Ja zeg, we moeten er ook wel heeeeel goed over nadenken hè
Vandaag weer contact gehad met Yvette. Het lijkt allemaal positief en hoopgevend. We gaan in ieder geval nog voor een "2e bezichtiging" zondag. Niks overhaasten, als ze bij ons komt dan is dat voor altijd
Kim_S schreef:
Ja zeg, we moeten er ook wel heeeeel goed over nadenken hè :biggrin2:
Vandaag weer contact gehad met Yvette. Het lijkt allemaal positief en hoopgevend. We gaan in ieder geval nog voor een "2e bezichtiging" zondag. Niks overhaasten, als ze bij ons komt dan is dat voor altijd :)
Klinkt super!
Ik heb er ook langer over gedaan om te beslissen. Tot nu toe krijgt meneer maar 1 dreigement van mij: minimaal 12 jaar worden zo niet....vermoord ik hem ;)
Kim_S schreef:
Vandaag weer contact gehad met Yvette. Het lijkt allemaal positief en hoopgevend. We gaan in ieder geval nog voor een "2e bezichtiging" zondag. Niks overhaasten, als ze bij ons komt dan is dat voor altijd
Dan blijven mijn duimen gewoon nog even flink doordraaien! Spannend hoor!
Kim_S schreef:
Ooooooh leuk! Een 2e bezichtiging vind ik (bij paarden dan hé) altijd ontzettend spannend. Je hebt dan in je hoofd een plaatje gevormd, en je gaat dan zien of dat plaatje ook daadwerkelijk klopt. Voldoet het aan je verwachtingen?
Ik wens je alvast heel veel plezier!
BusKay schreef:
Terugweg... zei ik toch... ze gaan eerst ff checken... dan komen ze voor de snoepies (alwaar gebeld wordt dat ze em op de terugweg ff oppikken)
Tja.... da's niet logisch... Dan kunnen ze haar beter meenemen! Is een meisje...., J&J LOVE meisjes.... Bovendien is de terugweg langs Plien.
Pauline schreef:
Tja.... da's niet logisch... Dan kunnen ze haar beter meenemen! Is een meisje...., J&J LOVE meisjes.... Bovendien is de terugweg langs Plien.