Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Philips airfryer
Voorbeeld. Vandaag pie. Moest 20 minuten in voorverwarmde oven van 200 graden. In koude airfryer 15 minuten op 180 graden. Gelijkmatig warm en mijn tong verbrand.
Ik doe altijd friet en bitterballen tegelijk in de fryer.
Ik doe altijd friet en bitterballen tegelijk in de fryer.
Er is een rekje waarmee je in je mandje 2 verdiepingen kan maken. Ik ben niet van plan er iets bij te kopen behalve een BBQ matje voor onderin het mandje. Ik heb een spatdekseltje en verder zie ik het wel.eelke schreef: Wat voor rekje?
Ik gebruik vaak aluminium grillbakjes, zit een plaatje in met gleufjes. Eventueel vet druipt daardoor in het bakje en AF blijft superschoon.
Die van mij misschien ook niet, maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.san :) schreef: T mandje van mijn nep princess daar plakt niets in vast
Dat klinkt ook heel handig. Bovendien denk ik dat je met zulke bakjes ook meerdere dingen tegelijk in de airfryer kunt doen.MargaS schreef: Ik gebruik vaak aluminium grillbakjes, zit een plaatje in met gleufjes. Eventueel vet druipt daardoor in het bakje en AF blijft superschoon.
Die wil ik ooK!!MargaS schreef: Ik gebruik vaak aluminium grillbakjes, zit een plaatje in met gleufjes. Eventueel vet druipt daardoor in het bakje en AF blijft superschoon.
-
Lil
Die krijg je toch overal in het bbq seizoenkeetje schreef: Die wil ik ooK!!![]()
Ik krijg nooit wat. 
Ik heb er gewoon nog niet aan gedacht. Ben steeds op zoek naar leuke oplossingen zonder de dure philips webshop aan te hoeven spreken.
Ik heb er gewoon nog niet aan gedacht. Ben steeds op zoek naar leuke oplossingen zonder de dure philips webshop aan te hoeven spreken.
Stoombakjes heten ze. http://www.action.be/bbq/stoombakjes-bb ... edia-modal
Je hebt ook bakjes die al ingedeeld zijn met 3 vakjes.
Je hebt ook bakjes die al ingedeeld zijn met 3 vakjes.
-
Lil
LOL. Ik helaas ook zeer zelden haha.keetje schreef: Ik krijg nooit wat. :biggrin2:
Ik heb er gewoon nog niet aan gedacht. Ben steeds op zoek naar leuke oplossingen zonder de dure philips webshop aan te hoeven spreken. ;)
Lukt prima zonder flipie.
-
Summerditches
- 5-sterren

Ik heb alles nog niet goed gelezen (type en zo) maar AH heeft hem volgende week voor 129,95...!!!!
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Klopt, maar het is niet de XL, dus als je hem wil, hou er dan wel rekening mee dat hij kleiner is.Summerditches schreef: Ik heb alles nog niet goed gelezen (type en zo) maar AH heeft hem volgende week voor 129,95...!!!!
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Hier trouwens nog steeds verslaafd aan dat ding. Hij staat gewoon standaard op het aanrecht. [emoji39] [emoji2]
Ik merk dat ik hem toch zowat alleen gebruik voor het snel (weer)opwarmen van gerechten en het maken van snacks en bakbroodjes. Mijn gewone oven voorverwarmen duurt gewoon te lang.
Ga aankomende week toch eens aan de slag met wat recepten. Hier staat hij ook standaard op het aanrecht.
Ga aankomende week toch eens aan de slag met wat recepten. Hier staat hij ook standaard op het aanrecht.
Zonet even snel wat appel/cranberries muffins en muffuns gevuld met wat jam gemaakt, voor de onverwachte visite. Met het recept + afbakken in 1/2 uurtje klaar.keetje schreef: Ik merk dat ik hem toch zowat alleen gebruik voor het snel (weer)opwarmen van gerechten en het maken van snacks en bakbroodjes. Mijn gewone oven voorverwarmen duurt gewoon te lang.