Gisterenavond/opgenomen cardio/adres

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Gisterenavond/opgenomen cardio/adres

cj

Bericht door cj »

5 uur is niet veel Ellen....weet er alles van.
Maar wat is een terugslaap, snurken, apneu?
Saskia
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

hihihi moet tussendoor slaap zijn..
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Me and my boys! schreef: Dat doe ik al nooit zo goed 8).. meer dan 5 uur is t meestal niet...
als ie dan een terug slaap heb lijkt t wel of ik iedere ademhaling van hem hoor

Toch jezelf niet vergeten, slecht slapen brengt problemen, misschien niet nu, maar ooit. Ik dacht dat ik het wel kon maar weet nu sinds enkele dagen dat het niet is en betaal nu de tol van al die slechte nachten. (jaren geleden niet slapen door zorgen..... dan niet slapen uit gewoonte......dan niet slapen door het slecht voelen om iets maar niet weten wat..).vorig jaar een dip die afgedaan werd al evenwicht stoornis ..... 2 weken geleden weer wiebeldagen en vrijdag was het liedje uit. Nu flinke dosis pijnstillers en andere medicatie en volgende week verdere besprekingen ivm soorten behandeling. Door de pijnstillers slaap ik nu langere periodes (vorige nacht voor 't eerst in jaren 2 uur aan één stuk). Zorg dus ook voor jezelf zodat je niet met een naar gevoel de zorg voor je rakkers of je kinderen ineens aan iemand moet overlaten (dat was vrijdag mijn grootste zorg).  :bigarmhug:
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

ik begrijp t wel, maar ten eerste ben ik geen slaper, ben wel moe verrot zelfs af en toe maar ja ... als t niet lukt..
slaapmeds daar ga ik iig niet aan beginnen..
zimba en de andere jongens slapen bij me... iedere x als ie op moet staan of gaat verleggen dat hoor ik want als t hem niet lukt moet ik helpen en tja wat betreft danny
ik geef t je te doen als je kind in een bodemloze put is beland en daar maar moeilijk uit kan komen en dan spelen er nog zoveel andere factoren mee..... en ondanks dat sommige denken dat ik van beton ben.... ook dat kan langzamerhand afbrokkelen..
maar dat geeft niet..mn kinderen en mn hondenjongens staan gewoon op de eerste plaats...
komen we straks in rustiger vaarwater dan zal ik mezelf meer in acht nemen en dan wat aan t slapen gaan doen
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

:bigarmhug:

Ik denk ook weleens (zonder jou persoonlijk te kennen) dat je van beton bent, want eerlijk gezegd denk ik dat iemand die niet van beton is allang zou zijn bezweken onder de last die jij momenteel draagt. Heb grote bewondering voor hoe je je erdoorheen slaat. Sterkte maar weer eens...
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

uitslag bloedonderzoek net binnen... negatief wbt lyme
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Me and my boys! schreef: uitslag bloedonderzoek net binnen... negatief wbt lyme
aan één kant fijn aan de andere kant was er dan toch al iets geweest...... nog een dikke week en dan zou er duidelijkheid moeten komen. Sterkte nogmaals
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Op dat gebied nog niet wijzer dus. :-\

Nogmaals heel veel sterkte Ellen, ik denk regelmatig aan jullie, want het is allemaal nogal wat.
En iedereen weet dat bij jou de kinderen en hondenmannen bovenaan staan en dat je daar alles voor doet, voor hun vecht als een leeuw.
Dikke knuffel Ellen. :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Me and my boys! schreef: ik begrijp t wel, maar ten eerste ben ik geen slaper, ben wel moe verrot zelfs af en toe maar ja ... als t niet lukt..
slaapmeds daar ga ik iig niet aan beginnen..
zimba en de andere jongens slapen bij me... iedere x als ie op moet staan of gaat verleggen dat hoor ik want als t hem niet lukt moet ik helpen en tja wat betreft danny
ik geef t je te doen als je kind in een bodemloze put is beland en daar maar moeilijk uit kan komen en dan spelen er nog zoveel andere factoren mee..... en ondanks dat sommige denken dat ik van beton ben.... ook dat kan langzamerhand afbrokkelen..
maar dat geeft niet..mn kinderen en mn hondenjongens staan gewoon op de eerste plaats...
komen we straks in rustiger vaarwater dan zal ik mezelf meer in acht nemen en dan wat aan t slapen gaan doen
Ik snap je volledig........'t zouden mijn woorden kunnen zijn.... en gisteren was ik nog vast(er) van plan om het roer om te gooien, vandaag betrap ik me weer op 't oude spoortje..... ;)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

OK. Dat is 1 stapje duidelijkheid.
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Niet om je nog meer zorgen te laten maken maar uitsluiten van Lyme doormiddel van bloedonderzoek is niet zaligmakend. Middels bloedonderzoek kan er alleen gezocht worden naar anti-stoffen en niet de ziekteverwekker zelf aantoont. Blijkbaar maakt niet iedereen anti-stoffen aan. De Nederlandse vereniging voor Lyme geeft dan ook aan dat het vaststellen op basis van een klinische diagnose moet gebeuren. Dus een diagnose op basis van een combinatie van ziekteverschijnselen. Zie voor meer info: http://www.lymevereniging.nl/

Zeker omdat als er geen EM (huiduitslag) is geweest, wat dus niet altijd voorkomt, zijn artsen terughoudend in behandelingen.

Ik wil niet zeggen dat het dat moet zijn maar het loont de moeite om toch wat verder te gaan kijken en desnoods te informeren bij de vereniging zelf. Zeker omdat andere uitslagen ook niet echt iets opleveren.
Lyme is zo'n niet erkende en onderkende aandoening waarvan de gevolgen zo groot kunnen zijn en behandeling vaak wel goede resultaten geeft mits men op tijd start met behandelen.
Lil

Bericht door Lil »

Ik duim dat er snel een oplossing voor zijn probleem wordt gevonden. :*
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Hier wordt ook geduimd :duimen: :duimen: :duimen:

Plaats reactie