Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Het is roerei met spekjes en paprika geworden. En een halve reep chocolade toe. 
Sprúten. Mei jirpels. En bargespek. En in stik hinneboarst.
- Angelique
- 5-sterren

Nee, die is LC en dan vind hij een gewone met e-nummertjes, toch lekkerderLizzy schreef: Interessant! Moest hij die van jou niet?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Even gejat van FB.

Geloof dat ik ze allemaal wel meerdere malen gehad heb, alleen nog nooit in één maaltijd.
Gne gne gne-Annemarie- schreef:![]()
![]()
Even gejat van FB.
Geloof dat ik ze allemaal wel meerdere malen gehad heb, alleen nog nooit in één maaltijd.![]()
- CindyMayella
- 5-sterren

Heerlijk sprúten en bargespek.... Die iet ik moandei (als ik het goed heb geschrevenRonald schreef: Sprúten. Mei jirpels. En bargespek. En in stik hinneboarst.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Spelt spirelli's met veel knoflook, kerstomaten en verse basilicum.
- Charlie Angel
- Moderator
Vandaag lekker en lekker makkelijk, bolletjes (bruin). Eentje met runderlever, eentje ham en eentje rosbief.
Maar wat schetste vooral mijn verbazing; Charlie, mijn tutje met eten Charlie, heeft een plakje lever en rosbief op.

Maar wat schetste vooral mijn verbazing; Charlie, mijn tutje met eten Charlie, heeft een plakje lever en rosbief op.
- Angelique
- 5-sterren

Ach, beestje heeft gewoon een decadente smaakCharlie's Angel schreef: Vandaag lekker en lekker makkelijk, bolletjes (bruin). Eentje met runderlever, eentje ham en eentje rosbief.
Maar wat schetste vooral mijn verbazing; Charlie, mijn tutje met eten Charlie, heeft een plakje lever en rosbief op.![]()
![]()
Hahahaha, die Charlie! En jij bent ook echt een carnivoor hee?! Runderleverrrr. Brrrr 
- Charlie Angel
- Moderator
Ah is dat het. Zal hem voortaan dan maar biefstuk voorschotelen.Angelique schreef: Ach, beestje heeft gewoon een decadente smaak![]()
Ja Lizzy eet ook rustig dagen geen vlees, maar vind het wel lekker. Runderlever op brood dus ook.Lizzy schreef: Hahahaha, die Charlie! En jij bent ook echt een carnivoor hee?! Runderleverrrr. Brrrr![]()
- Angelique
- 5-sterren

Dan lust jij vast ook het broodje met rosbief/lever/eitje/zoutpeper en een likje goeie mayo.Charlie's Angel schreef: Ah is dat het. Zal hem voortaan dan maar biefstuk voorschotelen. :biggrin2:Ja Lizzy eet ook rustig dagen geen vlees, maar vind het wel lekker. Runderlever op brood dus ook.![]()
Jullie geloven het vast nooit.... Wij gaan snert eten
. Hadden we zin an. We liepen bij La Place langs en die hadden snert en dat rook zo lekker dat we zin kregen in snert. Met brood. En plastic rookworst.
- Charlie Angel
- Moderator
Hahahaha en dat terwijl het nog zulk mooi weer is!Lizzy schreef: Jullie geloven het vast nooit.... Wij gaan snert eten. Hadden we zin an. We liepen bij La Place langs en die hadden snert en dat rook zo lekker dat we zin kregen in snert. Met brood. En plastic rookworst.
Maar heerlijk hoor, geniet ervan.
Ik vind het dus koud