik denk dat het het handigste is als ik alles betaal en dan van iedereen weer hun deel krijg.
dus in ieder geval 2,1 de kilo + mogelijke kosten evenstar en wat je daarna nog rekent weet ik niet.
Hoi allen, omdat Aquillo het vlees zelf gaat ophalen bij Evenstar, wil ik graag mijn deel bij Tom ophalen, ik zal dan de kg's van Ina ook meenemen, is voor mij geen probleem.
ja dat moet kunnen, even afwachten wanneer het dan binnenkomt natuurlijk voor de tijd en dergelijke. dan zal ik het wat portioneren totdat mijn arm er lam van word en dan heeft het vlees nog een mooie reis gehad door nederland.
@ TomsBorders, tegen de tijd dat je de totaal rekening hebt, wil je mij dan een pb sturen met betaalgegevens, dan kan ik zorgen dat mijn deel op tijd betaald is.
@ Jouls...., super, ik hoor wel wanneer ik het bij jou op kan pikken..., ben jullie bij voorbaat al dankbaar
TomsBorders schreef:
Tipo rekent 10 cent de kilogram voor het vervoer en ik weet niet of Eventsar wat rekent. Evenstar woont in Nootdorp in ieder geval.
Daar gaan meerdere Hagenaars weer wat ophalen/portioneren dus het wordt een heus barf feestje...
Ik heb nog geen betaal info gehad van Aurora Borelis maar ik denk dat het het handigste is als ik alles betaal en dan van iedereen weer hun deel krijg.
dus in ieder geval 2,1 de kilo + mogelijke kosten evenstar en wat je daarna nog rekent weet ik niet.
Op zich zou ik ook graag ophalen bij Evenstar (is vlak bij mij). Maar ik weet niet of er voldoende ruimte is als ik ook nog daar ga staan portioneren
Gaat het alleen om die 15 kilo rund? We kunnen dan ook het feestje naar mijn huis verplaatsen. Is voor Jouls ook handiger misschien met ophalen? En dan hoeft TomsBorders niet helemaal terug naar Den haag met het vlees van Ina en Jouls.
Edit: Ik zie dat Aquilo ook zelf nog wat heeft besteld. Voor mij is het geen probleem om alles op te halen bij Evenstar en dat het dan bij mij wordt opgehaald en geportioneerd.
Laatst gewijzigd door pluk op di 08 sep 2015, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Is er iemand die met mij de kwartel van Floris wil delen?
5 kg is wat teveel voor me (weet niet of Naish ze lust) vind 2,5 kg of iets meer wel voldoende!
Jouls schreef:
Is er iemand die met mij de kwartel van Floris wil delen?
5 kg is wat teveel voor me (weet niet of Naish ze lust) vind 2,5 kg of iets meer wel voldoende!
Is het alleen karkas of hele kwartel...... Indien het alleen karkas is, wil ik eventueel wel 2,5 kilo overnemen (als het hele kwartel is, dus met orgaan en spier, moet ik alles opnieuw berekenen)..... Weet alleen niet of Appie het ook lust.......