Laten we tante Liz gewoon het laatste stukje hardlopen, die kan dat welCharlie's Angel schreef: Ja, voor dat probleem had ik er nog een stukje bij getikt in mijn vorige bericht maar je was weer eens te snel.![]()
Ik weet, het mag niet maar ik vind het toch heel sneu
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Ik weet, het mag niet maar ik vind het toch heel sneu
- Charlie Angel
- Moderator
Ja, die moet dat wel kunnen ja, met gemak!Angelique schreef: Laten we tante Liz gewoon het laatste stukje hardlopen, die kan dat wel![]()
Desnoods met een dalmaat ervoor.
- Angelique
- 5-sterren

1 ervoor, 1 erachter, 2 opzij....komt goedCharlie's Angel schreef: Ja, die moet dat wel kunnen ja, met gemak!
Desnoods met een dalmaat ervoor.![]()
Dat durf ik wel aan met een handgeschakelde auto, ligt meer aan de techniek, ook een automaat heeft vertraging en ik heb geen 2 seconden nodig om van versnelling te wisselen!Tamara schreef:
Ik heb een middenmaat automaat, ik rij die dure auto's er bij het wegrijden nog uit..![]()
Pluspunt van een automaat rijden, ben geen 2 seconden kwijt aan het schakelen, ik rij meteen weg![]()
Dat hardlopen ga ik overigens wel uit de weg, je leest toch regelmatig dat er een hardloper onwel wordt door de inspanning van het lopen, zelden hoor je iets over automobilisten die onwel worden door het besturen van hun auto! 8)

Ik heb nog een paard, dus ik wil best jullie team versterken hoor!Angelique schreef: 1 ervoor, 1 erachter, 2 opzij....komt goed![]()
Nou precies. Voor de een is door rood rijden nu gewoon 1/4 van het maandsalaris en voor de ander 1 uurtje werken. Ik vind dat nogal ongelijk. Je moet beide niet door rood rijden, begrijp me goed, maar de verhoudingen liggen in mijn ogen nu juist compleet scheef.Martine-Tom schreef: Stel dat je zegt "rood licht is 2% van je inkomen" dan is het toch ook voor iedereen gelijk?![]()
Lekker bezig meisjes

Ja zo zou dat kunnen.Martine-Tom schreef: Stel dat je zegt "rood licht is 2% van je inkomen" dan is het toch ook voor iedereen gelijk?![]()
Of een dag tuintjes schoffelen, ook voor iedereen gelijk.
Zonder regels werkt de samenleving niet, maar je kunt ook teveel regels verzinnen in mijn ogen.
Ik zie een hoop boetes aankomen met de dames te auto of te paard
- Angelique
- 5-sterren

Dat is wel handig natuurlijkeelke schreef: Ik heb nog een paard, dus ik wil best jullie team versterken hoor!
-
TomsBorders
- 5-sterren

mijn hond drijft jullie gewoon van mij weg, ze is goed in schapendrijven. 
nu jullie weer
nu jullie weer
Dan haal ik PuppybeerGijs erbij 
- Angelique
- 5-sterren

Ohh, dus je vind ons een kudde schapen....het gaat goed TomTomsBorders schreef: mijn hond drijft jullie gewoon van mij weg, ze is goed in schapendrijven.
nu jullie weer
En als ik nou Scott meeneem?TomsBorders schreef: mijn hond drijft jullie gewoon van mij weg, ze is goed in schapendrijven.
-
TomsBorders
- 5-sterren

wow je snapt hemAngelique schreef: Ohh, dus je vind ons een kudde schapen....het gaat goed Tom![]()
@ pluk, dan moet je hem wel los laten buiten he en als ie door heeft dat het een teefje is wordt Kaya misschien minder snel opgegeten haha.
- Angelique
- 5-sterren

Maar het verschijnsel dat de ene bij 1/4 salarisboete voorlopig wel stil is en de ander niet, blijf je toch wel houden.Lizzy schreef: Nou precies. Voor de een is door rood rijden nu gewoon 1/4 van het maandsalaris en voor de ander 1 uurtje werken. Ik vind dat nogal ongelijk. Je moet beide niet door rood rijden, begrijp me goed, maar de verhoudingen liggen in mijn ogen nu juist compleet scheef.