dinky89 schreef:
Dan staat hij (zoals mini al zegt) ook op je foon
Wanneer ik bij photoupload foto's wil selecteren kan ik kiezen uit de map whatsapp en daar staan niet alleen verstuurde maar ook de ontvangen foto's in
Jaaaaaa dat is hem, hij staat in een aparte map.
Dank jullie wel!
Mini's 3-tal schreef:
Dan staat ie ook op je telefoon, hij slaat niets op in de cloud ofzo. Als je de foto opent, kun je op het symbooltje voor delen klikken (dat kleiner dan-teken met bolletjes). Dan kun je hem via je mail naar je pc sturen, naar je Google Drive uploaden, of uploaden naar je photobucket of vergelijkbare dienst. Er even vanuitgaande dat je Android gebruikt.
Nu ik hem gevonden heb, kan ik hem inderdaad uploaden.
Onze Heather (aka Kledderedetski) Viert vandaag haar 14 jaar en 9 maandengeboortedag. Hiermee gaat ze de leeftijd van haar moeder voorbij en is ze de oudste oes die we tot nu toe gehad hebben. #opnaarde15
Angelique schreef:
Onze Heather (aka Kledderedetski) Viert vandaag haar 14 jaar en 9 maandengeboortedag. Hiermee gaat ze de leeftijd van haar moeder voorbij en is ze de oudste oes die we tot nu toe gehad hebben. #opnaarde15
Maar ik zat even terug te kijken op de harde schijf en kwam deze tegen van 2003.
Tristan (Beagle) onze eerste hond, en Zoë (Rhodesian Ridgeback) die bij ons kwam in 2001. Wat was het een heerlijk stel.
Angelique schreef:
Angelique schreef: