Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

constance.blokzijl schreef: Prostaat wilde ik 4 maand terug laten checken bij onze eigen DA, met name omdat hij af en toe moeilijker poept, en niet omdat ik teveel bot gaf, dat was wel goed, maar meneer had hier absoluut geen zin in, en lukte dus niet (je ziet het vast voor je, een stijfkoppige bulldog die echt niet wil, haren die in het rond vliegen enz)
Als hij zo ziek is als vandaag laat hij alles toe, dus deze DA heeft de prostaat gecontroleerd, een heel ietsje vergroot, maar nog geen eens een halve centimeter, dus was uitstekend voor zijn leeftijd.
En vandaag heeft meneer alles heel gelaten over zich heen laten komen, bleef zelfs tijdens de echo super braaf liggen....

We zorgen gewoon dat we wat urine opvangen en nemen dat voor de zekerheid mee.

Ja , urine opvangen lijkt me een goed idee
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Ben zooo trots op ponylief :smitten:. Na wekenlang trainen met stilstaan bij het opstapje (clicker), kon ik vanavond netjes  opstappen, en hebben we samen een lekker buitenritje gemaakt.  Toen we terugkwamen bleef ik nog even zitten manenkroelen, en mijnheer ging uit zichzelf bij de picknicktafel staan, zodat ik via het bankje kon afstappen (ofwel...dur-af-we-zijn-bij-stal...).  :biggrin2:
#braafpaard
Zo handig en leuk, clickeren met je paard in alle vrijheid.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Kom ik om 10 uur vanavond thuis van mijn werk, doet het voordeurslot raar. Dus ben ik afgeleid.Om 12 uur ga ik naar de gang, hoor ik jammeren. Heeft Lodi 2 uur voor de voordeur gezeten. Helemaal blij dat ie binnen mocht. Hij slaapt altijd s avonds. dus hadden we niks in de gaten.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Net die dierenambulance gebeld voor mies die drachtig lijkt.
Ze willen haar vangen en euthaniseren, inclusief jongen. Bah.
Mies blijft mooi hier.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ik had vannacht al jeuk....
Vanochtend vanalles onder de jeukbultjes  :-X :-X :-X
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Hope schreef: Net die dierenambulance gebeld voor mies die drachtig lijkt.
Mies blijft mooi hier.
Neeee! Echt? Dat is toch geen oplossing [emoji17] zo jammer van die dierenambu
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Mies blijft mooi hier.
Fijn  :-X
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Het is hier heel mooi weer!
Ideaal weer om de was burgerlijk aan de droogmolen buiten te laten wapperen. Ik heb alleen geen was momenteel. (en volgens mij heeft meneer de koektrommel weer op het putje geparkeerd)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Mies blijft mooi hier.
Vangen en castreren en daarna weer bij jou uitzetten is geen optie voor ze? De jonkies kunnen meteen met baarmoeder en al verwijderd worden. Althans, bij honden is dat mogelijk.

Wat een rare politiek van de dierenambulance. Jij geeft toch aan dat je voor de poes wilt zorgen voortaan; waarom dan meteen de spuit erin?

:-* voor je inzet voor poezel. Die heeft duidelijk de juiste keus gemaakt door bij jou aan te kloppen.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef: Vangen en castreren en daarna weer bij jou uitzetten is geen optie voor ze? De jonkies kunnen meteen met baarmoeder en al verwijderd worden. Althans, bij honden is dat mogelijk.

Wat een rare politiek van de dierenambulance. Jij geeft toch aan dat je voor de poes wilt zorgen voortaan; waarom dan meteen de spuit erin?

:-* voor je inzet voor poezel. Die heeft duidelijk de juiste keus gemaakt door bij jou aan te kloppen.
Goedkoper, denk ik.
BusKay

Bericht door BusKay »

Wouter had de kraan open laten staan..

Afbeelding

Voor vele miljoenen schade aan VUmc.  T'is fraai...
Laatst gewijzigd door BusKay op wo 09 sep 2015, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Soms zijn webshops best grappig. De ene gemaild omdat het schroefdraad van een boutje niet goed is waardoor ik m niet kan monteren, gevraagd of ze en nieuwe kunnen zenden, wordt er om een foto gevraagd, dus een foto gemaakt van het lege gaatje met ernaast het boutje en het moertje  ::)

Daarbij dan zalandooooooooo, mijn broek terug gestuurd. Omschrijving van broek door mijzelf, flinterdun stofje, lente tot over de knie. Terug gestuurd wegens binnen 1 dag compleet finaal helemaal uitgescheurd  ::)
Mailtje, retourzending is ontvangen, krijg ik een lijstje met vergelijkbare producten, wat staat daar tussen; ski broeken.... uhu...
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

eelke schreef: Soms zijn webshops best grappig. De ene gemaild omdat het schroefdraad van een boutje niet goed is waardoor ik m niet kan monteren, gevraagd of ze en nieuwe kunnen zenden, wordt er om een foto gevraagd, dus een foto gemaakt van het lege gaatje met ernaast het boutje en het moertje  ::)

Daarbij dan zalandooooooooo, mijn broek terug gestuurd. Omschrijving van broek door mijzelf, flinterdun stofje, lente tot over de knie. Terug gestuurd wegens binnen 1 dag compleet finaal helemaal uitgescheurd  ::)
Mailtje, retourzending is ontvangen, krijg ik een lijstje met vergelijkbare producten, wat staat daar tussen; ski broeken.... uhu...
Zo'n skibroek zal in elk geval niet zo dun zijn  ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nee als ik daar uit scheur moet het wel heel erg zijn  :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Loop ik met Nelson aan het ven, word ik compleet ondersteboven gebeukt door een boxer. Een totaal ongeleid projectiel. Hij vloog met volle vaart tegen mijn knieën aan en ik viel goed hard achterover.

Schade: 2 blauwe knieën die zo dik zijn dat je amper ziet dat het een knie is, een kapotte broer, een pijnlijk stuitje en een zere rug. En Nelson die daarna gezellig komt kijken wat ik daar op de grond lig te doen.
Nu ijs er op. Pffff.

Gesloten