Omdat ze anders een ban boven het hoofd hangtAngelique schreef: Hoe komt het![]()
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Het is een steak geworden. En ik had het kleinste maatje besteld, maar kreeg een veel grotere op mijn bord. Excuses mevrouw, ik pas uw bon aan hoor, u hoeft niet voor de grote te betalen. OkeKaela schreef: Ik ben nu een gourgette soepje aan het maken met een broodje erbij. Vanavond weet ik nog niet wat en waar. We zullen ergens tussen Leeuwarden en de HMH wel wat lekkers weten te vinden.
Nu maar wel even iets vega's bedenken voor vanavond!
Lizzy schreef: Omdat ze anders een ban boven het hoofd hangt![]()
Het werd gisteravond witte spaghetti met rooie Bolognesesaus.- pien - schreef: Gisteravond bakje Surinaamse bami uit de vriezer, niet genoeg, dus 's avonds nog de zak chips geplunderd. Wel gestopt voordat 'ie leeg was, knap hé![]()
Vanavond andijviestamppot o.i.d.
Vanavond gele? kippensoep met Aziatisch tintje.
Manlief is weg vandaag en ik heb geen zin om voor mezelf te koken. Dus ik eet lekker brood.
Owja. Bruin brood.
Owja. Bruin brood.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Witte pasta met saus uit een zakkie: ik hou ervan 
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Mijn Schatzi had gekookt: schnitzel en zuurkool van de bio slager met een roerbakschotel van aardappels, knoflook, ui, courgette, paprika en champignons.
- Charlie Angel
- Moderator
Ik heb na lange tijd weer eens heerlijk witlof (wit dus
) gegeten uit de oven met ham en kaas!
Gebakken krieltjes in de schil met zongedroogde tomaatjes en uienringen, sperziebonen, komkommerslaai, gemarineerde speklap. Als toetje aten Veradepera en ik een danoontje.
- Angelique
- 5-sterren

Hier sla (groen
) met een in katenspek gewikkelde kalkoenfilet die gevuld was met een lik boursin..
Vraagje: ik wil amandelspijs maken. Nu wil ik daar eigenlijk amandelmeel voor gebruiken, ik heb nog een enorme pot van Pit&Pit staan waar ik eigenlijk niks mee doe. Kan dat en moet ik dat dan nog fijner malen voor het spijs? Nu lees ik ook dat het eigenlijk in de koelkast moet rijpen. Is dat echt heel noodzakelijk? Ik verwerk het warm.
Meneer pien en ik zijn vandaag 4 jaar bij elkaar en we eten heel feestelijk zuurkoolstamppot.
- pien - schreef: Meneer pien en ik zijn vandaag 4 jaar bij elkaar en we eten heel feestelijk zuurkoolstamppot.
Misschien het bordje opleuken met een parasolletje oid
koekje schreef:
Misschien het bordje opleuken met een parasolletje oid![]()
als we met z'n tweetjes zijn gaan we lekker tv-eten, zonder zuurkool-haters, dat moet maar genoeg zijn