Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Ik heb weer eens een logeerhondje...klein, black and tan, fluffy...kilo of 7, lijkt op mijn Tom...en heet....Tom
Wat een dag. Mijn dochter is vanmorgen in San Francisco begonnen met een reis naar huis. Nu is ze in las vegas en als alles goed gaat landt ze morgen om 13 uur op schiphol. Vertraging, daardoor aansluiting gemist, van het ene vliegtuig naar het andere geboekt. En helemaal alleen. Bah. Ondertussen het huis schilderen. Lodi heeft een groen oor en een witte staart. Een logee die niks kan eten door de allergieën. En toen kwam Monster nog met een mus thuis. Zoals altijd, hij doet ze niks, komt alleen binnenbrengen. Dus vloog er een mus in ons frisgeverfde huis. Ik ga slapen, morgen verder.
Vandaag op kraamvisite, want ik ben weer tante geworden! Wat een prachtig, lief, rustig mannetje. Ik blijf het zo bijzonder vinden hoe zo'n hummeltje helemaal "af" is als het geboren wordt...

Gefeliciteerd!
Ik heb het speelgoed opgeruimd, vaatwasser aangezet en nu ben ik een playmobilpoppetje kwijt
Ik heb het speelgoed opgeruimd, vaatwasser aangezet en nu ben ik een playmobilpoppetje kwijt
Precies dat ene poppetje waar vandaag mee gespeeld moet worden zeker?koekje schreef: Gefeliciteerd!
Ik heb het speelgoed opgeruimd, vaatwasser aangezet en nu ben ik een playmobilpoppetje kwijt![]()
Ga nooit meer op vakantie.... nu weer de jongste die een poot niet gebruikt vlak voor de vakantie
Zometeen op naar de DA....
Beterschap voor Fozzybeer!
De pakjespiet kwam net mijn pakje van de toko brengen, waaronder bijna 20 kilo aan rijst en noedels 8)
*hongerwinter*
De pakjespiet kwam net mijn pakje van de toko brengen, waaronder bijna 20 kilo aan rijst en noedels 8)
*hongerwinter*
Nou zeg, het zit jullie ook niet mee. Sterkte hoop het is niets en hij "stelt" zich aan zoals mannen dat kunnen.Kaio schreef:![]()
![]()
Ga nooit meer op vakantie.... nu weer de jongste die een poot niet gebruikt vlak voor de vakantie. Een hoop korte
woordjes.
Helaas is Fozzy niet een aansteller.
Ik had al zelf geconstateerd dat zijn r.pols pijn deed bij strekken.
Het is idd zijn rechter pols, zit ook wat vocht in gewricht. De rest van poten is in orde. Overbelast, verstapt oid.
Dus nu ontstekingsremmers/ pijnstillers.
Hopelijk knapt ie snel op. Heb nu zijn ww-tuig omgedaan om te kunnen helpen bij opstaan. Gelukkig houdt ie zichzelf ook wel rustig nu.
Ik had al zelf geconstateerd dat zijn r.pols pijn deed bij strekken.
Het is idd zijn rechter pols, zit ook wat vocht in gewricht. De rest van poten is in orde. Overbelast, verstapt oid.
Dus nu ontstekingsremmers/ pijnstillers.
Hopelijk knapt ie snel op. Heb nu zijn ww-tuig omgedaan om te kunnen helpen bij opstaan. Gelukkig houdt ie zichzelf ook wel rustig nu.
Oww Fozz!!! Iets te veel gestuiterd?
Ik hoop dat het stuiteren hier mee valt. De guppen gaan zo kennis maken met mijn mini-neefje
ik hoop dat ze hem niet opeten 
Ik hoop dat het stuiteren hier mee valt. De guppen gaan zo kennis maken met mijn mini-neefje
-
BusKay
Bijna een feestje voor mijn heren...
Ik liep naar huis van het uitlaten en een loslopende loopse teckelteef op de route..
De heren stonden met pistolen in de aanslag...
Een smilende baas achter de teef aan...
Ik heb me maar ingehouden....

Ik liep naar huis van het uitlaten en een loslopende loopse teckelteef op de route..
Ik heb me maar ingehouden....
- Angelique
- 5-sterren

Shit zegKaio schreef:![]()
![]()
Ga nooit meer op vakantie.... nu weer de jongste die een poot niet gebruikt vlak voor de vakantie. Een hoop korte
woordjes.
Gefeliciteerd Hope!
Wat ruk Kaio
. Hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie wel lekker van de vakantie genieten!
OT: vanmorgen gesport en vanmiddag met meneer K en Oscar gewandeld. So far so goed, ik was weer trots op mezelf. Helaas zijn we ons vanavond te buiten gegaan aan een heerlijk drie gangen menu
. Zeer spijtig, morgen weer een dag!
Wat ruk Kaio
OT: vanmorgen gesport en vanmiddag met meneer K en Oscar gewandeld. So far so goed, ik was weer trots op mezelf. Helaas zijn we ons vanavond te buiten gegaan aan een heerlijk drie gangen menu
Houd je fozzy en maci gescheiden zodat ze niet gaan spelen.... begint opa beer buiten met fozzy te stoeien 
Euh...

Komt vast goed
En gefeliciteerd met je neefje , hope !
Euh...
He dat hoop ik ook, dat ze dat malse stukje kunnen weerstaaneelke schreef: Oww Fozz!!! Iets te veel gestuiterd?
Ik hoop dat het stuiteren hier mee valt. De guppen gaan zo kennis maken met mijn mini-neefjeik hoop dat ze hem niet opeten
![]()
Komt vast goed
En gefeliciteerd met je neefje , hope !
Laatst gewijzigd door Kaio op di 15 sep 2015, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Das best een leuke combi hoor [emoji12]BusKay schreef: Bijna een feestje voor mijn heren...
Ik heb me maar ingehouden....![]()
![]()