Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Stampot bloemkool uit de vriezer. Met iets vlees en vega;s erbij. Ik hoop dat ik goed gegokt heb met pakjes uit de vriezer trekken.
-
BusKay
Vloermatje met salade, röstirondjes en knoflooksaus.
Ik heb een heerlijke broccoli soep gemaakt, al zeg ik het zelf. En een quiche met emmentaler en pecannoten. Verder heb ik tapanade gemaakt, met Turks brood. En eiermuffins. En een salade met olijven en feta kaas. Leo's familie komt eten en Leo had gezegd "kom maar rond etenstijd, maakt Lizzy een bakkie soep".
Wij eten frietjes. Met kroket van de Sligro waar paardenvlees in zit uit Mexico. Getver.
Gatver, dat klinkt echt heel aanlokkelijkHope schreef: Wij eten frietjes. Met kroket van de Sligro waar paardenvlees in zit uit Mexico. Getver.
Precies. Ik vind het ook zo onzinnig om ze weg te gooien. Maar ik koop ze dus echt nooooooit weer!!!Lizzy schreef: Gatver, dat klinkt echt heel aanlokkelijk![]()
Heb je een recept van de Indische stamppot?Pauline schreef: Vandaag..... planning is Indische stamppot met hachee, maar aangezien het vlees nog in de verpakking in de koelkast ligt en de uien in hun netje in de garage, zal het vandaag wel iets anders worden.![]()
BBQ! Met Mojo,pesto kip,provinciaalse varkenslapjes,saté,knoflookgarnalen,sla met druiven/venkelzaad/spekjes,dressing van olijfolie/spekvet/knoflook en natuurlijk zelfgebakken brood met zeezoutboter/kruidenboter en verschillende ook zelfgemaakte sauzen
Ik vind paardje in mn kroket wel heel lekker.
[me=koekje]is geen pennymeisje[/me]
[me=koekje]is geen pennymeisje[/me]
- CindyMayella
- 5-sterren

+1...Dreetje schreef: Heb je een recept van de Indische stamppot?
Vandaag afhaal chinees..... Babi bangang, foe yong hai garnaal en witte rijst.....
-
BusKay
Ziet er lekker uit, maar wollen handschoenen en muts ook klaargelegd?? Of glijd het zo de open haard in....Radja schreef: BBQ! Met Mojo,pesto kip,provinciaalse varkenslapjes,saté,knoflookgarnalen,sla met druiven/venkelzaad/spekjes,dressing van olijfolie/spekvet/knoflook en natuurlijk zelfgebakken brood met zeezoutboter/kruidenboter en verschillende ook zelfgemaakte sauzen
Zelfgemaakte pizza Hawaï
ofzo (met ananas, tomaat en veeeel kaas).
Zelfgekochte pizzabodem, belegd met allerlei lekkers, gebakken op de bbq
Helaas zaten er maar 2 in een pak
dus het menu aangevuld met tosti's
Helaas zaten er maar 2 in een pak
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
zuurkoolstamppot met gebakken spekjes en ene vega gehaktbal. Toe hadden we yoghurt met honing.