Mini-Miesjes. Nieuwe plaatjes pag. 35
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Mies en de mini-Miesjes! Nieuwe foto's pag. 7
Ik kan me goed voorstellen dat je geniet!
Het is ook heerlijk om te zien dat al je inspanning zulke geweldige resultaten boekt!
Het is ook heerlijk om te zien dat al je inspanning zulke geweldige resultaten boekt!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oooooh! Wat knap!!!! Jij hebt een gave, echt waar!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Wat fijn dat jullie samen zulke stappen maken en naar elkaar toe groeien! Echt zo leuk om je verslagjes te lezen!
Jij bent echt zo super met dieren, mies heeft de hemel op aarde getroffen met jou 
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige berichtjes! Ik schiet er vol van,zo ontroerend!
Wat boffen voor mies en de kleintjes dat ze bij jou terecht gekomen is. Je hebt echt je hart op de juiste plek zitten. Alle dieren boffen bij jou, je doet alles voor ze. Super!
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

+1Parelridder schreef: Poeh hee, ik heb de tranen in mijn ogen van je berichtje, wat een waanzinnige prestatie van jullie allebei!!!!!!!!! En wat zal het heerlijk voelen, dat je moeite - het volgen van Mies' tempo - zulke vruchten af werpt. Geweldig dat Mies je zo vertrouwt en begrijpt!! (en andersom dus, want dat is voorwaarde om zo ver te komen..)![]()
![]()
Ik verheug me ontzettend op wat er nog komen gaat!!!!
Wat geweldig Marlous 
Wat geweldig om te lezen, respect!
Laatst gewijzigd door millyckk op vr 04 dec 2015, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
*milyck* schreef: Wat geweldig om te lezen, respect! Had gezien jouw inzet, liefde en kunde bijna ook niet anders verwacht eigenlijk, al weet je het natuurlijk nooit!
Mies heeft het vast voorvoelt toen ze jouw schuur uitkoos!
De baas noemt me gewoon knetter. Dat ik een wilde kat aan het omkopen ben met stukjes stinkvis (zalm
Stiekem vindt hij het ook gewoon heel leuk hoor, op die vis na dan, hihi. Manlief gaat echt over zijn nek van de lucht van vis. Maar hij staat geregeld te kletsen met Mies
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Super goed nieuws!Re: Mies en de mini-Miesjes! Nieuwe foto's pag. 7
Knap hoor wat je in een betrekkelijke korte tijd al bereikt hebt. Toppie 
-
Lil
Hope schreef:
De baas noemt me gewoon knetter. Dat ik een wilde kat aan het omkopen ben met stukjes stinkvis (zalm) terwijl de meeste huiskatten gewoon droge brokken krijgen.
Stiekem vindt hij het ook gewoon heel leuk hoor, op die vis na dan, hihi. Manlief gaat echt over zijn nek van de lucht van vis. Maar hij staat geregeld te kletsen met Mies![]()
Geweldig hoe het gaat!
Nog geen nieuwe foto's? 
Misschien kan ik in het weekend wel foto's maken van de poesjes afzonderlijk. Want Mies is lief! Ze kletst voortaan terug naar mijEliScooby schreef: Nog geen nieuwe foto's?![]()
Zodra ik de paarden ga voeren begint ze. Mauwauwauw!