Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik had de keukenvloer helemaal gestofzuigd en gestoomreinigd voor het eten. Gruwelijk spijt van.
- Charlie Angel
- Moderator
Hou je dan ook een beetje rustig lieve Koek.koekje schreef: Ik had de keukenvloer helemaal gestofzuigd en gestoomreinigd voor het eten. Gruwelijk spijt van.
Zoiets moet je ook altijd na het eten doen, zeker met kleine kinderen in huis koek ;-)
Vandaag weer eerste dag werken na de vakantie. Viel toch wel weer even tegen, vooral omdat er meer werk lag dan ingecalculeerd.....
Vandaag weer eerste dag werken na de vakantie. Viel toch wel weer even tegen, vooral omdat er meer werk lag dan ingecalculeerd.....
-
hannabelgje
- 5-sterren

Na het werk stoofpeertjes gekocht om PPP tjes van te maken.
-
hannabelgje
- 5-sterren

En vandaag verrast met 7 schattige zijdehoen kuikentjes.
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Naar het weggetje geweest met Oscar. In de auto. En hij doet het al zo veel beter! We hebben een heel ritueel om hem er in te krijgen en mensen kijken ons aan alsof we gek zijn. Maar het werkt, hij ging er op de heenweg in, ging gelijk zitten en liet de klep dichtdoen! Wooohoooo!
Nu klaar voor een rondje winkels, verplichtingen en hopelijk een mooi huisje bewonderen!
Nu klaar voor een rondje winkels, verplichtingen en hopelijk een mooi huisje bewonderen!
Ik heb vandaag Tom van Martine te logeren. Helemaal gezellig
Wat fijn zeg! Dat gaat de goede kant op met die lekkere rakker van jullieKaela schreef: Naar het weggetje geweest met Oscar. In de auto. En hij doet het al zo veel beter! We hebben een heel ritueel om hem er in te krijgen en mensen kijken ons aan alsof we gek zijn. Maar het werkt, hij ging er op de heenweg in, ging gelijk zitten en liet de klep dichtdoen! Wooohoooo!
Leuk! Geef hem een knuf van me.Nynke schreef: Ik heb vandaag Tom van Martine te logeren. Helemaal gezellig![]()
![]()
![]()
Hahaha ja dat hebben ze dan welMowgli schreef: Wat fijn zeg! Dat gaat de goede kant op met die lekkere rakker van jullieLaat die mensen maar lekker kijken, hebben ze achteraf iets te vertellen
![]()
Druk dagje gehad, maar ook leuk en veel nuttige dingen gedaan. En zojuist er achter gekomen dat de lezing die ik morgen meende te hebben, volgende week pas is. Blij dat ik daar op tijd achter ben gekomen!
Oh dat is wel fijn, scheelt een lange rit morgen!Kaela schreef: Hahaha ja dat hebben ze dan wel
Druk dagje gehad, maar ook leuk en veel nuttige dingen gedaan. En zojuist er achter gekomen dat de lezing die ik morgen meende te hebben, volgende week pas is. Blij dat ik daar op tijd achter ben gekomen!
Ja en al helemaal fijn dat het een lange rit voor niets scheeldeHylos schreef: Oh dat is wel fijn, scheelt een lange rit morgen!
Gisteren pas na 12en thuis, en vanmorgen zou om 7 uur dego op de stoep staan. Meneer moest om kwart voor 7 weg dus ik moest er dan toch echt uit. Stond ik om half 7 in de badkamer, belden ze al aan! Kon meneer het mooi nog aannemen en ik weer rechtsomkeert naar bed. 8)
Moet nu alles alleen nog naar zolder en de vriezers in sjouwen. Dat dan weer wel.
Moet nu alles alleen nog naar zolder en de vriezers in sjouwen. Dat dan weer wel.
-
Martine-Tom
geloof dat hij zich prima vermaakt heeft, hij ligt nu nog in dromenlandNynke schreef: Ik heb vandaag Tom van Martine te logeren. Helemaal gezellig![]()
![]()
![]()
Heerlijk rondje met het hondje gemaakt net. Nu douchen, eten en dan naar de kapper voor mijn proefkapsel. Leukleuk!