Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Wel ook met geitenkaas en stroop en gewone kaas...dus ik zou er natuurlijk ook gewoon een paar zonder spek kunnen maken
zo ben ik! (overigens ben ik, helemaal vanuit mezelf, wel 6 jaar vegetarisch geweest, en eet ik nu, op bbqen na, nog niet veel vlees hoor
)
Volkoren pannekoeken, overigens.
Verder volkoren pasta met boursin, champignons, tomaat, ui, gehakt en mozzarella. Zilvervliesrijst met verse spinazie, ui, gedroogde tomaat en geitenkaas. En zelfgemaakte aardappelsalade met knoflookyoghurt, ui, erwtjes en hamblokjes.
Ik dacht, laat ik een paar dage vooruit plannen want ik ga gezond doen. De vakantie kilo's moeten er af
vandaag de laatste dag dus pannekoeken mag nog!
Verder volkoren pasta met boursin, champignons, tomaat, ui, gehakt en mozzarella. Zilvervliesrijst met verse spinazie, ui, gedroogde tomaat en geitenkaas. En zelfgemaakte aardappelsalade met knoflookyoghurt, ui, erwtjes en hamblokjes.
Ik dacht, laat ik een paar dage vooruit plannen want ik ga gezond doen. De vakantie kilo's moeten er af
Pastinaakprut met salade
Hier was het vandaag pilaf :-)
Pasta uit een pakje. Morgenochtend weer vitaminebruis... 
- Angelique
- 5-sterren

Nou nou nou, volkorenpasta...daar scoor je wel mee hooreelke schreef: Wel ook met geitenkaas en stroop en gewone kaas...dus ik zou er natuurlijk ook gewoon een paar zonder spek kunnen makenzo ben ik! (overigens ben ik, helemaal vanuit mezelf, wel 6 jaar vegetarisch geweest, en eet ik nu, op bbqen na, nog niet veel vlees hoor
)
Ik dacht, laat ik een paar dage vooruit plannen want ik ga gezond doen. De vakantie kilo's moeten er afvandaag de laatste dag dus pannekoeken mag nog!
Angelique schreef: Nou nou nou, volkorenpasta...daar scoor je wel mee hoor![]()
So etwas-Saskia- schreef: Pasta uit een pakje. Morgenochtend weer vitaminebruis...![]()
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Oven geroosterde rode bieten, knolselderij en butternut pompoen met gekookte aardappels en een vega kaas-spinazie geval. Toe yoghurt met honing.
De knolseldrij had trouwens enorm veel en mooi groen, zo kan ik deze nauwelijks kopen hier in berlijn. Het groen ligt nu af te druipen, wordt als het droog is fijngesneden en gaat de vriezer in
De knolseldrij had trouwens enorm veel en mooi groen, zo kan ik deze nauwelijks kopen hier in berlijn. Het groen ligt nu af te druipen, wordt als het droog is fijngesneden en gaat de vriezer in
WITTE tagliatelle met kruidenroomsaus etc. Geen toetje, want de laatste meloen bleek rot te zijn.
- Angelique
- 5-sterren

Tagliatelli (groen) met knoflook, prei, courgette, cahmpignins en een zelfgefrabiceerd paprikasausje wat uitzonderlijk goed gelukt was.
Vertel es wat meer over dat paprikasausje.
- Charlie Angel
- Moderator
Heerlijke witlof (wit), aardappelen (geel) en een karbonaadje!
- Angelique
- 5-sterren

Men neme een Magimix *check!koekje schreef: Vertel es wat meer over dat paprikasausje.
2 rode paprika's in grove stukken. Handje pijnboompitjes, wat uit de basilboom geplukt, stuk of tien groene olijven. Beetje water....Prrrt prrrrt...klaar
- -Annemarie-
- 5-sterren

Indonesische burger, roerbakgroenten bij. De burger (na het bakken, BRUIN) is 100% veganistisch en glutenvrij.

Recept uit het eerder genoemde veggieburgerboek. Wel aan de zoete kant, maar met wat zoute sambal erbij gegeten toch heel erg lekker.
Recept uit het eerder genoemde veggieburgerboek. Wel aan de zoete kant, maar met wat zoute sambal erbij gegeten toch heel erg lekker.