Willen jullie duimen? Uitslag gehad
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Willen jullie duimen? Update
Afgrijselijk.
Heeeeeel veel sterkte mega goede dierenbaas. Wat moet dit onwijs moeilijk zijn.
Heeeeeel veel sterkte mega goede dierenbaas. Wat moet dit onwijs moeilijk zijn.
Oh wat erg zeg!
Overigens wel heel goed jouw intuïtie, voortaan meer oor hebben voor je eigen idee en een andere DA zoeken die op jouw mening vertrouwt.
Je hebt het goed gedaan, haar volop kansen gegeven met de wijsheid van dat moment
Sterkte!
Overigens wel heel goed jouw intuïtie, voortaan meer oor hebben voor je eigen idee en een andere DA zoeken die op jouw mening vertrouwt.
Je hebt het goed gedaan, haar volop kansen gegeven met de wijsheid van dat moment
Sterkte!
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

Ach Marloes toch... 
Ik heb hier geen worden voor behalve dan dat ik keihard zal duimen voor je meisje
Ik heb hier geen worden voor behalve dan dat ik keihard zal duimen voor je meisje
Geen woorden voor, hoe afgrijselijk moet jij je voelen...
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte 
- Charlie Angel
- Moderator
Heel veel sterkte. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O, hele erge brrrr... Een mens zou van minder geen oog dichtdoen. Heel veel sterkte de komende nacht, en met alles wat komen gaat. Ik twijfel er niet aan of je neemt de juiste beslissing, welke het ook wordt.
Sterkte meiske

Maar als het om welzijn van dieren gaat , dan twijfel ik zeker niet aan jouw
Maar als het om welzijn van dieren gaat , dan twijfel ik zeker niet aan jouw
Ik duim voor een wonder
Sterkte 
Och, als ze toch konden vertellen wat er mankeerde. Heel veel sterkte. Je bent altijd alleen bezig geweest voor het allerbeste voor haar.
Voor jou en je meisje. 

Oh wat ontzettend moeilijk zeg!
Ik zal duimen voor de meest gunstige uitslag!
Ik zal duimen voor de meest gunstige uitslag!
Oh jeetje, wat een wending in het verhaal weer! Ontzettend goed dat je het hebt laten onderzoeken. Nu is je onderbuikgevoel bevestigd.
Je hebt al je keuzes gemaakt op basis van de informatie die je had en de liefde voor je paard. Achteraf klopte de informatie niet en dan zorgt de liefde ervoor dat je andere keuzes had willen maken. Maar je hebt het het beste gedaan naar de omstandigheden die er waren.
Enige wat je nu rest is nu de verantwoording te nemen met de informatie die je nu hebt en dat is gewoon zwaar klote
. Heel veel sterkte!
Je hebt al je keuzes gemaakt op basis van de informatie die je had en de liefde voor je paard. Achteraf klopte de informatie niet en dan zorgt de liefde ervoor dat je andere keuzes had willen maken. Maar je hebt het het beste gedaan naar de omstandigheden die er waren.
Enige wat je nu rest is nu de verantwoording te nemen met de informatie die je nu hebt en dat is gewoon zwaar klote
Wat verschrikkelijk zeg... Ik wens je heel veel sterkte en duim heel hard