Kent iemand blikjes barf?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Kent iemand blikjes barf?

Lil

Bericht door Lil »

[quote="kira"]
De houdbare worsten die ik ken hebben allemaal of rijst of kip of zalm als ingrediënten allemaal zaken die ik nu net niet wil. Een kivo worst is op 100 graden een uur verhit. De inhoud van een blikje volgens mij op 50 graden en veel korter. Welke blikken zijn volgens jou beter?
[/quote]

Zit in de dure rodi ook rijst? Ik bedoel niet de supermakt lijn maar die met zalm of lam. Laatste vakantie had ik worsten van Britt van bij de da. Hypoallergeen dis er was een soort met witvis en aardappel. Wel natte vieze troep maar ze deden het daar die drie dagen super op. Blik zijn enkele zonder de troep die jij noemt, Duits ook dus even via zooplus kijken. Het Futterhaus bij ons is niet meer dus ik kom niet meer in Duitse dierenwinkels helaas.
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

[quote="Lil"]
Zit in de dure rodi ook rijst? Ik bedoel niet de supermakt lijn maar die met zalm of lam. Laatste vakantie had ik worsten van Britt van bij de da. Hypoallergeen dis er was een soort met witvis en aardappel. Wel natte vieze troep maar ze deden het daar die drie dagen super op. Blik zijn enkele zonder de troep die jij noemt, Duits ook dus even via zooplus kijken. Het Futterhaus bij ons is niet meer dus ik kom niet meer in Duitse dierenwinkels helaas.
[/quote]

Rodi zit Graan en suiker in. In de britt, ook de witvis zit volgens mij kip. Beiden zijn ook lang verhit. Heb hier dus ook blikjes barf zonder dat E nummer. Dus die laten we nog doormeten.
Lil

Bericht door Lil »

[quote="kira"]
Rodi zit Graan en suiker in. In de britt, ook de witvis zit volgens mij kip. Beiden zijn ook lang verhit. Heb hier dus ook blikjes barf zonder dat E nummer. Dus die laten we nog doormeten.
[/quote]

Nee in die brit worst zat echt alleen maar witvis en aardappel. Er staat op niet inzetten bij allergie, omdat het wel sporen van andere diersoorten die in de fabriek verwerkt worden in kunnen zitten. Vraag is hoe allergisch is je hond. Hier gaat dat met allergie goed, maar er zijn natuurlijk honden waarvoor een spoortje te veel is.

Shit ja in de rodi exclusief zit een beetje rijst in inderdaad. Geen suiker, dat staat niet op de ingrediënten lijst.
Henny V.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Henny V. »

Is de carnivoer 2 go eend en wild geen optie ?
http://www.carnivoer.com/het-assortimen ... ond?skip=9
**Jillaroo**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Jillaroo** »

[quote="Lil"]
[/quote]

Britt worsten heb ik in italie gekocht maar vond het meer op een blikvoer lijken dan op een ander soort houdbare worst. wat een natte bende! voer tijdens de vakantie orange4dogs en neem voor de eerste dagen spiervlees en gemalen kip en gans mee. dat kan prima in de vriezer. orgaan koop ik in de supermarkt.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

[quote="Henny V."]
Is de carnivoer 2 go eend en wild geen optie ?
http://www.carnivoer.com/het-assortimen ... ond?skip=9
[/quote]

Ik heb de Carnivoer2Go kipmix vanwege medische reden tijdelijk gevoerd
Het werd hier met smaak gegeten
En het is zeker geen natte drab
Lil

Bericht door Lil »

[quote="**Jillaroo**"]
Britt worsten heb ik in italie gekocht maar vond het meer op een blikvoer lijken dan op een ander soort houdbare worst. wat een natte bende! voer tijdens de vakantie orange4dogs en neem voor de eerste dagen spiervlees en gemalen kip en gans mee. dat kan prima in de vriezer. orgaan koop ik in de supermarkt.
[/quote]

ja precies natte vieze troep zoals ik schreef, maar ze deden het beter erop dan op de blikken.
Leonike
3-sterren
3-sterren

Bericht door Leonike »

fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Darf heeft nu ook vlees in blik en een geperste brok met 80% vlees.
Zie voor meer info op hun facebookpagina
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

[quote="fransbulletje"]
Darf heeft nu ook vlees in blik en een geperste brok met 80% vlees.
Zie voor meer info op hun facebookpagina
[/quote]

Goede optie op vakantie lijkt me.
Paul_Barte
5-sterren
5-sterren

Bericht door Paul_Barte »

[quote="Leonike"]
http://www.meatandbones.nl/a-36401153/c ... -200-gram/

Volgens mij zijn deze kip en rijst vrij.
[/quote]

De worst ZONDER conserveringsmiddel???
Erwtenpoeder?????

Rara
Grtz
Paul
Cockerlover
2-sterren
2-sterren

Bericht door Cockerlover »

Nog een late reactie maar ik heb altijd Renske en Gelert in huis, voor als ik vergeet KVV uit te leggen. De visvariant, omdat ik die rauw niet kan geven. Renske en Gelert zijn gestoomd, dat lijkt mij altijd nog beter dan blik maar het is wel prijzig. Dus enkel bij wijze van "traktatie".  :)

Plaats reactie