Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Philips airfryer
cj schreef: Ok......Pauline, moeten we praten?
Saskia
Joep kan niet lopen op gladde vloeren, dus.....
Kortom: alles voor Joep!
- Pauline
- 5-sterren

Lil.... ik kom volgende maand je airfryer bewonderen okay? 
Welkom bij de club!baileys schreef: Wij hebben sinds gisteren ook een AF XL :-)
Vanavond een hele kip erin gepropt, ging best goed 
-
Lil
Prima!Pauline schreef: Lil.... ik kom volgende maand je airfryer bewonderen okay?![]()
ehhhh ik zit volgende maand ook bij jou in de buurt, we gaan toch niet per ongeluk in dezelfde week ff van provincie wisselen?
- Pauline
- 5-sterren

Nee slimpie... je zegt een paar pagina's terug dat je volgende maand hier in de buurt op vakantie bent.Lil schreef: Prima!
ehhhh ik zit volgende maand ook bij jou in de buurt, we gaan toch niet per ongeluk in dezelfde week ff van provincie wisselen?![]()
Lil, dan zit je relatief gesproken dichtbij. Zin in een date?Lil schreef: Prima!
ehhhh ik zit volgende maand ook bij jou in de buurt, we gaan toch niet per ongeluk in dezelfde week ff van provincie wisselen?![]()
Das wel heel relatiefKaela schreef: Lil, dan zit je relatief gesproken dichtbij. Zin in een date?
Dan zit je ook dicht bij mij
Ik zit per definitie dichter bij jou dan bij Lil/Limboland!Kim_S schreef: Das wel heel relatief
Dan zit je ook dicht bij mij![]()
En ach, als het meer dan de helft aan km's scheelt is het dichtbij toch
-
Lil
Ik zal je ff pb-en. Denk dat het halverwege isKaela schreef: Lil, dan zit je relatief gesproken dichtbij. Zin in een date?
Oh lekker! Vertel eens hoe je die gemaakt hebt?cj schreef: Net auberginerolletjes met geitenkaas gemaakt. Te lekker!
Saskia
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

+1!!!Danny schreef: Oh lekker! Vertel eens hoe je die gemaakt hebt?
Klinkt inderdaad erg goed! Helaas blieft manlief geen kaas...cj schreef: Net auberginerolletjes met geitenkaas gemaakt. Te lekker!
Saskia
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Helemaal geen? De mijne ook niet, maar gerechten met min of meer gesmolten kaas, of grillkaas, of feta oid lust hij wel. Hij zal ook wel moeten, als ie eten voor z'n neus gezet wil krijgen.Doranto schreef: Klinkt inderdaad erg goed! Helaas blieft manlief geen kaas...![]()