Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Chili con carne (oa zwart, want zwarte bonen iaan het voorkoken) met daar omheen gegratineerde wraps.
Groenvoer erbij en als toetje vla (roze).
Groenvoer erbij en als toetje vla (roze).
Een groentenwok met Oosterse vega-dingen met woksaus en rijstmie.
Een lamspruttelpotje
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Hier vandaag zuurkooltaart met rookspek: http://www.24kitchen.nl/recepten/zuurko ... t-rookspekCharlie's Angel schreef: Hier vandaag zuurkoolstamppot met spekjes en verse rookworst.
Maken voor 4 personen met zijn tweetjes zodat de helft de vriezer in kan voor volgende keer. Opgewarmd zijn de smaken nog meer er doorheen getrokken en is het nog lekkerder
Bloemkool met vegaburger en overaardappeltjes meneer heeft pizza besteld 8).
Hahaha, OOK lekkerKaela schreef: Bloemkool met vegaburger en overaardappeltjes meneer heeft pizza besteld 8).
-
Martine-Tom
Kliekjes, kipcurry in wraps met icemountainslaai 
prei kerrie oven schotel
tot friet gesneden aardappel met kruiden uit de oven, kip uit de airfryer en sla met radijsjes en eigen gemaakte dressing. En gekookte eieren, lekker veel want de kippen leggen nog goed.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Uit eten! Mijn butler vriend (een echte [emoji2]) belde me gister dat hij onverwachts vrij is, en of ik vanavond plannen had, manlief schuift wat later aan want zo heel vaak zien we hem niet.... Waar is een verrassing, tja zaterdagavond zonder reservering is hier in Zwolle toch nog wat lastig.....
- Angelique
- 5-sterren

Pompoen/parikasoepje met een zelfgebakken focacia voor mij en een gekochte voor meneer

- -Annemarie-
- 5-sterren

Mosselen, stok kruidenboter bij.
Interessant! Moest hij die van jou niet?Angelique schreef: Pompoen/parikasoepje met een zelfgebakken focacia voor mij en een gekochte voor meneer![]()
![]()
-
Martine-Tom
lasagne met komkommer, heb kennelkuch dus geen zin in koken (mooi excuusMartine-Tom schreef: Kliekjes, kipcurry in wraps met icemountainslaai![]()