Kende een hondje dat zo wit was als sneeuw met de naam Blacky
Ook leuk voor een heel klein hondje is Nero of Brutus.
Op de schietvereniging had iemand twee O.E.S. met de namen Smith en Wesson
Kim_S schreef:
Ik wil ooit nog een langharig hondje die ik dan Swiffer noem
Droppie lijkt me ook wel een leuke naam voor een hond
Whahahaha, Swiffer. Ik denk dat je dan echt niet raar wordt aangekeken.
Mijn broer wil zijn hond later Dinges noemen, ergens vind ik dat wel wat hebben.
Hydra schreef:
Ik dacht even dat je bedoelde dat er alleen bij je broer een wenkbrauw omhoog ging bij het horen van een naam, maar ik vermoed dat ik dat verkeerd geïnterpreteerd heb.
Kim_S schreef:
Kat en Poes en Kledderedetski is natuurlijk ontzettend gangbaar
Hooli werd hier in Duitsland wel eens Rudi genoemd. Brrrrr
Maar ik roep in het bos geen "kledderedetski" natuurlijk. Bj Kat en Poes is het enkel..."hoe...."nou, Kat en Poes......oh.
Bij Jan en Ted denkt iedereen dat het reuen zijn
Kimo wordt standaard Timo... en Sverre wordt bijna altijd voor teef aangezien: Sterre. Of die wordt Sven genoemd...
Verder vaak de vraag hoe ik aan die namen kom. Kan er ook niets aan doen dat ik mazzel heb met nestnamen, zo heetten ze gewoon al en het is beide Scandinavisch dus past ook goed bij elkaar!
Ik had een ganggenoot die Igo heette. Echt, ik ken werkelijk niemand die zo heet en vond dat mijn hond een originele naam had, tot hij zich voorstelde! Leverde ook wel eens awkward situaties op als we toevallig beiden in de lift stonden en ik 'mijn Igo' terug moest roepen omdat hij alvast de lift uit ging op een verkeerde verdieping. 'Igo, hierrrr~!, terwijl Igo als mens nog in de lift staat.