Waar gaat het toch heen in deze wereld.Angelique schreef: Het zal geen nieuws zijn dat voor ieder onderzoek wat voor iets predikt er ook onderzoken zijn die het tegendeel aangeven en dat onderzoeken en dan met name de resultaten behoorlijk gestuurd kunnen worden naar het doel van de opdrachtgever.
Vandeweek stond er bij een medicijn wat na 30 jaar gebruik een beetje zozo bleek te zijn dat uit onderzoeken die de fabrikant zelf had betaald was aangetoond dat het medicijn veilig was voor iedereen en in de praktijk bleek dat dus wat anders te liggen en dan zodanig dat het gebruik in sommige landen door sommige groepen allang verboden was, maar in veel landen ging men nog steeds uit van de onderzoeken....die de fabrikant zelf betaald had.....en die de ervaringen weerlegden.
Brokken zijn ook gezond...wetenschappelijk bewezen.
Brokkenmaffia op oorlogspad ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Brokkenmaffia op oorlogspad ?
Dat was ook mijn eerste gedachteAngelique schreef: Dat je een bakje barf voert niet nee, maar je kan maar zo het handelen in rauw vlees voor dieren verbieden, net zoals ze de verkoop van alles waarmee je een wietplantje kan kweken hebben verboden. En dan staat een grote groep toch al raar te kijken.
-
fransbulletje
Zoals het voedingscentrum adviseert dat we vooral Becel margarine/halvarine moeten smeren zo betaald de brokkenmaffia mensen om dit soort "wetenschappelijke verhalen" in de krant te zetten.
Oliver had net zijn bak vlees leeg en heb toch zo'n heerlijke lebber van hem gehad, zal nu wel heel ziek gaan worden
Er gaan gewoon teveel mensen vlees voeren dus de brokomzet loopt terug tja dan moet je wat.
Oliver had net zijn bak vlees leeg en heb toch zo'n heerlijke lebber van hem gehad, zal nu wel heel ziek gaan worden
Er gaan gewoon teveel mensen vlees voeren dus de brokomzet loopt terug tja dan moet je wat.
Het erge is ooknog dat 'we' dus schuldig zijn aan de zieke stinkende brokkenhond, want die wordt ziek door onze honden. Man heeft iemand die bek eens geroken, zonder verder te denken, daar klopt iets niet aan hoo?!
Deze quote is ook mooi
Uit onderzoek van het RIVM blijkt dat jaarlijks in Nederland 85.000 mensen ziek worden door een infectie die is opgelopen door een dier. Ongeveer zeventien van hen overlijden.
Een dier? Een infectie? Tekenbet, mug, ratten, ed? Q-koorts etc Wat suggestief om het zo in dit artikel te gebruiken:-X maar ja media gaat voor sensatie niet voor 'waarheid'
Deze quote is ook mooi
Uit onderzoek van het RIVM blijkt dat jaarlijks in Nederland 85.000 mensen ziek worden door een infectie die is opgelopen door een dier. Ongeveer zeventien van hen overlijden.
Een dier? Een infectie? Tekenbet, mug, ratten, ed? Q-koorts etc Wat suggestief om het zo in dit artikel te gebruiken:-X maar ja media gaat voor sensatie niet voor 'waarheid'
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 25 sep 2015, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Overigens denk ik dat de mac oid nog steeds een groter gezondsheidsrisico is of roken of....maar daar zitten ook grote belangen achter. Net zoals bij brokkenfabrikanten
Dat iemand vraagt: Hoe groot is de kans dat mensen ziek worden van product x van de concurrent en daarbij niet hun eigen product meenemen in de vergelijking. Wie betaalt, bepaalt en het is maar net hoe de vraagstelling is die bepaalt wat de uitkomst zou worden. 85000 mensen op 17 miljoen is 0,5%. Waar heb je het over?Hope schreef: Waar gaat het toch heen in deze wereld.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
-
TomsBorders
- 5-sterren

dat ze even dit bericht lezen ofzo: http://www.dogsnaturallymagazine.com/co ... now-about/
- Angelique
- 5-sterren

Ev kwam het door de lik van een huisdier of van dat vaatdoekje wat "we" volgens mw. schippers wat vaker moeten vernieuwen. Wat je zegt, puur suggestief en 80% leest alleen maar en denkt niet verder en dan hebben we weer wat te roeptoeteren naar de ander.Kaio schreef: Het erge is ooknog dat 'we' dus schuldig zijn aan de zieke stinkende brokkenhond, want die wordt ziek door onze honden. Man heeft iemand die bek eens geroken, zonder verder te denken, daar klopt iets niet aan hoo?!
Deze quote is ook mooi
Een dier? Een infectie? Tekenbet, mug, ratten, ed? Wat suggestief om het zo in dit artikel te gebruiken:-X maar ja media gaat voor sensatie niet voor 'waarheid'
- Angelique
- 5-sterren

En dan denken wij...oh sukkels...ook nog dat het gezond is dat rauwe voer

- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik heb soms het idee dat we bang moeten zijn voor de bacterie.... Dat gevaarlijke ding wat ons ziek maakt, het komt alleen niet voor in kant en klaar gemaakte zooi hoor, alles wat in een fabriek gemaakt is, is steriel, brokken voor de hond of eten voor onszelf.
Ik hoorde van de week iemand zeggen dat het super ongezond is om zelf verbouwde groente te eten, daar zaten zoveel bacteriën op, het gekweekte spul was veel beter want daar gebruikten ze bestrijdingsmiddelen om die bacteriën te doden. Ik heb serieus met m'n bek open naar hem geluisterd.....
En wat dacht je van de dettol reclame? Ook 'subtiel' wordt daar verteld dat bacteriën slecht zijn...
Ik hoorde van de week iemand zeggen dat het super ongezond is om zelf verbouwde groente te eten, daar zaten zoveel bacteriën op, het gekweekte spul was veel beter want daar gebruikten ze bestrijdingsmiddelen om die bacteriën te doden. Ik heb serieus met m'n bek open naar hem geluisterd.....
En wat dacht je van de dettol reclame? Ook 'subtiel' wordt daar verteld dat bacteriën slecht zijn...
Maar ondertussen staat het er toch maar en zijn er erg veel mensen die dat geloven!
Las gisteren op de FB site van een kvv fabrikant ,die laat de kvv 5 x per jaar controleren op oa salmonella en bacterien en analyses. etc bij een Lab geaccrediteerd door de NVWA, wat 27,50 euro per produckt kost ,nu gaat de NVWA het salmonella onderzoek zelf doen en gaat het 1000, euro kosten ,bovenop het Lab ondedzoek,verplicht he omdat de maker van kvv daar bij aangesloten is ,ook brokken mafia?
De makers van kvv's die zich daar niet bij aangesloten hebben die de NVWA ,of dat ontduiken ,die hoeben niks te laten controleren!
Las gisteren op de FB site van een kvv fabrikant ,die laat de kvv 5 x per jaar controleren op oa salmonella en bacterien en analyses. etc bij een Lab geaccrediteerd door de NVWA, wat 27,50 euro per produckt kost ,nu gaat de NVWA het salmonella onderzoek zelf doen en gaat het 1000, euro kosten ,bovenop het Lab ondedzoek,verplicht he omdat de maker van kvv daar bij aangesloten is ,ook brokken mafia?
De makers van kvv's die zich daar niet bij aangesloten hebben die de NVWA ,of dat ontduiken ,die hoeben niks te laten controleren!
-
TomsBorders
- 5-sterren

ik zie het zelf zo, hoe sterieler we leven hoe groter de kans op resistentie hoe groter de kans dat we sneller gaan sterven zodra er resistente bacteriën de wereld komen aanvallen.
behalve ons dan, want wij denken net even verder dan alleen vandaag.
Maarja gewoon geen supermarkt rotzooi geven en geen bio vlees, dat zou een betere samenvatting kunnen zijn.
Daarnaast is blikvoer en dergelijke niet vrij van bacteriën, dat is een fabeltje want salmonella kan al die processen makkelijk overleven, althans een klein deel ervan wat zich dan lekker weer kan vermenigvuldigen.
Wat misschien nog erger is van nu.nl is dat ze de telegraaf als bron gebruiken, wat een journalistiek! Waar blijft die onderzoeksjournalist die ondanks alle tegenwerking van de brokkenwereld wel gedegen onderzoek uitvoert?
Het is jammer dat mensen dit soort propagada moeten lezen en dit als hun enige bron gebruiken en zo denken, wou kijk eens, een klein groepje (die overigens gesponsord worden door, niemand anders dan, Royal Canin) 'wetenschappers' die data niet goed kunnen interpreteren (zoals ik uit het verhaal opmaak) hebben wat data gemeten.
Laat ze het eens in een goed peer-reviewed journal publiceren dat door biologen wordt gereviewed, kijken hoe stil ze dan inneens zijn.
behalve ons dan, want wij denken net even verder dan alleen vandaag.
Maarja gewoon geen supermarkt rotzooi geven en geen bio vlees, dat zou een betere samenvatting kunnen zijn.
Daarnaast is blikvoer en dergelijke niet vrij van bacteriën, dat is een fabeltje want salmonella kan al die processen makkelijk overleven, althans een klein deel ervan wat zich dan lekker weer kan vermenigvuldigen.
Wat misschien nog erger is van nu.nl is dat ze de telegraaf als bron gebruiken, wat een journalistiek! Waar blijft die onderzoeksjournalist die ondanks alle tegenwerking van de brokkenwereld wel gedegen onderzoek uitvoert?
Het is jammer dat mensen dit soort propagada moeten lezen en dit als hun enige bron gebruiken en zo denken, wou kijk eens, een klein groepje (die overigens gesponsord worden door, niemand anders dan, Royal Canin) 'wetenschappers' die data niet goed kunnen interpreteren (zoals ik uit het verhaal opmaak) hebben wat data gemeten.
Laat ze het eens in een goed peer-reviewed journal publiceren dat door biologen wordt gereviewed, kijken hoe stil ze dan inneens zijn.
- Dwarreltje
- 5-sterren

Dat komt natuurlijk door de besmette hersencellenAngelique schreef: Tuurlijk, roep het voort. Enig mazzel is dat nieuws tegenwoordig erg kort blijft hangen bij den mensch.
Yep, daarom kom ik ook bijna nooit bij de ha of in het zkh, op mijn bwc na dan
Angelique schreef: Oww, wij veroorzaken de stijgende ziektekosten met 85000 ziektegevallen per jaar (die we voor het gemak maar even allemaal aan de rauwvoerder linken) Wat een sneu manupulatief zooitje zeg.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nou... Wij zijn 6,5 jaar geleden begonnen met barfen, en twee jaar geleden kreeg mijn man last van zijn knie, waarvoor hij in november een kijkoperatie moet ondergaan. Dat zet je toch aan het denken...charmed schreef: Yep, daarom kom ik ook bijna nooit bij de ha of in het zkh, op mijn bwc na dan![]()