Ik weet, het mag niet maar ik vind het toch heel sneu

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Ik weet, het mag niet maar ik vind het toch heel sneu

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

TomsBorders schreef: nul x door rood = 15% korting op de wegenbelasting
1 x door rood slechts 5% en alles daarboven is de volle mep
Tja maar positive reinforcement levert de overheid niks op. Dat kost geld. Dusssss.......
Dan moeten ze het weer ergens anders vandaan halen, hondenbelastig of zo  :biggrin2: uit de lengte of breedte he?
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Bericht door TomsBorders »

Kaio schreef: Tja maar positive reinforcement levert de overheid niks op. Dat kost geld. Dusssss.......
Dan moeten ze het weer ergens anders vandaan halen, hondenbelastig of zo  :biggrin2: uit de lengte of breedte he?
ja dat is het hele probleem ook, geld geld geld, zie hier ook: http://nos.nl/artikel/2059219-van-der-s ... passe.html
eerste punten: "De acties kosten veel geld. Alleen al het uitschrijven van minder boetes scheelt de schatkist zo'n 60 miljoen euro aan inkomsten."

Daarna is het ook nog zo van oja:
"Daarnaast heeft Van der Steur de medewerking van de politie hard nodig bij zaken als het aanpakken van radicalisering en de opvang van vluchtelingen."

Eigenlijk willen ze dat we niets opruimen, door rood rijden, etc. het liefst veel overtredingen en weinig misdaden, geld in het laatje.
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef: Weet je hoe dat komt TomsBorders? Omdat de meeste vrouwen door hun vent afgescheept worden met een lullig autootje die niet harder kan :biggrin2:
Dus ze krijgen zomaar een autootje, dat is aardig van hun vent ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

TomsBorders schreef: Dus ze krijgen zomaar een autootje, dat is aardig van hun vent ;D
Zal ik opnoemen wat ze daar allemaal voor moeten doen? :biggrin2:
May Linn
5-sterren
5-sterren

Bericht door May Linn »

Wat een vermakelijk topic  :biggrin2:
(de aanleiding valt over te discussiëren)

Inkomensafhankelijke boetes lijkt me nog niet zo slecht.
Al druist dat wel weer een beetje in tegen mijn gevoel van iedereen is gelijk.
Ik denk dat het nooit goed te doen is voor iedereen.
Kwestie van een beetje respect, men zal niet stelen, liegen en bedriegen (af en toe eens wat te hard rijden moet kunnen toch ::) )
TomsBorders schreef: je kunt wel DNA uit poep halen hoor, het is alleen niet zo eenvoudig omdat het makkelijk degradeert door bacteriën en weersomstandigheden, dus dat bemoeilijkt het inderdaad maar het is ook onrealistisch want geen gemeente wilt zoveel energie in onze trouwe lastpak steken.
Het zal je baan maar zijn  :P
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

TomsBorders schreef: Dus ze krijgen zomaar een autootje, dat is aardig van hun vent ;D
Jij hebt wel goeie hardloopschoenen neem ik aan  :biggrin2:
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef: Zal ik opnoemen wat ze daar allemaal voor moeten doen? :biggrin2:
doe maar hoor :) het is uiteindelijk een gezamelijke keuze wie welke taakverdeling doet en wat er totaal binnenkomt en uitgaat lijkt mij, althans ik hoop dat in iedere relatie dat wederzijdse genoegen er is (ik heb helaas alleen ervaring met afwijzingen dus niet met delen lol).

Maarja dat terzijde, ik doe alles in mijn eentje, 8 uur werk, 8 uur hond, 2 uur huishouden en ja ik krijg ook geen auto :( :P, (deels eigen keuze natuurlijk, deels financiele beperking) ;)

@May Linn, collega's van mij hebben bekenen hoe reëel het was om dat onderzoek uit te voeren, gelukkig voor hun niet zo. Maar we krijgen ook wel eens humane excretieproducten binnen om te onderzoeken, ook niet dat je zegt van, wat een mooie dag vandaag

@Angelique, ik kan heel hard lopen dus voordat jullie mijn IP getraceerd hebben ben ik al weg hoor hahaha, held op hardloopschoenen ;)
Tamara
4-sterren
4-sterren

Bericht door Tamara »

Lizzy schreef: Weet je hoe dat komt TomsBorders? Omdat de meeste vrouwen door hun vent afgescheept worden met een lullig autootje die niet harder kan :biggrin2:

Ik heb een middenmaat automaat, ik rij die dure auto's er bij het wegrijden nog uit..  ::)
Pluspunt van een automaat rijden, ben geen 2 seconden kwijt aan het schakelen, ik rij meteen weg  :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Tamara schreef:

Ik heb een middenmaat automaat, ik rij die dure auto's er bij het wegrijden nog uit..  ::)
Pluspunt van een automaat rijden, ben geen 2 seconden kwijt aan het schakelen, ik rij meteen weg  :biggrin2:
Ze zegt ook...de meeste vrouwen  :biggrin2: Ik zeg ook zoeffff  :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

May Linn schreef: Wat een vermakelijk topic  :biggrin2:
(de aanleiding valt over te discussiëren)

Inkomensafhankelijke boetes lijkt me nog niet zo slecht.
Al druist dat wel weer een beetje in tegen mijn gevoel van iedereen is gelijk.
Ik denk dat het nooit goed te doen is voor iedereen.

Kwestie van een beetje respect, men zal niet stelen, liegen en bedriegen (af en toe eens wat te hard rijden moet kunnen toch ::) )

Het zal je baan maar zijn  :P
Stel dat je zegt "rood licht is 2% van je inkomen" dan is het toch ook voor iedereen gelijk? ;)
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

TomsBorders schreef: doe maar hoor :) het is uiteindelijk een gezamelijke keuze wie welke taakverdeling doet en wat er totaal binnenkomt en uitgaat lijkt mij, althans ik hoop dat in iedere relatie dat wederzijdse genoegen er is (ik heb helaas alleen ervaring met afwijzingen dus niet met delen lol).

Maarja dat terzijde, ik doe alles in mijn eentje, 8 uur werk, 8 uur hond, 2 uur huishouden en ja ik krijg ook geen auto :( :P, (deels eigen keuze natuurlijk, deels financiele beperking) ;)

@May Linn, collega's van mij hebben bekenen hoe reëel het was om dat onderzoek uit te voeren, gelukkig voor hun niet zo. Maar we krijgen ook wel eens humane excretieproducten binnen om te onderzoeken, ook niet dat je zegt van, wat een mooie dag vandaag

@Angelique, ik kan heel hard lopen dus voordat jullie mijn IP getraceerd hebben ben ik al weg hoor hahaha, held op hardloopschoenen ;)
Je hebt alleen 1 probleempje, wij komen met meerdere vrouwen tegelijk, waarvan er minstens 2 het gas intrappen en zoef zeggen. :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Charlie's Angel schreef: Je hebt alleen 1 probleempje, wij komen met meerdere vrouwen tegelijk, waarvan er minstens 2 het gas intrappen en zoef zeggen. :biggrin2:
Als die dan maar niet een fietspad op rent  :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Angelique schreef: Als die dan maar niet een fietspad op rent  :biggrin2:
Dat moet niet echt een probleem zijn toch?  :biggrin2:

En in het uiterste geval heb ik lange benen en loop dus ook heel  snel. :biggrin2:
En mank maar dat gaan we hem niet vertellen.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Charlie's Angel schreef: Dat moet niet echt een probleem zijn toch?  :biggrin2:
Voor mij niet nee, tenzij er aan 2 kanten een sloot ligt  :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Angelique schreef: Voor mij niet nee, tenzij er aan 2 kanten een sloot ligt  :biggrin2:
Ja, voor dat probleem had ik er nog een stukje bij getikt in mijn vorige bericht maar je was weer eens te snel. :biggrin2:

Plaats reactie